We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy2

Joy2 Niet meer actief

is ook heel persoonlijk, mijn kraamtijd en de tijd erna was ook koekie, kleine had borstvoeding om 23/3/6 en na een week sliep ze van 22.30 tot 6.30 dus nee ik ben geen goed vergelijksmateriaal eigenlijk, want alles ging gladjes hihi en ja in tegenstelling tot sher doe mij er nog maar 10 hoor, makkie! oke was niet aangenaam maar pijn deed het niet sorry :)

2. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Ik zal t zien. Probeer er nu nog niet te veel over na te denken nog.

Over 2 wk 20 wk echo. Zal dan ook eens weer een fotootje en buikfoto plaatsen.
    Ben trouwens wel benieuwd wat iedereen voor soort geboortekaartje mooi vind.
    Ik hou van die sprookjes kaarten waar je een foto in moet plaatsen.

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Gewoon inderdaad lekker op je af laten komen!
    Elke bevalling en erna is anders :).

geboortekaartjes: Ik heb niet echt een vaste smaak, als het maar niet te druk is.. :D

4. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Minii, tienermoeders komt op sbs 6 op donderdag maar laat op de avond. Daarom kijk ik het terug. Is echt apart, in engeland komt het blijkbaar veel voor. Hebben zelfs speciale scholen voor tienermoeders.

@ Maraihh, flink buikje ja, mooi hoor. En super leuk behangetje.

@ Vivian, inderdaad zolang je vloeit mag je niet in bad. Dit omdat de baarmoedermond dan nog iets open staat en er kans op infectie is.

@ Sher, hier goed hoor. Ga rustig me gangetje. Met jou ook alles goed? Leuk zo’n hamstertje haha

@ Kell, leuk dat je de kleine af en toe hoort. En denk niet dat je met een stetoscoop het hartje kan horen.

Zoo ik ga over een uurtje werken. Eens kijken hoe druk het is.
    Charise ook toch nacht? Werkse alvast en voor de rest welterusten straks.

5. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Ja daarom, dadelijk als ik ga beginnen met uitleg over puffen en weet ik het wat dan ga ik dr wel over na denken.

Ja die sprookjes kaartjes zijn ook best duur. En de goedkope lijken wel nep.
    Ik hou anders ook wel van dat robuste.

6. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Me, denk je dat je dat niet horen kan?jammer. Dacht kan t proberen.

Moet t iig niet zoals bij barbie hebben dat de hele familie 24 uur op de lip zit

7. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Ik heb geen cursus niks gevolgd en wist totaal niet hoe ik moest puffen, maar ook ik heb het gered :D! Dus niet teveel zorgen erover maken haha

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja Joy, ik bedoelde ook de uitdrijving haha. Persweeen wegzuchten is ook niets nee. ;) Maar ja ik heb geen persoonlijke ervaring.
    Ik ben nog niet zwanger, maar persoonlijk zie ik er niet tegenop hoor. Mijn man wel haha, die vind het maar niets dat ik die pijn moet gaan lijden.

Enne, inderdaad zo bij barbie dat zou ik ook niet hoeven hoor. Al die familie erbij, vreselijk!! Ze komen maar als ik het er uit geperst heb haha.

Nou broertje en schoonzusje vonden het leuk dat we even kwamen. Even gekletst gewoon, en ze zijn er wel rustig onder. Ze had al wat bloed verlies gehad en wat krampen, dus ze had al wel zoiets van het is niet goed. Nu wachten ze tot het komt.
    Was wel even fijn hoor.

Nou ik ga nog effies barbie kijken. ;)

ME, jij ook werkse meid en slaap lekker voor straks!! Xx

9. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    Angelina werd geboren en ik had de tranen over de wangen lopen van opluchting ed. Achjah die hormonen haha.

Vond ze er met de bevalling nog wel knap uitzien zo met niet zoveel make up.
    In de vertel stukjes ziet ze er afgrijselijk uit

10. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Haha kell inderdaad met die stukjes zag ze er vreselijk uit. Ze had dr nepwimpers niet op. T was gewoon 1 bruinig geheel haha.

Nou mijn nachtje zit er weer op voor nu.
    Heerlijk slapen, hmm echt zin in.
    Moet vanavond al om 20.30 uur op werk zijn voor weer een cursus. Duurt tot 22.30 uur en dan begint mijn nachtdienst meteen.
    Dus word lange dienst. Ben wel om 06.45 uur klaar zoals nu.
    Nouja we overleven t wel weer.

Fijne dag meiden!! Xx

11. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    Goedemorgen dames!

Heb het erg druk op werk en als ik thuis kom ga ik meteen slapen ahaha voor het eten en dan nog ff samen zijn.

@ bevalling, ik wil heel graag thuis bevallen. Lekker je eigen bed/douche/wc. Is ook veel relaxder voor mijn vriend...

@ Barbie, ja jeetje ik vond het ook vreselijk al die mensen zo erom heen! Ik wil alleen mijn vriend erbij en de volgende dag wil ik eerste ontvangsten..

@ pijnbestrijding, nee ik wil echt geen pijnbestrijding. Dan moet ik 1 sowieso in ziekenhuis bevallen en daarnaast zitten er meer nadelen aan dan voordelen..Nee vol door die pijn grens.

@ hier, maakt mijn vriend zich zorgen en wil liefste er niet bij zijn en weer wel..hij kan niet zogoed tegen ziekenhuizen en dat soort dingen...dus hij is erg zenuwachtig. Ik laat het wel over me heenkomen..ik zie wel!

@ Charise, wat fijn dat je met je broer en schoonzus hebt gesproken..Het is natuurlijk heftig, maarja..hun tijd komt ook eraan!

Jeetje jongens...ik ga naar de 30 weken toen en Mariah, jij bent morgen 30 weken!! Gaat het hard he!

12. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    :DGoedemogen meiden,:D

Jeetje het was me de aflevering wel he gisteren...
    Wat sper mooi!! ook hier traantjes over me wangen... Zeker het moment dat ze micheal gaat bedanken voor alles dat vond ik ook super emotioneel..... Zijn de hormonen he meiden hahaahahahahaha.....

@ Bevalling... ik denk er eingelijk dagelijks wel aan hahahaah maarja het komt allemaal wel goed. Ik doe geen puf cursus of iets.... Ben niet zo tiep daarvoor.... Zal het zonder net zoals Sher ook wel redden toch...

Ik kwam gisteren thuis toen zei manlief..... Ik ga het met de dag leuker vinden:D. Vind het zo spannend allemaal....

Heerlijk om te horen!!! het is voor het eerst dat hij zo spontaan iets zegt... Ik heb wel gelijk aangegeven dat ik het allemaal een beetje eng vind omdat het zo dichtbij komt. Hij vroeg waarom en toen heb ik eerlijk gezegd omdat ik niet weet hoe alles gaat lopen als die kleine eris En omdat ik bang ben dat jij ieder weekend de hort op wil.

Hij keek me aan en vroeg echt? waarop ik eerlijk ja zei en toen zei die nou echt echt echt niet daar hoef je echt niet bang voor te zijn hoor. Dan wil ik waarschijnlijk niet eens meer weg bij jullie:D:).

Het stelt me onwijs gerust hoe spontaan hij alles zei!!! het kwam echt recht uit ze hart en dacht helemaal niet na wat hij zei... En dat is een goed teken naar mijn wetende:).

Ga zo wat proefkaartjes bestellen. We hebben gisteren er een paar uitgezocht dus even kijken welke in het echt het mooiste is.

Zaterdag hebben we de 4d echo... Spannend he!!!!!:)

@ Char.... gelukkig dat je schoonzus er goed mee omgaat! hoop voor der dat het vanzelf los komt allemaal!

@ Joy.... Het gaat me wel lukken he de bevalling:)... Ik weet dat ik een poeperd ben omdat ik eroveral veelste veel over nadenk! en ik vraag aan iedereen hoe en wat dus ik hoor de meest erge horror verhalen hahaahahaha. Maar zo weet ik wel een beetje wat me te wachten kan staan. Zodra het moment daar is verander ik denk in een harde tante.... Thats me.... ( normaal ) hahaha vorig jaar naar me operatie staat een revalidatie van 6 weken voor ik werd woensdags geopereerd en liep maandags al weer op de markt en had ik alweer een feestje achter de rug....... Gaat me wel lukken hoor... het zal wel moeten ihihihi.

@ Sher... Lief hamstertje zeg!!!! zag het gisteren op FB! die dingen kunnen wel lelijk bijten hoor dus laat die kleine niet teveel met ze gezichtje erbij schat! mijn ouders hadden vroeger een dierenwinkel dus heb veel ervaring met die krengetjes hihihihi.

@ Kaartjes.... Moeilijk he meiden!!! hihihi

@ Naam... Net zo moeilijk, hahaha manlief twijfeld ook weer! die twijfeld hij over de aller aller aller eerste naam die we eigenlijk al 4 jaar zeggen dat we die willen als we ooit een zoontje zoude krijgen! ik hoooooooop dat het die wordt!!!!!!! hahahaha Dat is de nummer 1 voor mijn

13. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Almere
    Goeie Morgen meiden..

Hier even een berichtje van mij :)!
    Ik heb gister het laatste stukje gezien van Barbie's baby haha en ook ik had wat traantjes toen ze michael ging bedanken. Kijk er normaal niet echt naar maar vond het zo schattig haha.

Vanmorgen bij de gyn geweest en ik moet toch terug komen over 2 weken omdat ze niet zo hard groeit.. Ook is mijn b12 weer achteruit gegaan dus mocht gezellig weer 9 buisjes prikken. Morgen daar de uitslag van en dus waarschijnlijk weer meer b12 spuitjes. Ach ja het houdt je bezig.

Nu ben ik even lekker thuis en ga ik staks de kleine man van school halen en daarna moeten we naar de kinderarts voor hem. Ze gaan ons een nieuwe priktechniek uitleggen voor zijn insuline infuusnaaldje wat hij elke 2 dagen moet. Dus ben erg benieuwd of deze naalden beter werken.

Minniii: Ja we kijken uit met het hamstertje :) Hij wilde even op de foto met de kleine krummel haha. Je kent het wel he. Tot nu toe is het een rustig beestje en bijt hij niet, mjaa wat niet is kan nog komen he. Blijf er wel altijd bij, vind 't maar niks als ik niet zie wat er gebeurt. En wat betreft de naam, ik blijf de eerste (die je toen appte) nog steeds appart en leuk vinden :D.. Hier blijven we ook nog steeds bij J......-J...:D

14. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier morgen idd alweer de 30 weken bereikt pf zoals jullie konden zien op de foto's t gaat zo hard ineens! Sinds 2 dagen eigenlijk erg last van ochtend misselijkheid pf hoop dat dat tijdelijk is en niet nog 10 weken aanhoud :(

Vond het ook mooi gister barbies baby hihi erg emotioneel allemaal! Idd al die familie erbij vreselijk! Ik zou gek worden, lekkere patat lucht in je kamer haha Nee niks voor mij! Wil wel graag m'n moeder erbij hebben dat lijkt me mooi en fijn voor mezelf, toch een rustig iemand met ervaring erbij :)

Zo maar eens inkopen doen voor m'n verjaardag, pf eigenlijk helemaal geen zin in! Hou het ook klein gewoon wat Fam. En vrienden meer niet

15. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    achterhoek
    nona, thuis bevallen leek mij in het begin ook altijd het fijnst.
    had er ook niet bij stil gestaan dat het anders kon.
    Vind het zelf ook fijn om mn eigen douche te hebben en de weeen op mn eigen manier op te kunnen.
    Denk nl dat een mooie film of lekker muziekje me een stuk kan helpen.
    maarja mn vriend vind dat niks. maar tegen de tijd dat we er voorlichting over krijgen ed. dan kunnen we altijd nog zien.

maar zit idd ook met het euvel pijnbestrijding.
    want weet niet helemaal goed hoe dat zit.
    Als je thuis bevalt kun je helemaal geen pijnbestrijding krijgen?
    Ik wil namelijk wel dat de mogelijkheid is om deze te krijgen.

Mijn vriend zegt er bij te willen zijn ed.
    maar ws staat ie ergens aan het hoofdeind of zit in een stoel haha.
    hou mn moeder wel als backup,denk dat ik daar meer aan heb.

minniii,wat fijn dat je ml zo spontaan zo veel liefs tegen je zei.
    Ook omdat je er niet helemaal vertrouwen had en jullie toch regelmatig ruzie hadden.
    Hier gaat mn vriend soms ook stappen en is dan meteen de hele nacht weg. maar weet bijna zeker dat dit gaat veranderen als de kleine er is.

4d echo?? en wat zie je daar precies op?
    wat is dan verschil tussen 3d e 4d?

Naam en kaartjes hier nog steeds moeilijk.
    was zo gisterenaaf wat aan het prutsen en het blijkt dat je ook zoveel verschillende teksten hebt voor in het kaartje....pppffff

Sher, ach groeit je meisje niet hard genoeg? hoever loopt ze achter dan? Maar dit kan toch altijd nog bij trekken. Komt dat door tekort aan b12?

Mariahh, wanneer ben je jarig dan?? Geen zin dr in?
    vind dat altijd wel leuk. maar zal nu met 30 weken wel vermoeiend zijn.

Hier: morgen alweer 19 weken en dat betekend..........volgende week op de helft....jeuj.
    Moet zeggen dat het met de rugklachten beter gaat.
    Ook op het werk gaat het redelijk. Probeer meer de regeldingen te doen en dan even te zitten. Maar ben niet meer zo kapot als een maandje geleden. Moet wel zeggen dat ik thuis meer rust neem en het allemaal anders verdeel. als we veel moeten werken doe ik 1 per week in 1 dag het hele huis poetsen. Heb dan een andere vrije dag ook lekker vrij. dan maar minder netjes.

16. Joy2

Joy2 Niet meer actief

@pufcursus, niet mijn ding, ging automatisch na wat aanwijzigingen van de vk

@pijn, als je denkt dat het echt niet meer kan mag je al puffen hihi

@hier, hele dag naar mama, maar ben er weer!

17. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Charise, jij bent lekker vroeg klaar. Ik werk van 22.30 tot 7.30 (maar meestal pas later weg rond 7.45/8.00). Woon je ver van je werk? Ik 5 min lopen dus ben gelukkig zo thuis.
    Hoe doe jij het nu met je temp meten? Want ik heb dan gedaan om 16.30 toen ik wakker werd, maar was 0,5 meer dan gisteren.

@ Nona, knap hoor thuis te gaan bevallen. Zou ook mijn voorkeur zijn. Lekker al richting de 30 weken, schiet op zo.

@ Minii, leuk dat je man zo’n opmerkingen maakt, kan heel goed begrijpen dat je dat leuk vind.
    En super zondag de echo. Plaats je foto? Het wordt nog spannend bij jullie wat de naam gaat worden haha. Wel grappig.

@ Sher, ohjee hoop dat de kleine toch beter gaat groeien. Ligt het achter op de groei, hebben ze gezegd hoeveel weken dan? Of staat het stil?

@ Maraihh, ook al 30 weken. Lekker zeg, komt steeds dichterbij voor je je kleintje in je handen kan nemen.

@ Barbie, niet gezien, kijk ik niet.

@ verder hier, ik moet vanavond ook een nacht draaien dus heb er nu 7 achter elkaar. Achjah verstand op nul en ervoor gaan, komt wel een einde aan. Heel misschien krijg ik ter compensatie wel me laatste nachtje vrij, en dan heb ik lekker of 4 of 5 dagen vrij dus komt goed. Het is ook niet super druk dus dat valt dat ook wel mee.

18. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    @ Kell, inderdaad thuis kan je geen pijnstilling krijgen.

@ Joy, gezellig dagje gehad?

19. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Kell, idd als je voor pijnbestrijding gaat dan moet je in ziekenhuis. Maar tijdens de voorlichting zaten er meer nadelen aan pijnbestrijding dan voordelen en ik wil graag thuis...Dusja dan maar doorbijten.

@ Minii, meid wat fijn!! Komt vast helemaal goed!

@ hier kinderwagen en maxi cosi vandaag gekregen...erg blij mee!

ja ja het gaat hard..nog 4,5 week dan officieel verlof!!!!!:D

Bijgevoegde bestanden:

20. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Mooie wagen nona, welk merk was dat?

Deel Deze Pagina