We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Charise, dat is idd erg klote nieuws.
    hopelijk verloopt de rest van het proces goed.
    Sterkte.

Iemand nog kleine huishoudelijke tips tegen maagzuur?
    Heb het bijna hele dag door.bah

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja Kell, echt rot nieuws. :( Zoiets gun je niemand. En het is zo dichtbij. Bah.

Maagzuur, misschien staat hier iets voor je tussen?
    Oma weet raad

3. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Hoi Dames,

Wat hebben jullie lekker gekletst!! :D

@ Minii, meid je moet inderdaad stapje terug nemen..Ookal is hetlastig (tell me about it!) maar DOEN!! Daarnaast kan dat vocht inderdaad urine zijn, ik heb het ook...en het ruikt niet naar urine, maar dat is het wel..Pijn in je rug, is juist dat je rustig aan moet doen...Je weet dat je verplicht bent, als je moe bent en lichamelijk niet meer kan 6 weken van te voren vrij moet nemen he!! Denk aan jullie gezondheid..

Heb je toevallig seks gehad? Dat verklaard verllicht kleur en bloed van je afscheiding...

@ Charise, wat grappig van dat topic...dat is gewoon 6 maanden terug :$ Jeetje wat een tijd!!

Aah zielig voor je broer en z'n vriendin zeg!!

Hoop voor je dat snel zwanger bent!! Geweldig op bankje!

@ Roosje, ooh meid wat leuk dat je lekker hebt geshopt! Leuk he al die dingen kopen! Enjoy!! Ben ook benieuwd naar de foto's!!

@ hier..woensdag komt de kinderwagen die ik van mamsie heb gehad en van de week ook de kinderstoel met een voedingskussens!! Kan niet wachten...HELL YEAH eindelijk zo'n heerlijke kussen!

xxxxxxxx

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Nona leuk, wat voor kinderwagen heb je gekozen? Leuk dat ie bijna komt. En ja die kussens lijken me ook heerlijk!!
    Ja bizar he, al zo lang geleden dat topic :p Erg grappig om te lezen.
    Hopelijk mag ik me nu ook snel aansluiten. ;) Ben ik toch nog ff met jullie zwanger haha.

5. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Charise, zulk nieuws zo dichtbij is nooit leuk.
    val je meteen van je roze wolk ed.
    Zwanger worden en zijn lijkt zo leuk maar realiteit is anders.
    Heb omas raad door gelezen. Staat veel bij maa iedereen spreekt elkaar n beetje tegen ;p. Zal morgen eens googlen.

Nog n rare genante vraag.
    Heb ergens al eens gehoord dat je het stukje huid tussen vagina en anus elke dag moet masseren om het soepel te houden om uitscheuren ed te voorkomen.
    Lijkt logisch maar ook raar. Iemand hier ook van gehoord?

6. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Minii, ohjee dat is niet zo fijn zo'n natte boel haha. Hoe is het vandaag ermee? Enne ik was toch gewoon lekker naar bed gegaan die nacht dat er vrienden waren. Goed voor jezelf zorgen he.

@ Charise, gelukkig toch nog geklust die avond. Hopen dat de goede zaadjes die er zijn toch de weg kunnen vinden. Van roken, het is waar dat artsen er erg op tegen zijn, ik snap ook waarom. Wij zien ook welke problemen het kan leveren, dat is vaak als moeder tijdens zwangerschap rookt. Maar ik zie ook drugs gebruikers en alles die zwanger worden, dus het kan wel wil ik ermee zeggen. Ik vind het eigenlijk ook dat mijn vriend ff moet stoppen met alcohol maar dat is ook een moeilijke opgave haha.
    Enne damn wat een shit nieuws van je broertje en schoonzusje. Sterkte ermee.

@ Nona, leuk de kinderwagen en kinderstoel. Komt het toch allemaal weer dichterbij.

@ Kell, uhm nee nooit van gehoord van dat masseren haha. Mijn ervaring is eigenlijk dat bijna iedereen wel inscheurd en anders een knip krijgt.

@ Hier, gister avonddienst. Druk gehad met een patient (helaas een kennis van mij) waar het niet zo lekker meeging. Vanacht korte nacht van 6 uurtjes omdat ik weer vroege dienst had. En toen was ik op het werk was de nachtdienst ziek. Dus ik ben naar huis gegaan en nu terug in bed, en ga vanavond de nacht in. Even kijken hoe dan verder, als ze morgen nog ziek is ga ik die nacht ook werken en dan heb ik dus 7 nachtdiensten. Als ze niet ziek is heb ik een nacht tussendoor vrij en daarna 5 nachtdiensten. Dus we zien wel. Ik ga nu nog ff wat slapen dan. Ik vind het nu nog niet erg want was duizelig enzo.

7. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Nona leuk dat je spullen komen! Ben benieuwd!

Charise wat een piep nieuws en idd angstig juist omdat je er zelf ook mee bezig bent! Word het een curettage? Wens ze maar veel sterkte! Ik duim voor 15 oktober hoor!

Maagzuur het helpt bij mij om m'n hoofd in bed wat hoger te leggen ( dubbel kussen) en als het echt niet meer gaat rennies kunnen geen kwaad!

Hier zit alles tegen t behang is kut dus babykamer nog steeds niet af word er gestresst van! Dus de foto's laten nog even op zich wachten. Geboorte kaartjes ( proefdruk) wel binnen en we zijn er uit ook qua tekst en opmaak :) wil wel een foto plaatsen maar haar naam staat er dus al op hihi moeilijk om die geheim te houden! Twijfel aan een 2e naam maar denk dat we het gewoon bij 1 houden.
    Nu wat opruimen en uitzoeken en vanmiddag nog even naar de winkels ben opzoek naar een leuke klamboe voor het ledikantje liefst hard roze maar t is nog lastig!

Xxxx

8. Joy2

Joy2 Niet meer actief

goedemorgen ronde 9 ;) pfff voelt als een eeuwigheid nu we richting de 12 gaan :( maar goed koppie omhoog en weer verder gaan :) girlpowerrrrrrrrr ;)

@charise, bah wat een naar nieuws weet helaas hoe het voelt, en mijn vriendin ook die heeft het afgelopen ronde ook gehad voor de2e keer :(

@hier, zo lekker shoppen met me meis ;)

9. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hè bah joy! M'n duimpjes draaien hoop dat ronde 9 jou ronde zal worden! Geniet vandaag met je meisje! Duurde het je 1e zwangerschap ook wat langer?

Vivian hoop dat alles goed gaat!

10. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@ Mariah... Ja ik weet het ik moet ook rustiger aan doen! maarja het zit niet in me..... maar het komt goed! geen last meer gehad van een natte onderkant gelukkig! dus ik heb geen gebruik hoeven maken van het noodnummer!!!!

Wat rot het het klote behang is zeg... jeetje stress erbij kan je nu niet echt hebben he... Doe je zelf ook een beetje rustig aan hahahaha.
    Waar heb je je kaartje besteld als ik vragen mag? Wij willen deze week ook gaan kijken voor een kaartje! vind alleen de tekst erin zo moeilijk! heb je daar ook voorbeelden van?
    Je bent lekker klaar met werken toch?!?!? heerlijk! geniet ervan.
    Hoor je inderdaad vaak dat mensen veel gaan eten als ze eenmaal thuis zitten!

@ Nona... Nee ik had niet gesexst! dus daar kan de kleur niet van komen. Gelukkig na gisteren niks meer gezien dus vandaag nog ff in de gaten houden en dan is de angst weer beetje gezakt! Mijn voedingskussen is ook gisteren verzonden, kreeg een mailtje, hoop he, vandaag binnen te krijgen dus ben benieuwd! slapen we miss wat beter! vanacht bijna 3 uur wakker gelegen...kleine was zo druk dat hij mama wakker hield hahaha.
    Nee ik wil wel wcht doorwerken tot de 4 weken hoor! dat moet lukken! ik doe zittend werk dus zou gek zijn als het niet lukt.

@ Sher.... Mop ik zorg goed voor mezelf...!!:) vind alleen het stapje terug doen erg moeilijk! voorral met werken omdat ik toch graag zie dat ze me contract verlengen in Maart... Daarom wil ik niet teveel zeuren.

@ Char... Moppie jeetje wat een rot nieuws!! klote he....
    Hoop voor je dat jullie snel opnieuw samen zwanger mogen zijn.
    Wij kregen zaterdag in de kroeg ook te horen van een stelletje dat ze 9 weken zwanger zijn. niemand weet het nog alleen wij nu, ze hebben donderdag de eerste echo dus ben ook benieuwd voor hun. ze zijn gestopt met de pil toen ze hoorde dat wij zwanger waren toen ging het bij hun ook ineens kriebelen hahaha zo schattig!!!

Vandaag Dinsdag:) me leuke tv-avondje.... vanavond de bevalling van barbie meiden..... het boeit me op het moment zo dat programma... niet om hun maar gewoon omdat alles erom heen enzo van dichtbij gefilmpt wordt wat wij ook heel binnenkort allemaal gaan meemaken.

Wordt dus met een theetje en een dekentje op de bank hihihhi

11. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Dank jullie voor de steun schatjes. Vind het ook zo erg voor ze. Had me er helemaal op ingesteld om tante tecworden en dacht echt dat t goed zat!! Ze had zelf wel voorgevoel. Had weinig kwaaltjes, alleen voor nod maagzuur. En ze kreeg gevoelige boobies later en sneller moe. Verder niets. Echt klote!!

Meiden, check mijn tempkaart. Mega tempstijging haha. Dit heb ik nog nooit gehad, vraag me af of t klopt?!

Joy, sterkte schatje met nieuwe ronde. 2012 word ons jaar hoor!!! Het moet gewoon. Ook voor jou ME!!

Me, heftig zeg zo met dat werken. Hopelijk heb je rustige nachten. Ik ga ook de nacht in vanavond. Maar heb er maar 3.

Mariahh, balen dat t niet gaat met behang!! Hopelijk kont er snel een oplossing. Je kan geboortekaartje toch foto maken, dan in paint even de naam doorkrassen, opslaan en hier posten?? ;) dan hoef je de naam niet te verklappen en kan je wel kaartje showen.
    Of je legt een stukje papier op de naam.

Xx

12. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    @ charise dat is slim zal ik doen , kijk alleen ook nog even op Greetz omdat ik ze nu van kaartje 2 go heb en doe doen niet vooraf de enveloppe die versturen het voor jou zeg maar alleen dat vind ik eng dalijk klopt t niet ofzo haha maar mini Greetz en kaartje 2 go is een beetje het zelfde hip modern maar toch lief :)

Hopen op een goed teken die temp stijging char zou geweldig zijn!

Hier vooral moe vanochtend opgeruimd was gedaan nu aangekleed en wel en ja hoor wil naar bed pf nog ong 10 weekjes ben benieuwd!

Zo komt er iemand kijken naar het behang hoop dat hij kan helpen!

Vanavond barbies bevalling hihi denk dat ik met m'n ogen en oren dicht zit dan! Kan dat voorstukje al niet verdragen en die opmerking van Michael over de grote van de ruggeprik helpt nou ook niet echt om rustig te blijven haha i know ben een watje!

Sher/nona/minii jullie al nagedacht over de bevalling? Thuis of ziekenhuis? Met of zonder pijnbestrijding?
    Ik ga naar het ziekenhuis en wil het liefst zonder pijnbestrijding bevallen, als ik het echt niet trek zou ik wel iets nemen denk ik maar t liefst geen ruggeprik

X

13. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Hoe dichter t bij komt hoe meer ik me ook al zorgen maak over bevalling.
    Probeer er nu niet zo aan te denken. Als t in mn hoofd op komt wuif ik t weer weg hahaha.

Denk dat wij wat anders kijken vnaaf. Vriend is er niet zo van.
    Ga nu ff lunchen met vriendin.

Charise had jjj trouwens nog kaartjes gestuurd vanaf vakantie?

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Al enig idee Kell hoe jij wilt bevallen? Bij mij begint t nu ook wel te kriebelen was er altijd vrij nuchter onder en dat probeer ik te blijven merk wel dat dat af en toe lastig is

15. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Mariah...

Ik wil in het ziekenhuis bevallen, vind het niks thuis...!
    Sta gelukkig al ingeschreven dus dat is allemaal geregeld.

Veder vind ik het van begin af aan echt al dood eng die bevalling... als ik eraan denk krijg ik het benauwd!!!
    Kan mezelf de pijn niet voorstellen en ik ben bang dat ik ga tegenstribbelen met persen omdat dat zeer doet hahahaahah.

Wel kijk ik veel pragromma`s zoals op mtv... teen moms en nu barbie`s baby en vaak TLC... One born every minut.... Dan krijg je toch wel een beetje een beeld van een bevalling en indd het ziet er niet leuk uit... Maar zo weet je wel een beetje hoe en wat je kan verwachten... op de pijn na dan!

Maar kortom ik vind het dood eng en ik hoop dat alles goed gaat en ik de pijn aankan. Zo niet dan ga ik voor de pijnbestrijding. Ookal ben ik doodsbang voor die ruggeprik hahahaha

16. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Maraih, jammer dat het een beetje tegenzit met de babykamer. Knap dat je zonder pijnstilling gaat proberen. ik ben daar een voorstander van, al weet ik niet hoe het voelt om weeen te hebben. Maar vind dat er snel epiduraal wordt gegeven/gevraagt, vroeger kon ook iedereen het zonder.

@ Minii, haha jij bent ook echt een held volgens mij. Geweldig ik moet zo lachen altijdom jou uitspraken. Tegenstribbelen bij het persen, hij moet er toch uit.

@ Joy, wat jammer naar de volgende ronde. Hopelijk is jou mannetje wat meer thuis deze maand. Kan je er weer tegenaan.

@ charise, is dat niet snel om al tempstijging te hebben voor een bevrucht ei? Ik heb er niet super veel verstand van hoor, maar dacht dat zo.

@ Hier, heb van 9 tot 12 nog even geslapen. Haha hoop dat ik er tegen kan vanavond. Was wel lekker even terug in bed, wel raar hoe het kan lopen, zo sta je om 6 op om te gaan werken en na halfuurtje op t werk weer naar huis om savonds terug te komen. En volgens mij is me vriend er niet zo blij mee.....Kreeg zo'n smsje waarvan ik dacht hmm hij is niet blij. Snap ik wel. Maarja niks aan te doen, moet toch iemand die nacht oplossen. Als het goed is ga ik straks ff sporten, moet echt weer eens.

17. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Hai meiden!
    Ben even druk geweest..... Maar vanmiddag even rustig aan, merk dat mijn lijf nog niet wil wat ik wil! Het is immers allemaal pas 2,5 week geleden, dus moet het even de tijd gunnen.

Ga zo even alles helemaal teruglezen, zag wel al wat dingetjes voorbijkomen.....

@ char: wat een rotnieuws. Hoe gaat dat nu verder dan? Als het er niet vanzelf uitkomt?

@ minniii: Komt goed joh met de bevalling! Als je bezig bent komen je echte oerkrachten boven, haha!! Gewoon doen wat de verloskundige zegt dat je moet doen :)

@ me: druk weekje voor jou las ik..... 8 dagen achter elkaar!!! RESPECT!!

@ mariahh: Alles gaat goed met me hoor! Geestelijk nog steeds super goed.... alleen lichamelijk dus nog wat minder ver als ik zou willen. Ik wil al meer dan wat kan zegmaar. Elke dag ga ik er even op uit om toch in een ritme te blijven..... anders wordt ik zo'n zoutzak, haha!!
    Ik ben trouwens wel benieuwd naar het kamertje van jullie kleine meid :D

@ Joy: Jammer meissie!! Hoe gaat het verder met je?

18. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    @ Me... Jaaa hahahah ik ben niet zo held geloof ik nee...
    Terwijl ik toch vorig jaar ook onder het mes ben gegaan en erna een periode van 6 weken met een open wond zat wat ik zelf moest verzorgen... ook erg pijnlijk maar naar 4 dagen stond ik alweer op een feest in ahoy.... Met me wond goed afgeplakt!:p

Ik vind het idee vaak heel eng maar kan volgens mijn uiteindelijk best veel verdragen;).. hoop ik dan...

Hahahaha ja hij moet er inderdaad toch uit alleen ben ik wel echt een heel eigenwijs meisje hoor hahaahah dus wie weet ben ik niet zo verstandig en lief tijdens de bevalling..... Maar aan de andere kant... de pijn is er toch dus kan je het beste doen wat ze zeggen dan heb je dnek het minste pijn. maarja vaak ben ik in zo situatie erg eigenwijs hahahaah hoop het niet!!!:D

@ Viv... Ja moppie je moet wel nog een beetje rustig doen he.... de tijd gaat snel maar niet zo snel... this inderdaad pas 2,5 week geleden.

Voel je je veder wel goed schat?

19. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    @ minniii: Ja, voel me heel erg goed...... vanbinnen is alles weer rustig aan op zijn plek aan het komen. Voelde mijn baarmoeder letterlijk krimpen!
    Ben wel heeeeeel erg moe nog, maar komt natuurlijk ook van de weken die we na de 20 weken echo hadden, was een flinke rollercoaster.

Gisterenmiddag op mijn werk wezen buurten, iedereen is zo lief voor me! Mijn baas ook :)

Oh ja over de bevalling...... ik had ook best veel pijn toen ik echt moest gaan bevallen. Ik zei ook echt zo van: ik kan het niet, het doe zo'n pijn!! Maar daarbij deed ik toch precies wat de gynaecoloog zei wat ik moest doen, omdat je bij die pijn niet anders kan dan te doen wat zij zegt (daar heb je teveel pijn voor ;))...... komt goed hoor Minniii!!

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Me, je krijgt altijd tempstijging na je eisprong. Dus dat is niet te snel. Zo kan je zien dat je een eisprong hebt gehad. Alleen ik heb nooit gehad dat ie zo ineens omhoog ging.
    Maar ik ben gisteren vroeg opgestaan, en dan is temp ook altijd wat lager. Dus kan ook dat het daarom zo'n verschil is.

Vivian, ze wachten eerst tot het zelf komt. Begreep van mijn moeder dat ze al wel wat aan het vloeien was. En anders word het een curretage. Dus even afwachten.
    Hoop voor je dat je je snel weer lekker voelt, en wat meer energie!

Xx

Deel Deze Pagina