@ Minii, ik zag de foto al op facebook. Mooie buik hoor. @ Charise, komt je kruis op ff nu overeen met wat je ovutest en wat je gevoeld heb? Wordt weer wachten dan he. Zal super voor je duimen. Ik heb trouwens hetzelfde als jou. Heb vaak een baaldagje als ik ongesteld ben maar daarna gewoon weer een ronde verder. Het helpt je niet om depressief te zijn. @ Joy, leuk weekendje voor de boeg dan. Veel plezier alvast. Mijn weekend plannen is werken en slapen haha. @ Vivian, lekker wat kleren ingeslagen. Haha leuk he. @ Sher, snap je bezorgdheid wel over je meisje. Maar inderdaad het hoefd niet zo te zijn dat zij ook diabetes heeft. @ Hier, nog geen zin om naar bed te gaan. Nu 3 nachtjes gewerkt en gelukkig nog maar 2 te gaan. Die collega die ziek was is weer beter en heeft aangeboden om mijn laatste 2 nachten te werken omdat ik voor haar heb gewerkt. Nu kom ik zondagochtend uit de nacht en heb ik dus zondagmiddag nog even samen met me vriend. Dat is fijn want zie hem nu 3 dagen niet. Gister heerlijk uiteten geweest en super gezellig met me vriendinnetjes.
Me, ja het komt precies over een met wat ik voelde, ovutest, echo en FF. Haha. Ik kreeg zondagmiddag/avond last van mijn buik. Echt ovulatiepijn. Dus ik dacht die springt vanavond. Heb een ovutest gedaan en die was positief. Volgende ochtend had ik nog heel licht wat buikklachten. Dus weet niet precies wanneer die gesprongen is, maar sowieso pas maandag, maar of dat in de nacht of ochtend was weet ik niet precies. Om 14.00 uur had ik een echo, en daar was het eitje weg. En was er alleen nog wat vocht te zien wat vrijkomt na een eisprong, en dat is ook na 24 uur verdwenen. Dus wist ik dat het minder als 24 uur geleden was dat ik een eisprong had. Fijn trouwens dat die collega nog 2 nachten van je over wil nemen!! Dan zie je elkaar nog eens he? Jij en je vriend. En leuk dat het zo gezellig was gisteravond. Nou meid, ik ben weer klaar met de nachtjes, jij nog 2 te gaan!! Veel succes! Hoop dat je inmiddels wel lekker ligt te slapen. Ik moest er weer vroeg uit vandaag, vind dat zo vervelend altijd. Xx
hier wil ik even op in haken als ik zo vrij mag zijn, de klamboe ga je geen jaren gebruiken, hier moest hij al weg toen de kleine maand of 7 was, toen ging ze zich optrekken en tijgeren in bed, dus bed omlaag met klamboe, maar ze grijpen dus tussen de spijlen door en trekken de stof van de klamboe vervolgens in hun bedje: resultaat, verstikkingsgevaar door evt in de knoop komen met klamboestof of hij/zij trekt je klamboe in 1 ruk van het bed af met alle gevolgen van dien met die ijzeren buis het bed in..
wow charise, word nu wel heel spannend allemaal!! ben gewoon zenuwachtig voor je hihi me, succes dit weekend! hier, huisje schoon, druk met wasjes en opruimen, kleine wil vaak filmpje kijken achter pc vandaar dat ik er wat minder ben
Heee Meiden.. Hoe is het hier?? Vandaag lekker gewerkt en eindelijk WEEKEND.. ben er wel aan toe zeg! Helaas wel een druk weekend voor de boeg, maar goed is allemaal voor een goed doel. Morgen ochtend behang krabben in de slaapkamer, schoonmoeder is jarig en in de avond naar verjaardag van vrienden. Zondag ook weer een verjaardag en verder hopelijk een beetje niksen.. Ik ben nu lekker een Quiche aan het bakken.. Wat eten jullie?? Hier vandaag alweer 27 weken, de tijd vliegt . Hebben jullie nog leuke plannen het weekend??
Gisteren hele dag gewerkt en savonds lingerie party. Ging eigenlijk alleen voor de gezelligheid maarja toch veel leuke dingen gezien. Heb normaal voorgevormde bhs. Nu adviseerde ze een softcuo want als je zwanger bent kunnen je boobies daarin beter groeien.dus heb n leuk goedkoop setje met softcups, ben benieuwd. Vanmorgen ff strijk gedaan. Enige kwaalyje dat ik nu nog heb is mn energiepeil, dies echt 0. Nu latedienst. Wil morgen verder met t kamertje. Beetje schuren en restjes behang eraf krabben. Ff kijken hoeveel vliesbehang we nog hebben ed.
@ sher: Ook alweer zo'n mooie buik! Snap trouwens wel dat je je een beetje zorgen maakt om jullie kleine meid. Komt vast wel goed met haar, en mocht ze suiker hebben dan kan je er (helaas) nu niks aan veranderen. Heeft ze trouwens een verhoogde kans omdat je zoontje dat heeft? Hoe gaat het nu met je zoontje? @ kell: leuk een lingerieparty! En als zwangere mag je jezelf toch ook best verwennen met een nieuw setje @ char: Ik ben, net als Joy, al een beetje zenuwachtig voor je Spannend!!!!!!!!!!!!!!!!! @ me: lekker dat je snel weer van je vriendje kan genieten! 8 dagen achter elkaar werken is ook wel heel erg veel! @ joy: hoe gaat het met jou? Veel aan het genieten van je kleine meid? @ nona: je hebt veel om over na te denken als je zwanger bent he?!! En er zijn ook zooooooooveel kaartjes! @ hier: weer een lekker dagje gehad, vanavond weer afgepeigerd op de bank kijken naar The Voice...... dat is ondertussen mijn wekelijkse rustmomentje geworden (heb gewoon nog GEEN uitzending gemist, haha!!)
@ Charise, Ben uiteindelijk om half 10 naar bed gegaan en om half 6 werd ik wakker. Maar ik was nog steeds super moe en wilde er niet uit. Tja vriend komt toch niet thuis maarja voor het hondje toch maar opgestaan. We liggen nu samen op de bank haha. Luie dag. Ik vind het ook altijd vervelend na die laatste nacht dat je zo vroeg op moet. Blijf liever heel de dag in bed maarja dan slaap je snachts niet. Jij hebt nu dus lekker een weekend vrij. Nog plannen? @ Sher, mooie buikfoto. Druk weekend voor de boeg voor jou. Veel plezier. Ik heb net even wrapjes gemaakt voor mezelf. In de nachtdienst nooit zin om te koken of om te eten. @ iedereen. Hele fijne avond en weekend alvast. Enne mijn tempkaartje is niet zo mooi vind ik haha,
@me, hoop wisselende tijden op jouw tempkaart, zou voor het gemak de tijd handmatig bijstellen als het om een half uurtje verschil gaat ofzo. @viv, hier ook the voice zin in! chipjes in huis, drinken en dalijk dus op de bank ploffen @sher, prachtige buik meis!! @hier, eigenlijk morgen huiskamer verbouwen met inrichting maar mannetje kwam om 14.00 al thuis dus hebben nu hele inrichting weer verplaatst, ben helemaal happy en zelf tussendoor 2 herfstschalen en wanddecoratie gemaakt hihi morgen en zondag word rustdag voor ons, ik ga nog wel de babykleren van onze meid uitzoeken en verkopen, heb gewoon veel te veel, sommige dingen zelfs niet of amper gedragen whoops typte gewoon haar naam, stupid niet meer doen joy!! :x
Dank jullie wel meiden !! Viv: De kans is er wel dat ze het kan krijgen omdat het eerste lijns is vanwege de kleine man, maar ze kunnen niks met zekerheid zeggen. hetgene wat me zorgen baard is dat ze haar niet gaan testen maar dat we het moeten ondervinden door bijv symptomen (als ze het zou hebben). En het stukje waar ik me dan zorgen om maak is dat ik dan straks bij elk kwaaltje of wisje wasje van haar ga denken dat ze miss suiker heeft. Wil haar niet dagelijks vingerprikken gaan geven omdat ik 'denk' dat ze er miss last van heb. Lastig uit te leggen zo via internet maar denk wel dat jullie een beetje snappen wat ik bedoel.
@ Joy: hier ook chippies erbij..... Nibits Altijd leuk de huiskamer omgooien! Goed idee eigenlijk, haha!! @ sher: Snap denk ik wel wat je bedoelt hoor. Raar dat ze haar niet kunnen/willen testen, waarom eigenlijk niet?
De arts zegt dat baby's nog schommelen met hun bloedsuikerwaardes, dat het daarom nog niet vast te stellen is. Dat we moeten opletten op symptomen :S.
@ Joy, ja die wisselende tijden komt door de nachtdienst. Heb nu de andere dagen allemaal op 7.00, en de dagen dat ik overdag slaap om 16.30, ik vind het lastig met die wisselende diensten. Leuk dat je je inrichting hebt veranderd. @ Sher, snap wel wat je bedoeld, als ze misschien keer wat ziekjes is en dus suffer dat je meteen denk ohjee dit is een symptoom en is inderdaad zielig als je dan steeds voor je eigen gevoel meot gaan prikken, terwijl er misschien niks aan de hand is. Maar je wilt ook niet dat het zo uit de hand loopt zoals bij je mannetje.
Hier oot werk aant balen dat ik nog ff moet. En de spits moet zo nog komen. Wil ook lekker op de bank the voice kijken. Jaloers. Ja mag me ook verwennen met een setje. Maar heb gewoon geen dure gedaan. Normaal heb ik n bh vd 70 euro nu van 35 en soft. Gewoo. Omdat je niet weet hoe en wat met de zwangerschap. Viv, heb jij voor tycho ook nog een geboortekaartje verstuurd? Nou pauze voorbij, weer druk aan de slag
Hele drukke dag gehad, we zijn weer een jaartje ouder pff nog vrienden hier dus reageer morgen weer wat uitgebreider. Xxxx
Ik had vanmiddag een reactie getypt, maar toen liep alles vast dus is blijkbaar niet goed gegaan. Over die klamboe ben ik het eens met Joy. Ook als je een peuterpuber heb die lekker driftig is en boos is omdat ie moet slapen, en lekker aan dat ding gaat trekken is ie ook zo kapot. Viv & Joy, lief dat jullie zenuwachtig voor me zijn! Ik ben zelf nog niet zo zenuwachtig, maar ja eerste week na ei heb ik daar nooit echt last van. Pas als ik dichter bij nod kom word ik wel wat nerveuzer. Me, veel succes nog met je laatste nachtjes. Ik heb niet echt plannen voor het weekend nog, ja schoolwerk en huishouden. Maar ben ook niet zo heel erg fit, dus ook beetje rustig aan doen. Even kijken hoe het morgen gaat. Sher, supermooie buik meid!! Kell, leuk zeg lingerieparty en ja af en toe iets voor jezelf kopen is goed he?! Nou meiden, fijne avond en slaap lekker voor straks!! Xx
Ik vroeg toch vd week of iemand er bekend mee was het stukje tussen vagina en anus te masseren om uitscheuren te voorkomen?(perineum) Nu las ik er in ern ander topic ook wat over. Nu ben ik net ff snel gaan googlen maar t blijkt dus echt te bestaan. Er is zelfs een filmpje met speciale technieken van. En weleda heeft speciale massage olie ervoor. Het moet/mag vanaf,week 34. Denk dat ik t toch ga proberen. Baat het niet, schaad t niet. Lijkt me wel logisch toch? Dat alles soepel houden beter is?