Hahahaha... ja ik vind het altijd wel moeilijk om me mond te houden en te denken jaja zal wel... Ben eigelijk altijd wel fel... Maar ik merk dat ik nu sneller op me tenen getrapt ben en er nog langer op in en erover door ga... Ik ben ook bijna klaar, nog een half uurtje... Dan ga ik naar huis.. En dan sluit in me op in die kleine ze kamer.... Voor ik heeeeeel erg ruzie ga maken hahahaa.... Al gaatie dan ook zeggen van wat ga jij nou doen blabla.... en gaatie ook weer zeuren maar dagg... Had hij dat gister maar niet moeten zeggen.... Zie je hoe ik door kan gaat.. ahh erg eigelijk wel! maar komt denk omdat die me kwetst om zulke dingen te zeggen. Rij voorzichtig xxx
Oh oh lieve schat toch.... Jullie zijn gewoon allebei moe volgens mij en hebben hard gewerkt al die tijd. Jullie moeten echt eens lekker gaan praten samen, hoe moeilijk het ook is. Of schrijf hem een brief. Leg gewoon uit dat je echt wel graag wil helpen, maar niet van alles weet hoe het moet. Nu gaat het alleen maar irritatie opleveren tussen elkaar. Gewoon even alles lekker laten gaan. Jij niet meer over het weekend beginnen. En gun hem die dag weg, hij heeft ook hard gewerkt. Weet je ik irriteer me soms ook aan mijn vent omdat ik vrijwel ALLES hier doe in huis en ook nog meer werk dan hem. Maar ik heb alleen mezelf er mee als ik dat doe. als ik wat vraag doet hij het wel. Ik kan wel zeuren van ja waarom doe je dit en dat niet, je ziet toch dat het moet gebeuren. Maar dat ziet hij niet. het is even oefenen en trainen, maar als je dan denkt... waar maak ik me eigenlijk druk om? Dan valt het vaak ook wel mee. Het komt goed meid.
Ik denk eerlijk gezegd dat het mannen eigen is haha, als ik zo lees wat Char zegt, kan ik me daar ook in vinden. Mijn man kan ook een sloddervos zijn en ik hou juist van alles schoon en opgeruimd. Lijkt soms wel een klein kind pfff, maar aan andere kant doet hij ook wel alles als ik het vraag. Ik heb me jarenlang druk gemaakt of hoe het moet en wat het beste is haha, mjaa onbegonnen werk en ik heb gewoon tegen mezelf gezegd ach hij is eenmaal zo, dus moeten we beide soms wat water bij de wijn doen. En nu 8 jaar later zijn we het nog steeds niet altijd eens, maar houden uiteraard heel veel van elkaar. En dat maakt de relatie ook niet saai haha. Je hoeft nie altijd op 1 lijn te liggen toch
zeg minnii, waarom ga je niet gewoon mee naar decibel? zie het probleem niet echt buiten het geld bedrag om? @algemeen, hier ook irritaties, mannetje geeft me gewoon altijd gelijk is ie van het gezeur af, slimme zet hij kent me langer dan vandaag hormonen spelen nu ook mee minnii en net als wat charise zegt, jullie zijn beide moe, werken veel en gaan thuis verder tot laat in de avond
tjah, ik zie het "probleem" gewoon niet mits het geld er niet is natuurlijk, maar zou niet weten waarom je niet kan stappen, je bent niet ziek ofzo je bent zwanger, en denk je nou echt dat je de enige zwangere bent? uhhh nee hoor
@ joy: lekker dagje gehad vandaag? @ hier: morgen weer aan de studie. Ergens over 2 weken mag ik in de herkansing mijn scriptie weer verdedigen.... hopelijk haal ik het nu wel!!!!
ja was erg gezellig, lief dat je het vraagt! morgen weer dagje naar moeders over 2 weken al? gaat de tijd snel zeg!
Hai goedemorgen meiden, Jeetje wat lief dat jullie allemaal zo met me meedenken en me advies geven. De sfeer gisteren avond was natuurlijk ronduit k*t.... Wilde gaan verven maar we moest nog naar de hornbach om vloerbedekking te halen en plintjes enzo.... waren pas 20:15 thuis.... Manlief is wat afwerk dingetjes gaan doen in onse slaapkamer en ik ben wat witte houten dingetjes wat ik graag blauw wil hebben gaan spuiten.... Manlief wilde niet dat ik ging verven en wilde dat liever morgen samen doen. Om 21:30 hebben we heel onse slaapkamer leeg gehaald en hebben we het oude stuk vloerbedekking terug gelecht.... Onbegonnen werk natuurlijk zonder goed gereedsschap ervoor... zitten overal bobbels en naden van het oprollen dus ben benieuwd of we dat ooit nog netjes strak krijgen.... Opa maar even bellen vanmiddag.... Hierdoor kwamen de irritaties natuurlijk weer helemaal boven..... Ik moest lekker me spulletjes gaan spuiten zei die en lekker weggaan uit die kamer want deed niks goed hahahahaha..... Waren om 23:00 klaar ben gaan douche en naar bed gegaan..... Ken hem gewoon ff niet uitstaan en hij mijn ook niet!!! Het komt ook gewoon omdat we moe zijn... en we zijn het verbouwen gewoon zat... Maarja het moet wel klaar zijn want 7 september komt die kleine ze kamertje... En met het helpen betreft... Normaal help ik met alles, sta ik te zagen, te schilderen te boren... maar hij wil het nu zelf niet dat ik wat doe... gezien de verbouwing echt allemaal zwaar werk was en je toch niet veel mag tillen en doen..... Dus ik snap het niet waarom die het dan toch soms naar me hoofd gooit als die het zelf niet wil. @ Decibel... Gelukkig gaat het bij ons niet om het geld, als dat zo had geweest had hij ook niet gegaan. Ik snap het probleem ook niet want ik heb al eerder gezegd dat ik gewoon mee wil. maar dat wil hij absoluut niet.... Hij vind het gevaarlijk omdat er zoveel mensen zijn en ik zelf niks verkeerd zal doen maar een ander me ook omver kan lopen of dat ik midden in een vechtpartij terecht kom??!?!?!? Ver gezocht maar goed ( op emporium was het geloof ik dit jaar is er echt een hele grote vechtpartij geweest die ook heel lang duurde.... Hij is daar gewoon bang voor ) Ook is de muziek erg hard!! en we krijgen iedere week een berichtje uit me buik via die site en die site gaf toen ook aan dat baby-tjes hele harde geluiden niet fijn vinden... en om daar dan de hele dag in te staan.... Je benen trillen gewoon zo hard is de muziek.... Die discussie om mee te gaan heb ik dus achter me gelaten want hij wil het echt niet. Maargoed hij gaat wel hahaha... blijft een man he.... Als ze maar kennnen doen en laten wat ze willen.... @ char... We moeten ook praten maar op dit moment zijn de irritaties te hoog en loopt dat uit op ruzie.... Kunnen beter de irritaties wat laten zakken. Was van plan vandaag lekker niks van me te laten horen... LEkker rustig maar hij stuurd net een berichtje.... Dat hij via mp op de lounge set die ik mooi vond voor in de tuin 425 euro heeft geboden... Dus heb wel oke terug gestuurd.... Ik wilook helemaal niet bot doen want ik ben helemaal niet zo... Maar mannen kunnen altijd alles maar tegen je zeggen en geirriteerd doen en vrouwen moeten altijd maar denken agh oke.... en de dag erna weer vrolijk doen alsof er niks aan de hand was. Ik heb ook niks meer over het weekend gezegd en dat doe ik ook niet meer, lijk wel gek hij reageerd niet eens op wat ik gezegd heb... dus zo koppig ben ik dan ook wel weer hahahaha. Vond dit al moeilijk en nu ik zwanger ben helemaal hahaha. Ik gun hem zaterdag ook !! Zeker hij heb hart gewerkt dus waarom niet, maar dat haald niet weg dat ik thuis in de zenuwen zit en het 3x niks vind... Ik zou manlief nooit iets verbieden en dat weet hij... hij mag alles wat die wil. Kortom... Nogsteeds lekker geirriteerde zweer thuis... Ken ik niet bij jullie logeren hahahahaha.... Geintjeeeee Komt ook wel weer goed! wij hebben eigelijk nooit echt ruzie of iets. @ Joy... Veel plezier bij mams vandaag. @ Viv... Succes met je scriptie... dit keer haal je hem gewoon hoor!!
Dankjewel minniii! Moet zo echt aan school beginnen..... ben moed aan het verzamelen, haha!! En bij jou thuis komt het ook allemaal goed.... even laten bekoelen! Wel lief dat hij voor jou op die tuinset aan het bieden is.
oeeee ja vervelend is dat he als je moed moet verzamelen!! hihi Kop op!! @ thuis... Ja is ook zo hoor... Ja wel lief, alleen ik vind het mooi maar wel weer zonde geld... En hij weet denk dat ik dat wel denk.... Alles is nu zo duur nu die kleine komt... En we hebben het wel maar andere dingen laat ik dan even... Maarja ons oude tuinstel hebben we verkocht dus we hebben er wel eentje nodig..... Alleen denk ik dan gelijk, waarom zo duur set, als je voor 150 euro ook een tuinstel kan kopen... Manlief denkt daar dan weer anders over en die denkt dan ja laan we het nu dan gelijk goed doen en een mooie kopen.... Met dat soort dingen zitten we niet zo op 1 lijn... ( alweer ) hahaha maar nu denk ik aghh laat gaan... koop wat je kopen wil..... Gaat toch al zat uit pff hahahaa xxxx Succes met je school hihi...
@ Minii, echt vervelend zeg heel die situatie. Inderdaad een keer praten als het voor beide wat rustiger is. @ Vivian, succes met de studie. Hier lekker gewerkt vandaag. Mee geweest met een termijnecho. Die vrouw lag opgenomen bij ons en dacht 7 weken zwanger te zijn dus gingen ze even nakijken, ik zo oh ik ga wel mee. Was ze al bijna 9 weken. Wat zie je al veel dan op die echo. Super mooi. Zat alleen maar te denken hoe ik daar misschien (hopelijk) binnenkort lig en hoe mijn vriend zou reageren haha. Morgen nog een avondje werken ( al hoop ik dat ze me afbellen want het is niet super druk) En dan heb ik weer 3 dagen vrij. Eindelijk een weekend samen met mijn vriend vrij, heb hem gezegd alsjeblieft niks te plannen dat we gewoon van vrijdagavond tot maandagochtend samen zijn. Dat is echt heel lang geleden. Ik ga zo naar de musical de kleine zeemeermin haha met mijn moeder en zusje. Had ze kaartjes voor.
@ me: Dankjewel! Ik hoop dat je daar ook snel mag liggen (en char en joy en wie ik misschien per ongeluk nog vergeet ook!!). Jouw cyclus is wel mooi, voel jij je eisprong?
Nou ik heb elke maand onegveer 13/14 dagen voor ik ongesteld werd buikpijn gehad, maar nooit zeker geweten of dit met eisprong te maken had. Afgelopen maand voor het eerst ovutesten gebruikt en in had op dag 18 een super positieve test rond 16.00 en in die nacht van dag 18 op dag 19 veel buikpijn gehad. Ineens was die pijn over. Dus denk inderdaad dat ik mijn eisprong voel. Doe deze cyclus weer testen en als ik dan hetzelfde heb weet ik zeker dat die pijn mijn eisprong is.
goedenavond meiden! @minnii, ik stond elk weekend met harde muziek op de vloer, en kleine heeft er niets aan over gehouden hoor hihi, maar inderdaad doen waar jij je goed bij voelt, hopelijk kunnen jullie het eea bespreken uitpraten zodra jullie in rustiger vaarwater zitten @me, wat gaaf! kleine zeemeermin ik is jaloers @hier, gezellige dag gehad maar wel sneu dat de kleine gevallen was, dacht eerst gewoon tandje door de lip tot ik ging kijken in haar mondje en die tand zag dacht echt OMG! NEEEEEEEEE nu hopen en afwachten dat haar tand niet afsterft want dat is dus geen gezicht dan word hij bruin/zwart en rot helemaal weg, en ja kunnen ze niks aan doen dus wachten tot ze dan weer gaat wisselen, dalijk loopt ze 4 jaar met een verotte tand in der mond typ-exen of wit verven dan maar whauahhahahha
Hee girls, Hier ook weer even een berichtje van mij. 1 nachtje gehad, nog 2 te gaan. Heb nu 2 van de 5 clomid pilletjes op. Over 1 week dus de echo. Hoop het zo haha! Je hebt inderdaad een mooie cyclus Me! Enne geniet van de musical! Joy, zielig van je kleine meisje ja! Komt vast goed. Mijn broertje heeft ook wel een donker tandje gehad toen. was er ook op gevallen. Maar is allemaal goed gekomen hoor. Minnii, hoe is het bij jou? Al weer een beetje beter tussen vriendjelief en jou? Nonaaaa!!! Waar ben je?!?! Hoe is het met jou meis?
vind het ook geen ramp als ie ietsje bruin word maar 4 jaar lang een bruine voortand zie ik dus echt niet zitten he of ben ik nou een zeikerd? kan toch niet 4 jaar lang foto's gaan schieten van me dochter dat ze opgroeid met een zwarte tand? maar goed zullen af moeten wachten wat er gebeurd, misschien word ie wel niet bruin
Hey meiden, Even ego reageren via tel. Vrijdag ga ik op vakantie eindelijk. Wilde nog een buikfoto plaatsen. Het is nog niet echt een zwangerbuikie het komt nog wel. Let niet op het stoffige spiegel. Ben druk aan het inpakken en huishouden,schoonmaken dus was ik die effe toch vergeten. In het echt zie je het geneens via foto wel muhaha Foto van vandaag dus 16 weken en 4 dagen