Ooh sorry charise, dan heb ik fout gedacht. @ Minii, komt goed met die bevalling. Gewoon op je af laten komen, ja kan nooit weten hoe het gaat.Elke bevalling is weer anders. En van die wond, jeetje zeg. Is het wel goed geheeld nu dus? Was die ontstoken dat die open was? @ Vivian ja zeker druk weekje, ga nu dus de nacht in voor 7 nachten. Of als ik geluk heb is collega morgen beter heb ik 1 nacht werken, 1 vrij en dan 5 nachten werken. Ik zie het wel. Fijn dat jij je weer goed voelt, alleen inderdaad lichamelijk nog opknappen. Enja dat zal wel even duren. Als je de 40 weken had voldragen krijg je ook 10 weken verlof om op te knappen. @ Hier, Heel de was weggestreken, trots, ga nu maar met de hond wandelen en dan hardlopen met me vriend.
hahaha minnii, die vrouwen in amerika overdrijven altijd zo joh, laat je niet gek maken, ennuuhh uit ervaring, je bent blij als je mag persen geloof me!! oke misschien makkelijk lullen als je bevalling koekie was binnen 5 uurtjes zoals bij mij char, mooie stijging meis! kom straks nog even verder reageren de kleine wil even een filmpje kijken op pc
@ kell: Lekker bezig!! Heb je al ideeën voor de vloer en muren? @ me: Wauw, de hele was gestreken! Ook al zo lekker bezig! @ hier: hele middag uitzending gemist zitten kijken...... eerst boer zoekt vrouw en toen een documentaire over een particulaire zaaddonor..... was erg interessant! Iermand nog een aanrader voor uitzending gemist????
@ Joy.... Ik vertrouw op jou woorden mop hahahahaha.... Ja dat zegt me moeder ook dat je blij ben als je mag persen.... Maar van iemand anders hoorde ik weer dat ze na 1x persen niet meer durfde omdat der doos zo zeer deed dat ze ging inhouden?!?!?!?!?!?! geloofde me oren niet hahaha nog nooit gehoord! xxxx
Lekker viv zo rustig middagje! je hebt groot gelijk... ik kijk de vieze vette vervelende verloofde ook.... Das zo leuk hahahaahah Ik lig echt helemaal in een deuk als ik dat kijk!!
tijd voor dikke buik foto's omg hihi mn blote buik is zo dik.. en moet je kijken als ik gewoon een shirt aan heb ..
buikfoto met shirt en stukje behang van het kamertje... lijkt misschien wat druk nu maar meubeltjes zijn wil en hou het verder vrij neutraal
Mariahh wat een mooie buik, mag je trots op zijn! En wat een supergaaf behangetje, leuk!!! @ me: Tienermoeders ga ik eens opzoeken..... alles met baby's vind ik leuk @ vraagje: het is nou 2,5 week geleden dat ik bevallen ben. Ik mocht van de gyn nog niet in bad...... zou dat nu wel weer mogen? Ik mis mijn badje!! Haha!
WOOOOW jullie hebben veel gekletst meiden, ik heb nog niet alles kunnen terug lezen.. Char: wat een #$% nieuws meis, hier zit je indd niet op te wachten en erg sneu voor ze. Mariahh: ik ben verplicht in het ziekenhuis te bevallen. Ik wil geen pijnbestrijding, heb ik bij de eerste ook niet gehad ( wel uitgescheurd helaas de eerste keer hihi) Viv: hoe gaat het met jou moppie?? Nona: YEAHH bijna je spulletjes! Lekker van genieten Joy: ik stuur jou wat extra girlpower toe meis, dat verdien je wel <3!! Me & Kell en roosje: Hoe is het verder met jullie?? Minnii: Ik ga vanavond ook kijken naar barbie's baby !! Sorry dat ik zo kortaf reageer hoor meiden, werkdagje achter de rug, hamstertje gekocht met de kleine man, hondje wat aandacht wil en vanmiddag na werk met de kleine geschilderd. Nu eten koken en dan hoop ik vanaf wat meer online te zijn.. in ieder geval KNUFFELLSSS vanuit hier
mariahh, heb echt nog geen idee hoe te bevallen. naja ideeën genoeg. ik wilde eindelijk thuis bevallen ofjah dat was altijd het idee. maar mn vriend vind dat niks. stel dat er wat gebeurd bla bla. en tja tegenwoordig kun je zo lang mogelijk thuis blijven. en bij ons is de slaapkamer nogal donker dus moet er n bouwlamp bij haha. Dus het wordt ws wel ziekenhuis. kan daar ook beter voor pijnstilling kiezen. liefste zou ik bv een kraamhotel of iets doen maar dat hebben ze hier in de buurt niet. Ook heb ik na gedacht over een badbevalling maar dat doen ze in het ziekenhuis niet. wij hebben een klein huisje dus zon bad past ook niet in de kamer. Viv, de vloer blijft erin. Hebben we 2 jr geleden toen we er in kwamen er ook in laten zitten. Is van dat linoleum? Met hout motief. Wil daar wel een keer een wat lichtere vloer maar dan moet je deze hele boven verdieping doen en dat wordt qua kosten nog niet wat. muur achter de commode + deur inbouwkast worden zilver. Andere 3 muren worden wit,naja het net niet wit dat we ook in de kamer ed hebben. dan maken we achter het bedje een muurschildering. en dan wittige rolgordijntjes met doorzichtige zilveren gordijnen ervoor. Iig zoiets is de bedoeling.
mariah, wat een buik trouwens zeg, nice. En een leuk behang, heb ik volgens mij ook gezien. viv,volgens mij mag je als je niet bloed en van beneden alles heel is wel weer in bad toch? sher, hier gaat het redelijk. Lijk de kleine soms wel te voelen. vooral in de avond. wil op werk even de stetoscoop lenen en kijken of daarmee hartje kan horen. Over 2 weken 20 weken echo. Heb er wel zin in. maar heb toch wat vraagjes. Heb gewoon het idee dat mn buik niet hard genoeg groeit haha en daardoor mn beebje niet.
Vivian, volgens mij als je niet meer vloeit dat je in bad mag. Tenminste ze raden aan na 6 weken ofzo. Maar ja als je zonder zeep in bad gaat, lijkt me dat het niet al teveel kwaad kan. Ik zou niet gaan zwemmen ofzo, maar dat zal je ook wel niet doen. Maar een badje kan vast niet zo ernstig veel kwaad. Mariahh, mooi buikje heb je zeg!!!! En dat behangetje vind ik ook erg leuk. Ben benieuwd naar het totaal plaatje. Bevallen, ja ik heb het nooit gedaan haha, dus geen persoonlijke ervaring, alleen wel genoeg bevallingen gezien. Ja het is niet lekker natuurlijk. Maar je moet maar denken, IEDEREEN doet het... dus dan kan jij het ook. Volgens mij is het rotste moment als het hoofdje "staat", dus dat het er bijna uit komt. En als het hoofdje er uit is, en je moet wachten voor je verder gaat persen.. Maar joh, daarna weet je waar voor je het gedaan hebt! Komt goed!! Xx
mijn ervaring rotste moment is het moment dat je persweeen weg moet zuchten das nog duizend keer erger dan dat het hoofdje staat hihi @minnii, kwestie van je energie verplaatsen, duwen vanuit je buik en niet vanuit je doos, dus niet doen of je gaat poepen maar echt de baby naar beneden duwen vanuit je buik, das een tip die ik je echt mee wil geven, maar hey dat komt allemaal wel goed hoor @de rest, je weet niet wat je te wachten staat, muv van sher dan, maar jullie kunnen er beter niet over na denken, geniet gewoon lekker van je buik, die stress van bevallen komt wel als je je eerste wee hebt of als je water ineens breekt dan ben je in alle staten en komt er zo'n grote adrenaline kik naar boven dat de oervrouw vanzelf komt @viv, je mag weer in bad zodra je gestopt bent met vloeien en eventuele wond/en, hechtingen eruit zijn, liefst zonder zeep en niet te lang ivm verweken van je huid daar beneden
Mariahh, Geboortekaartjes, trouwkaarten of andere kaarten bestellen? CardXL.nl ook wel leuk. Niet al te dure kaartjes
Ik was ook heel bang voor de bevalling en schreeuwde heel hard : IK WIL NOOOOOOOOOIT MEER KIDS!!! En kijk nu haha. Achteraf viel het reuze mee bij mij, nu lieg ik natuurlijk als ik zeg dat ik geen pijn had en dat ik de kraamtijd echt hel vond om elke 3 uur op te staan voor een fles... Ik was kapot moe.. Maar hey je krijgt er iets GEWELDIGS voor terug!! Uiteindelijk achteraf gezien was het het allemaal waard.