Transaction combinatiewagen en de draagbare zitje is van maxi cosi Heb ook grijze verzorgingstas erbij! Ben er super blij mee...
Nona zoon kleur kinderwagen heb ik ook mooi hè Ik ben vrijdag jarig maar ben zo moe dat ik er tegenop zie ach t komt wel goed. Morgen ochtend weer naar yoga lekker ontspannen Xxxxx
Ja erg mooi...is weer wat anders dan zwart he! Maar wilde niet een lichte kleur, wordt zo snel vies! Ik ga ook lekker pitten. Die buik staat mega strak en pijn in de rug is ondragelijk! Lekker ontspannen ben ik ook aantoe! Enjoy moppie xxx
Zal ook een googlen naar die kinderwagen. Weet je wat ik ook zo mooi vindt. Een draagdoek van bykay maar die zijn zo duur.
die kinderwagen heeft mijn zusje ook gekocht volgens mij @kell, bykay is duur maar zeker het geld waard @me, ja heerlijk dagje gehad @hier, kijk even film af en dan naar bed spannende film!!
Me, ja hier ook nacht tot 7.45 uur, alleen is veranderd sinds tijdje. Eerst was een tijd dat de een van 22.45-07.45 werkte en ander van 00.00-06.00 uur. Maar dat was vermoeiend en lastig qua uren. Toen werd (zoals nu) 1 van 22.45-06.45 uur en de ander van 23.45-07.45 uur. Maar vanaf november moeten verpleegkundigen weer lange nachten doen van 22.45-07.45 uur. Mooie wagen Nona!!! Vond die ook wel mooi inderdaad. Ga ook eens googlen hihi. Bykay draagdoek, heb ik al hihi. Keertje gekocht via marktplaats voor als zoontje van vriendin kwam. Heerlijke dingen!! Ik ga slapen girls!! Xx
Me, ik temperatuur trouwens gewoon als ik wakker word. Maar ik temperatuur altijd als ik uitgeslapen ben. Normaal ook, rond uur of 9/10. Dus als ik vroeg op sta is mijn temp lager. Heb een keer geprobeerd om cyclus om 6 uur te tempen maar dat werd een rotzooi. Dus bij mij werkt dit prima en dan is na een nachtdienst temp hetzelfde. Want gistermiddag was temp net zo hoog als dag daarvoor toen ik geen nacht had. Xx
Ik heb trouwens geen bykay draagdoek, maar een tricot slen ofzo. Is zelfde idee alleen dan 1 geheel. Bij bykay bestaat uit 3 delen.
Aah ok. Nouja denk dat t tempen bij mij niet zo gaat werken. Maarja probeer het 1 cyclus en dan zie ik het wel. Ik ga nu ook naar bed en straks uiteten met vriendinnetjes. Gezellig.
Goedemorgen meiden, Nou he joy... wat een rot weer!!!! werd vanmorgen om half 7 wakker en het kwam met bakken naar beneden hihihi wel lekker gehoor hoor als je nog even onder de deken kan kruipen. Heb je een leuke dag gehad gisteren? @ Me87.... Ja tuurlijk zodra ik thuis ben plaats ik zaterdag gelijk een foto... Als het goed is en die kleine ligt er goed voor dan kunnen we ze gezichtje al een beetje zien!! ben zo benieuwd hoe die eruit ziet hihihi. @ Kell... Ja het verschil tussen 3d en 4d ik heb eigenlijk geen idee.... 4d is net weer veder uitgewerkt en net weer iets nieuwer volgens mijn. Ik kon kiezen uit verschillende paketten en vond deze wel het leukst.... Was het uitgebreids enja je weet nooit hoe alles gaat lopen miss mag ik dit maar 1 keer meemaken en lukt het hierna niet meer...??!?!?! of wel!?!?!?! geen idee this sowieso een wonder dus wil nu lekker alles doen en genieten wat we willen. @ Nona... Super mooie wagen! ja keertje wat anders dan zwart idd.... Ik wilde ook perse geen zwarte.... want je ziet bijna iedereen met zwart... Zo saai!!! @ Mariah.... Vermaak je je een beetje zo thuis? voor je het weet ik zaterdag om mop! en als je het niet trekt stuur je toch lekker iedereen vroeg de deur uit! ken jou het schele!!! @ Sher... Jeetje pffff wat een zwangerschap heb jij. Ik heb echt een beetje medelijden met je mop! gelukkig gaat het met de kleine man beter las ik gisteren even snel tussendooor op fb... Je kleine meidje komt er ook wel hoor schat.... maak je je niet teveeel zorgen?!? dat is ook niet goed voor je meisje.. al snap ik dat dat even mega moeilijk is!!! @ Hier... Gisteren een kaarsjes party gehad bij me vriendin thuis... Was erg leuk... heerlijke geurkaarsjes gekocht die je moet smelten in een houdertje met een kaarsje eronder en dat ruik je dan 4 uur. Was pas laat thuis manlief keek bij een andere vriendin doe ik ophaalde thuis voetbal dus heb haar thuis afgezet en manlief opgehaald toen lekker naar huisje gegaan en me bedje in. Zal zo even kijken of ik me buikfoto van gisteren avond kan plaatsen.. vaak lukt dat hier niet
Minii mooie buik! En ik zie al een prachtig bedje! Ik wil ook graag een hemeltje heeft iemand ze gezien? Leuke en niet zo duur? Bij de babydump zijn ze allemaal tegen de 100 pf zou t liefst ook wel een roze willen en die zag ik niet Hier de 30 weken bereikt! Raar idee met nu en 12 weken in ze iig bij ons!
@ Joy... Thanks mop!! voel mezelf wel dik hahahahaha. @ Mariah... Thanks babe!!! Ja ik sta inderdaad bij de bedje.. Ik vond het ook erg moeilijk een mooie sluier te vinden. deze komt van babypark en is erg rustig met aan de bovenkant een grote strik. hij wel indd wel prijzig ik geloof rond de 80 euro. Ze zijn allemaal erg prijzig idd!!
Ok als iemand toevallig ergens een roze ziet tell me Ik ben trouwens toch nog veranderd van kaartje! Bestel ze via lillybird zijn erg leuk en prijs valt mee en van te voren m'n enveloppe hihi
@ minniii: Hele mooie buik!! @ char: zo, dus jij zit weer op het wachtbankje.... spannend! @ mariahh: de kaarten zijn dus besteld? Ik ben natuurlijk weer rete-benieuwd!! @ hier: vanavond oppassen op de meiden van mijn beste vriendinnetje, eentje van 5 en eentje van 2. Wordt gezellig! Vandaag weinig gedaan, was gisteren wezen shoppen in Hoofddorp...... heb daar nu wel een kater van, ben nog steeds heeeeeel erg moe van dat geslenter. Dus aanrader voor als je net bevallen bent..... niet te snel weer willen winkelen, haha!! Ohh... en sowieso viel het winkelen een beetje tegen omdat ik mijn maatje 38 weer terug moet krijgen, dus voel me net een plofkip (vooral mijn benen en billen!). Ik weet dat dat wel weer goed komt hoor..... maar ook daar weer geduld voor nodig en ben nou juist altijd zo ongeduldig!!!!