We're (gonna) Bake a Baby- klets topic

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Charise, 9 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    Sher, zie dat jij ook n slechte hebt gehad. Hier nog zo een
    Om half 7 xe hond maar uit gaan laten. Waar ik nu erg blij mee ben want her regent kei hard hele tijd.
    Ben daarna nog weer ingedut. Net opgestaan.
    Vanmiddag ook n beetje prutsen aant kamertje.
    Mn vader en vriend moeten nog id tuin bezig. Zielig met dit weer.
    Ga me maar eens fris douchen

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Mariahh, Gefeliciteerd!!!

Kell, ja die olie bestaat ja, en gebeurd wel vaker. Denk dat ik het ook wel ga doen hoor tegen die tijd. Baadt het niet dan schaadt het niet toch?

Hier, temp weer omhoog! En voor de rest lekker hoesten. Maar weet niet of ik slijmoplossers mag gebruiken. Wil niet dat het kwaad kan voor het zwanger raken.
    Moet eigenlijk in huis aan de slag, boodschapjes doen, en schoolwerk doen, maar heb er echt geen puf voor zeg,, bah...

3. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Dank je meiden:) ben nu alweer druk bezig die troep op te ruimen pff hihi maar t was gezellig! Vandaag lekker lui zijn en bij komen :)

Charise spannend je temp kaartje! Ben ook erg benieuwd!

Pff bij de januari mama's 2 kindjes met 23 weken geboren en overleden :(

4. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Char ik weet wel als je zwanger bent mag je geen neusspray hoestdrank etc eigenlijk alleen strepstils en evt paracetamol. . Baby neusspray mag wel mja kan je ook zelf maken :) beetje gekookt water met zout

5. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Nou Char, ik denk dat het toch wel is raak kan zijn deze maand :)!!! M'n vruchtwater spreekt hihihi :p

6. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Ja met die slijmoplossers is beetje onduidelijk. In bijsluiter staat overleggen met arts of apotheker. Maarja ik ga hier voor ook niet naar huisartsenpost bellen hoor. Ik heb net 1 tabletje opgelost.
    Waar ik me druk om maak is dat baar moeder slijm misschien ook dunner word er door. Maarja misschien is dat onzin. Enne ik heb een hele dikke laag in mijn baarmoeder. ;) We zien wel...

Strepsils heb ik ook gekocht.

Ik ga morgen lekker erwtensoep eten, vandaag vast beginnen er aan, dan is ie morgen hopelijk lekker dik. Ben benieuwd, heb het nog nooit gemaakt. ;)

Mariahh & Sher, dank jullie voor jullie positiviteit! :D Zou leuk zijn he als ik eindelijk ook aan kan sluiten haha. :p

Mariahh, wat heftig zeg, 2 kindjes overleden. :(

7. kell84

kell84 Fanatiek lid

26 jan 2012
    1.617
    0
    0
    in een verzorging/verpleegtehuis
    achterhoek
    mariahh,
    in een ander topic (weer zwanger na maart)
    had ik er ook al van gehoord.
    beide kindjes met 23 weken?
    een soort zelfde verhaal als van viv of?

Hier nu eindelijk al het behang eraf incl de velletjes.
    Heb de gaatjes aangesmeerd. dat waren er nogal veel.
    Omdat het een oude muur is kwam de helft steeds naar beneden.
    Was eerst bang dat we het moesten laten stucken ipv behang maar met dicht maken gaat het.
    Nu de boel een beetje opruimen en dan lekker ff plat.
    pppffff dat kan je echt opbreken zeg.

Ik zit volgende week op de helft.
    aan de ene kant erg fijn en is het toch nog wel snel gegaan.
    aan de andere kant zou ik volgende week uitgerekend zijn van mn sterretje. Ben blij weer zwanger te zijn maar ook steeds meer verdrietig dat ik mn vorige beebje heb moeten laten gaan.
    naja hopen dat na de echo volgende week en de uitger.datum ik weer kan genieten.

8. Joy2

Joy2 Niet meer actief

even snel, druk in huis met mijn gezinnetje

@mariahh, nog gefeliciteerd!!

@char, ziet er goed uit je kaart!

@me, jouw temp gaat zakken aankomend eitje :D

@hier, mijn temp is weer saai haha

@all, morgen ben ik er weer of vanavond, ben echt een weekend aan het genieten, mag ookw el eens toch hihi

9. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoi Meiden,
    Ik heb nog niet alles terug gelezen maar wilde even wat pics plaatjes van ons kline mannetje...

Wat hebben we gisteren een mooie echo gehad zeg! we hebben genoten en mama werd een beetje emotioneel hahahaha.

Hier ons kleine mannetje.....
    This een goed gegroeid ventje met dikke dijtjes en stevige armen zei ze :D

Bijgevoegde bestanden:

• forum1.jpg
      forum1.jpg
      Bestandsgrootte:
      18,8 KB
      Weergaven:
      2
    • forum.jpg
      forum.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,9 KB
      Weergaven:
      2
  10. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het laatste kiekje van ons lekkere ventje :D

Hier heeftie lekkere bolle wangetjes en een heel breed neusje hahahaha... op de andere foto`s hebtie weer een wip neusje hihihhihihi... Ben zo verlieft

Bijgevoegde bestanden:

11. Joy2

Joy2 Niet meer actief

minniiii, ik vind vooral het mondje heeeeeeeel lief! *smelt* ♥

12. Vivian

Vivian Fanatiek lid

14 okt 2011
    1.316
    0
    0
    Secretaresse
    Den Haag
    Wauw Minniii! Ik kan zo al zien dat jij een knapperd in je buik hebt zitten! Super schattig!

13. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dankjewel meiden.... We zijn nu al echt een trotse papa niet mama.... Hihihi ❤

Zo bizar hoe we die kleine al hebben kunnen bekijken... Ik ben benieuwd of we hem erin terug zien alstie geboren wordt.... Voor nu zijn we al in l❤ve whit him hihi

14. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    WAUUWW miniii.. wat een prachtfoto's ik heb ze nog nooit zo mooie gezien!!

Als ik mijn vriend deze laat zien, weet ik zeker dat hij ook wil haha!

Erg mooie kwaliteit...normaal lijken ze allemaal zo op elkaar...maar hier zijn ze zo duidelijk!!

Jullie krijgen een prachtig kindje!!!!

15. Nonaches

Nonaches Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.524
    1.025
    113
    Amsterdam
    @ Mariah, Nog gefeliciteerd meid!!! xx

@ Charise, meid..je tempkaartje ziet er veel belovend uit...ik heb ook goede hoop..Als hij morgen weer stijgt heb je echt trifasisch patroon! Dan zit je nu in je innesteling...ik heb echt goede hoop!! IK DUIM VOOR JE!!

@ hier, jeetje dames....30 weken bijna...begint nu toch wel spannend te worden..Ik heb vrijdag intake van kraamzorg gehad..en ik blijk toch alle dingen wel te hebben in huis! In verlof dus nog lekker wat kleertjes kopen ...en leuke dingen!:D

Dinsdag heb ik weer controle bij vk...de laatste die om de 3 weken is...ga nu naar controle om de 2 weken!

16. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Wat een mooie foto's minnii!!

Hier gezellig een dagje schiphol geweest met onze kleine boef en vrienden van ons. Was wel ff gezellig en de kleine heeft uiteraard vliegtuigen gekeken :D.

17. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Heeee meiden!!

Wauw, Minniii wat een super knap en mooi knulletje!! Echt een super lief koppie heeft ie! schattig neusje en mondje. Echt heeel erg leuk en snap dat je helemaal verliefd bent. Ik vind 'm iets van jou weghebben, als ik de foto's op facebook zie en dan deze. Vooral bij je eerste post de 2e foto, die schuine.

Nona, je gaat hard!!! :D Enne ja hoop dat temp morgen ook weer omhoog gaat, alleen moet ik morgen (en de 2 dagen daarna) vroeg op staan, en vaak is mijn temperatuur dan ook lager. Scheelt altijd 0,4. Wel irritant dus. Maar goed we zien het wel. ;)

Joy, lekker toch, zo'n weekendje lekker thuis en bezig met je gezinnetje. Is ook wel eens lekker.

3d echo, meisje die ik ken heeft ook toen ze zwanger was 3d echo laten maken, die was ook echt super mooi en heel duidelijk. Dus weet meteen waar ik ze ga laten maken. Is hier ook in de buurt. Ze hebben daar ook als eerste in NL een 3d echo met meer kleuren ofzo, waardoor je nog meer diepte e.d. ziet.
    Pretecho 3d echo of 4d echo bij hét echobureau in Barendrecht Carnisselande - 3D Echo Barendrecht

Nou hier vanavond lekker SYTYCD kijken!! :D
    En lekker bezig geweest in huis, wasjes draaien, bed verschonen, wc gepoetst en voor studie bezig geweest.

Fijne avond chickies!! :D

Xx

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zuid-Holland
    Temp was lager door vroege opstaan.
    Maar weet dat hij altijd 0,4 scheelt, dus dat heb ik nu bijgeteld.

19. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

@ Char.... Spannend hoor zo je temp... heb er niet veel verstand van maar het ziet er goed uit geloof ik! Wanneer kan en ga je testen?

Mooie foto`s he hihihhi
    Ja bijna iedereen zegt dat hij veel van wes weg heeft maar dat ze mijn er ook inzien hihihihi ben benieuwd of we hem erin zien alstie geboren is! dan pas weet je pas of de fotò`s echt goed zijn hahahahahahha......

This echt een lekker ventje hahaah maarja dat vind iedere moeder hihihi.

Vanavond naar de VK ben benieuwd hoeveel we nou weer wegen hahaahaha.

Meiden, hebben jullie nog plannen voor vandaag? of deze week? hier werken.... en zaterdag naar me schoonmoeder in het land....
    This nu echt aftellen nog 9 weken werken pffff ik zei heel stoer ik probeer door te werken tot 2 weken vooraf maar daar zie ik echt vanaf! vind het toch wel wat zwaarder worden het werken!!

Heb van het weekend nog niet alles terug gelezen... Gisteren echt hekemaal niks gedaan, lekker met manlief 2 films gekeken en tussendoor even een uurtje gestreken en me wasjes weggedraait... Heb buiten het plaatsen van de echo`s geen pc aangeraakt.... Heerlijk ff zo dagje... Normaal zit ik de heledag achter deze krengen voor me werk hahahahaha.

Hoop vandaag terug te kunnen lezen tussendoor als me werk het toelaat en anders lees ik gewoon de nieuwe dingen weer mee en met ik me even excuseren voor wat er in het weekend allemaal besproken is!!!!!;)

kussssssssssssssssssssssss Chicka`s!!!!

20. me87

me87 Fanatiek lid

12 apr 2012
    1.361
    1
    38
    Goedemiddag.
    @ Charise, ben heel benieuwd, duim voor je. Temp ziet er inderdaad goed uit voor zover ik er verstand van heb.

@ Minii, mooie fotos ja. Super duidelijk en een schattig menneke.

@ Hier, nachten zaten er gister op. Dus om 1 uur opgestaan en naar de stad geweest met me vriend. En savonds lekker bank gehangen. Vanacht pas om 2 uur in slaap gevallen en damn vandaag om kwart voor 12 wakker geschoten. Nog een beetje het nachtritme. Hoop dat ik vanavond goed slaap.

Mijn plannen deze week. Uhmmm haha ben heerlijk 5 dagen vrij. Vandaag poetsen hier in huis, en vanavond hardlopen.
    Verder deze week nog weinig plannen.

Deel Deze Pagina