Hahahaha moeilijk allemaal he meid!!! Hier zit ik met het zelfde probleem... Gelukkig weet me vriendin er best veel vanaf, maar dan nog vind ik alles mega moeilijk.... je weet ook niet hoe en wat het is als het geboren is met de maten enzo
@ Nona, haha doosje, zwangerschapsdementie? Gelukkig kwam je er net op tijd achter. En gelukkig was alles goed bij de vk. Fijn dat je nu iets minder gaat werken. Hoeveel ga je straks na je verlof werken? En hoe doen jullie het met de kleine, kinderdagverblijf of oppas? @ Charise, ben benieuwd naar de uitslag van je progesteron. Weet jij hoe het precies zit daarmee? Ik heb het porberen op te zoeken maar kan het niet duidelijk vinden. Hoe wordt dit aangemaakt en wat zegt het? Hoe hoger hoe beter? Weet dat het iets met het baarmoederslijmvlies opbouwen te maken heeft toch haha? En over dat zwanger worden of bevallen, Ik had gehoopt dat dat allemaal erfelijk was, mijn moeder is namelijk steeds in 1 of 2 maanden zwanger geraakt. Ik dacht dan is dat bij mij ook maar helaas haha. @ Maraih, ze kunnen ongeveer schatten hoe groot je kind is. Hebben ze dat nog niet gedaan bij jou? Ohjee dat je zon last hebt van je rug. Kan het me goed voorstellen, ik heb ook een mega holle rug en ben bang dat ik daar tijdens zwangerschap ook meer last van krijg. @ Minii, Knap hoor dat je het zo volhoud. Hoeveel uur wil jij gaan werken na je verlof? @ Hier, net mijn ogen moeten laten checken en alles was goed. Was gewoon de jaarlijkse check hoor niet veel bijzonders. Even met de stofzuiger door de kamer en het is weer goed zo. Heb wel beetje spierpijn haha van gisteren. Zo meteen nog even naar me oma, is jarig, maarja heb er weinig aan want ze herkent me niet sinds die CVA.
@ Me.... ahhh je oma-tje... Zielig is dat he als ze je niet meer herkennen?!? Vind je het vervelend en moeilijk dat ze je niet meer herkend? ik zou dat echt heel erg moeilijk vinden. Na me verlof is de planning dat ik 32 uur blijf werken....Ik hoor alleen dat dat best veel is en dat het best pittig is om er 32 uut bij te werken, maar ik hou van centjes. Maargoed we zien het allemaal wel! manlief wil dat ik 24 uur ga werken maar zoals ik al zei, we houden van ruim leven en centjes dus we moeten eerst maar bekijken hoe alles loopt dalijk als die kleine eris. Ook weet ik niet of ik me baan- functie kan houden als ik terug ga naar 24 uur i.p.v. 32 uur. Lastig dus allemaal
Me, progesteron word aangemaakt na je eisprong, dat hormoon zorgt er ook voor dat een zwangerschap in stand blijft dacht ik. Maar het zegt dus vooral of je ei goed gesprongen is, of het een goed ei was. Het moet tussen de 12 en 60 zitten (kan ook daarboven), is best een groot verschil dus. Geen idee hoe hoog de mijne was vorige keer. En ben vandaag niet gebeld. Maarja misschien morgen, en anders bel ik even. Kan tussen bepaalde tijden bellen, dus heeft nu geen zin meer. Het zegt in ieder geval niets over een eventuele zwangerschap of niet, want vorige keer was het ook prima, en gewoon ongi. Enne ben wel blij dat het zwanger worden niet erfelijk is juist... want mijn moeder heeft er iets van 7 jaar over gedaan! Nou hoop toch echt dat het bij mij wat sneller gaat!!! Mariahh, ik zou maar een paar dingetjes in maat 50 kopen, de meeste passen het wel, maar sommige niet, en sommige groeien er snel uit, terwijl anderen het lang aan kunnen. Je kan altijd nog bij (laten) kopen. En vaak vinden mensen het wel leuk om dat hele kleine spul te kopen als cadeautje, dus ja daar moet je ook rekening mee houden. Miss wat maatje 62 en 68 in huis, maar is niet direct nodig. Het verschilt zo per kindje. Had een oppaskindje jaren terug, die was 7 maand, en had van broekje nog maat 62 en van shirtje nog 56 haha. Bizar he? (zal ff foto plaatsen) Nou hier hele dag gewerkt. Ben net thuis. en vanavond weer cursus van 20.30 - 22.30 uur pfff. En morgen weer avonddienst, en vrijdag en zaterdag korte avonddiensten van 17.00 - 22.00 uur. Ik weet niet of het raak is, heb er totaal geen gevoel bij eigenlijk. In ieder geval niet van ja ik denk dat het wel zou kunnen. Ga er eigenlijk vanuit van niet. Weet niet waarom, maar dat gevoel heb ik. Heb zo het idee dat het volgend jaar pas raak gaat zijn. HOOP het niet natuurlijk. Vandaag af en toe wel apart gevoel in buik, net ook heel eventjes alsof je eisprong krijgt ofzo. Ik weet ook niet... We wachten maar af he?! Foto van oppaskindje, jaren geleden. 2005, ze was ook m'n bruidsmeisje vorig jaar (Zie berichtje aan Mariahh, ze was zo klein, ze is hier 7 maand en draagt maat 62 broekje, en maat 56 shirtje)
Nou ik werd net gebeld haha. Nou alles was prima, weet niet hoe hoog hoor, maar maakt me ook niet zo uit! Het was heel goed zei ze. Ik moet nu nog even 3 maanden door, en als het dan niet gelukt is even bellen. En goed cyclus bijhouden. Als cyclus raar gaat doen eerder bellen, en als ik zwanger ben natuurlijk ook. Ze zei je kan clomid 6 - 9 maanden gebruiken en dan moet het wel gelukt zijn. (Ik dacht dat kan ook NIET zo zijn natuurlijk haha. Dan kijken ze daarna wel weer verder natuurlijk). Ik heb nu nog 4 doosjes clomid liggen, dus misschien doe ik wel gewoon 4 maanden ipv 3. Dan heb ik er 6 op zitten namelijk. Dus ik mag lekker zelf gaan doen met 100 mg!
@ Charise, fijn dat het goed is. Hopen dat het snel raak mag zijn. En inderdaad dat het van je moeder niet erfelijk is. Soms heb ik zoiets van zou ook wel willen laten testen of bij mij alles goed is en bij me vriend. Ben zo bang dat er iets niet goed is. @ Minii, ja ik vind het erg dat mijn oma me niet meer herkent. Sinds die bloeding paar weken terug is ze zo veranderd. Was er net dus en ze deed alsof ze me herkende maar ik ging vragen stellen en dan merk je gewoon dat ze helemaal niet bij deze tijd is. Zo vroeg ze wanneer .... kwam, dat is mijn vader. Ik zeg die woont hier niet, woont hij nog thuis zei ze, ik zo nee die woont in het buitenland. Ooh zegt ze, waar dan, terwijl ze altijd helemaal weg van hem is en over dat land praat. Ik zeg hij woont in thailand. Zegt ze oh woont hij daar dan alleen, ik zo nee met .... daar is hij mee getrouwd. Toen werd me oma een beetje boos want ze kende haar niet en mijn vader had daar niks over gezegd. Maar ze zijn al 10 jaar getrouwd en ze was helemaal weg van haar. Toen vroeg ik of de kinderen van mijn vader al waren geweest zei ze weet ik niet. Toen ik de namen, inclusief me eigen naam, opnoemde zei ze ook dat ze het allemaal niet wist. Dus ze weet ook niet wie ik ben. Is wel lastig. Je hebt ook weinig meer te bepraten zo. Ze was erg boos en gefrustreerd. Ik had vanmorgen een ovutest gedaan en was spierwit, ik baalde want dat is al 3 dagen zo en normaal had ik op dag 15 wel mijn ei, nu dag 14 en dus nog geen oplopende test, terwijl dat normaal wel is. Dacht shit zeg dalijk komt ie weer op dag 19 ofzo, heb ik ooit gehad. Nu begin ik wat last te krijgen van me rug en dat herken ik wel deze periode. Dus dacht doe een testje, nou is 4 uur tijd dus wel een duidelijke streep. Nog niet positief maar hoop dat dat morgen dan is.
@ me.... Ja dat lijkt me inderdaad erg moeilijk! zeker als je oma het zelf ook boos wordt als ze dingen niet meer weet is het voor jullie extra moeilijk. Kan het allemaal nog terug komen het geheugen? of niet meer? @ Char.... Misschien is het juist een goedteken dat je nu helemaal geen voorgevoel hebt! Spannend he hahahaha. @ hier.. De kleine man had net de hik volgens mijn hahahaahah wat een grappig gevoel zeg! het heeft denk ik zeker 4 minuten geduurd dat ik om de 2a3 seconde het zelfde plofje voelde in me onderbuik... omdat ik weet dat hij al met ze hoofdje beneden ligt en het steeds het zelfde plofje was zolang achter elkaar herkende ik het. hihihhihiih... Zo leuk!!!!! het is voor het eerst dat ik het herken!
Minniii, ja ik hoop het haha! Me, moeilijk is dat als het zo gaat. Ik denk inderdaad dat haar korte termijn geheugen gewoon kapot is ofzo. Vaak zie je bij mensen die dement zijn ook dat ze alles van vroeger nog weten, maar laatste stuk niet meer. Zo denken ze vaak dat ze nog kinderen hebben. Dus je zou natuurlijk kunnen kijken vanaf wanneer ze het zich herinnert, en anders gewoon vertellen van nou ... (jou vader), heeft zoveel kinderen gekregen, en ik ben er 1 van, hij is opnieuw getrouwd, nu 10 jaar enz. En anders misschien met foto's werken? Vaak wil dat ook nog wel eens dingen omhoog halen. Ik weet niet hoe "slecht" ze is na die bloeding. Maar ik weet mijn vader wist toen hij een hersenbloeding had gehad ook stukken niet meer. Nou is hij wel een stuk jonger ga ik vanuit, maar hij dacht ook nog dat hij getrouwd was met zijn 2e vrouw, terwijl ze al een tijd gescheiden waren. Uiteindelijk is het bij hem wel goed gekomen. Maar het is wel heel moeilijk ja. Vooral omdat het dan ineens zo is natuurlijk. Veel sterkte er mee meid!
Nee dat gaat niet meer terugkomen denk ik. Een deel van de hersenen is gewoon aagetast. Maar soms dan lijkt ze wel weer iets te weten en dan vraag je erop door en dan weer niet. En als ik zo dingen wil uitleggen zegt ze dat weet ik. Dusja eigenlijk geen touw aan vast te knopen. Achjah helaas, zielig voor haar vind ik. Ik heb net cupcakes gebakken. Zo nog even versieren haha.
Hey lieve meiden, Me: Heel veel sterkte met oma meis en wat ontzettend naar allemaal ! Dikke knuffel voor jou!! Char: gelukkig zijn ook die uitslagen goed en hopen dat het raak is deze maand en wat een schattig kindje op de foto hihihi . Minniii: Ik was dus vandaag een dagje vrij en was even met mijn beste vriendin ( die precies 4 weken verder is in zwangerschap) naar de stad, even gezellig samen over de markt. Toen hebben we samen wat gegeten en gingen we nog even de C&A in. Toen zij in de rij stond om af te rekenen voelde ik me ineens dizzy worden en zei ik tegen haar dat ik even rustig moest gaan zitten. Er was geen stoel in de buurt en ik hield me dus vast aan een soort sokkenbak en dacht dat het wel zou afzakken. Even later werd ik wakker op de grond met enorme hoofdpijn en wat andere pijntjes en zag ik allemaal onbekende mensen om me heen en een hysterische vriendin op dr knieen. Ik wilde omhoog komen maar werd tegen gehouden en zag ineens dat ik op de grond lag midden in de c&a (schaaaaam moment) Wat bleek is dat ik dus flauwgevallen ben en een paar meter verder vanaf die bak op de grond lag en dus op mijn achterhoofd ben geklapt op de marmere tegels van de winkel. (dat verklaarde de hoofdoijn duhh) Een paar seconde later was de ambulance er en moest ik mee. Uiteindelijk wat testjes gedaan en ik mocht weer naar huis. Dacht ik dus rustig aan te doen, gebeurt er alsnog zoiets. Mjaa life goes on. Nu lekker GTST kijken op de bank en daarna lekker naar bed. Nog 2 daagjes werken en het weekend de verjaardag van mijn man vieren die is 14 okt jarig.
Hoi Meiden, @ charise, meid wat fijn zeg!! Ik duim voor je! Het is je gegund! @ Mariah, meid ik heb er ook last van..Qua spullen heb ik wel redelijk alles, maar het is voornamelijk de kleren! Ik ga pas alles wassen en strijken in mijn verlof! @ me...ja zwanegrschapsdementie..heb ik erg veel last van. Het is zelfs zo erg, dat ik gewoon vergeet mijn auto aan te doen als ik wil weg rijden...HAHAHA..en mijn vriend ligt helemaal in een deuk..Zegtie eerst heel droog...ik zou wel ff je auto starten en daarna begon hij keihard te lachen... Dusja redelijk dement aan het worden hahahahahahaha! Na zwangerschap en verlof, ga ik fulltime werken..mijn vriend werkt niet meer namelijk... @ stofzuiger...oh my god..onze stofzuiger was stuk..of najah werkte niet zoals mijn vriend wilde...dus gister moesten we een neiuwe stofzuiger kopen, want anders stofzuigt mijn vriend gewoon niet...en dan ben ik het ineens beu en doe ik het savonds na werk nog...Dus meneer heeft geeisd naar een nieuwe stofzuiger...haha ik zo prima...zegtie ja ik wil wel een Dyson..Ik denk najah oke..(toen wist ik de prijs nog niet hahahahahahaha) Dus nu hebben we een stofzuiger van paar honderd euro en hij...blij...ging meteen stofzuigen..Liefste gaat hij nu heletijd stofzuigen hahahahahah! @ minii...ik vind het hikken irritant joh! In begin dacht ik oooh wat schattig...maar begin het nu echt irritant te vinden.. Het kan nog veranderen de houding van die kleine, want drie weken geleden lag hij ook met z'n hoofd naar beneden, maar hij draait nogal veel.. je kan precies voelen waar z'n hoofd ligt...het is een draaikont maarja ik krijg daardoor wel met 35 weken een echo @ hier, hier gaat het wel oke..vandaag weer lekker vrij Dus lekker uitgerust en dan merk ik echt...jeetje ik wil verlof! Kan neit wachten nog 3,5 week!! die kleine is ook zo druk en begint maar te draaien. Wat gaat het hard in dit forum ineens...intake kraamzorg...terwijl we eerst spraken over intake vk hahaha! zometeen krijg ik mijn eerste twee boeken van de series 50 tinten! kan niet wachten.. ben nu aan het kijken naar weddingplanner... ohja even reageren in prive club over de meeting! xxxx
Sher, ja meid las het op facebook, tjeee jij maakt ook dingen mee zeg hahaha. Aandacht tekort meid haha nee hoor, echt klote voor je. En ja ik ken dat schaamte gevoel. Ik ben flauw gevallen nadat ik bloed gedoneert had, was toch iets te heftig voor mijn lichaam, want vind bloedprikken niet eng. Nou werd ik ook te midden van allerlei mensen op een brancard weg gereden.. *schaam!!*. Maar in een winkel lijkt me nog erger haha. Nou gelukkig verder niets ergs! Erg veel last van je hoofd? Ik ben ook met flauwvallen een keer rot terecht gekomen, met werk, tussen een bed en muur. Voelde me duizelig worden dus deed bedhek omhoog. Was ik dus met mijn kin (onderkant van gezicht)/kaak, dus op die bedrand geknald en daarna met de achterkant van m'n hoofd tegen de muur. En toen nog op de keiharde vloer. Nou toen ik bijkwam begreep ik er niets van, zag ook de onderkant van het bed... en ik had het idee dat er een vrachtwagen over me heen was gereden, zo'n pijn deed mn hoofd hahahaha. Erggg... pas na paar minuten drong het tot me door en wou ik ook meteen over eind springen haha Erg is dat he? Jij hebt er veel last van, maar konden niets vinden toch? Heb je geen bloeddruk dalingen? Zou niet teveel meer alleen op pad gaan in ieder geval, en zorgen dat je gegevens bij je hebt altijd. Ook evt. info over je zoontje. (waar hij is e.d., briefje in je portomonnee ofzo). Nona, haha jou vent lijkt wel op die vent van barbie! Nou mijn vent houdt gaat alleen zuigen als ik het vraag hoor. haha. Maarja wel leuk dat ie er zo blij mee is. Enne nog effies meid en dan heerlijk genieten van je verlof!!! Nou hier cursus geweest, was wel gezellig eigenlijk zo met de collega's. Het zijn alleen collega's uit de nacht. Het is om ons weerbaarder te maken omdat er inbraken zijn geweest bij ons. Dus iedereen die nachten draait moet dan komen. Volgende keer dan komt er iemand langs en die traint ook de ME en alles. Dus wel leuk. Laatste les gaan we plankjes doorhakken. Xx
Ja dat besef en schaamte gevoel kwam imdd toen ik al die mensen ineens zag. ik wist noet hoe snel ik m..oest opstaan. mijn HB was 6.0 suiker 4.1 en bloeddruk 111/70. vannacht amper geslapen door die buil op mn koppie haha. ik ben het nu ook.wel echt zat.hoor die onzin.dingen en flauwvallen. doe rustig, eet en drink goed en doe verder geen gekke dingen.
Goede mOrgen meiden, Goed is die van mij niet want word hopeloos van de pijn in m'n rug! Kan geen houding meer aannemen, zitten staan lopen liggen maakt niet uit ik ga kapot slaap dus slecht wat ik ook niet meer trek en die stekende kut pijn in m'n onderrug straat door naar m'n kont en bovenbenen is zo erg dat ik het niet meer kan verdragen hoor pff zo das eruit Net dus de vk gebeld, m'n verhaal gedaan en gezegd dat als het niet beter gaat ik dodelijke 9 weken tegemoet ga. Ach fijn ik dacht dat het er bij hoorde en dat t bij mij gewoon erger is vanwege een holle rug, ik moest gelijk de ha bellen om een afspraak te maken want t is niet goed als je zoveel pijn eraan hebt blabla . . Eindstand voor morgen pas een afspraak bij de ha. Mariahh gerustgesteld? NEE!! en weer een dag door brengen met messteken in m'n lichaam bah Sorry voor m'n gezeur vandaag is denk ik de combinatie van hormonen en slaap te kort hihi hoe is het met jullie allemaal? Xxxxx
Goedemorgen meiden, Jeetje als ik het zo lees heeft iedereen deze week een baaldag!! ihihhi Moet kunnen meiden!! onze lichamen hebben het ook zwaar!!! eerlijk is eerlijk! @ Mariah...kan je huisarts echt niet eerder dan morgen dan? Als je echt zoveel pijn hebt moppie zal ik gewoon terug bellen en desnoods eisen dat je vandaag nog geholpen wordt! Niet te snel genoegen nemen met iets wat eigenlijk gewoon gelijk moet gebeurem! Kom voor jezelf op schattie!! @ Sher.... pfffffff JEETJE... meen je niet... Wat een mutsie hahahaha erg is het he schat...Ik heb het ook een periode gehad, toen ik net verkering had met wes.... één keer was het ook zo sernant... Waren we opstap in de Baja in Rotterdam... Stond met me nichtje drinken te halen aan de bar en voelde me misselijk worden, zweten en eng worden... zeg tegen me nichtje ik leun ff op je hoor voel me niet zo lekker... Voor ik het wist lag in getrekt op de grond tussen al die mensen...... Grote paniek natuurlijk ook daar.... Ik hoorde en voelde alles maar alles was zwart voor me ogen... kon niet praten en niet bewegen... Was zo raar. Ik voelde hoe wes me optilde, hoorde me nicht huilen en gillen dat ik wakker moest worden.... Voelde me door heel die zaak heen gaan en naar buiten gedragen worden..... die arme wes hahaha we kende elkaar net een half jaar! hahaha hij zal wel gedacht hebben hihihi schaamde me dood.... Eenmaal buiten hebben ze me nek vochtig gemaakt en toen kwam ik langzaam bij..... Het gekke en enge vond ik dat ik alles hoorde en meemaakte.... het gegil van me nicht... Wes die in paniek was... iedereen erom heen die in paniek was! en ik kon niks zeggen zo gek!!! Daarna heb ik het ook vaker gehad... Vaak als ik onder de douche sta ofzo voel ik het ook aankomen... nu weet ik wat ik moet doen.. ik ga gelijk zelf al zitten zodat ik niet val.. Ben al paar keer leleijk gevallen onder het douche als het weer zover is. Wat het is?!?!?! Geen idee??!?!?!?! @ ME.... Ja beetje meepraten maar met oma, dan wordt ze niet boos ook! is ook zielig voor haar.... @ Nona... Lekker zeg zo jij hahahaha lekker vergeetachtig hihihi....Wel makkelijk, als je ergens geen zin in hebt zeg je gewoon ohh shit vergeten hahaahahaha geintjeee hihihhi.... Wes vind stofzuigen ook zo geweldig! hij wilt ook graag zo dure maar vind het zo duur.... pffff en dat voor een stofzuiger... Maarja this wel een keer nodig. Hier week 28 is aangebroken.... Wat gaat het snel he.... Ja vanacht werd ik ook weer van het gehik.... duurde week 5 minuten ofzo... ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het vanacht ook behoorlijk irritant vond hahahaahahahah...... Ahh arme kleine pik! ahahahaha Vind het sàchts helemaal irritant als ik wakker wordt van het gedraai, gehik, of geschrop! Erg he hahahaha.... Hier weer aant werk... Nog 2 dagen dan lekker weekend! Vrijdag avond moet manlief darten dus ga ff mee de kroeg in.... Zaterdag lekker naar schoonmoeders, rustig dagje en avondje houden! Heeeeerlijk wordt toch bagger weer
Hey meiden, Wat is er weer druk gekletst!! Hou jullie even niet bij hoor, haha! Als ik werk hou ik het beter bij, want dan kijk ik een paar keer per dag op zp...... vanaf volgende week weer aan het werk, dus komt goed. Voor alle zwangeren gaat de tijd nu toch wel echt snel richting het verlof en het einde van de zwangerschap...... spannend meiden!! @ niet zwangeren: Ik zeg..... mooie tijd om aan te sluiten bij de zwangeren! Er wordt weer druk geklust en op het wachtbankje gezeten toch?!! @ ik: kan haast niet wachten om weer te klussen, haha!! Vind het alleen nog een beetje eng..... dus wacht liever iets te lang, dan tekort. Sta echt al iets van 7, 8 weken droog!!
Hahahahah Viv wat lang!!!!!! hihihhihihi..... Wat erg... Hahahaha maarja krijgen wij dalijk ook allemaal Wacht indd maar liever wat langer dan dat het tevroeg is mop! Hoe voel je je?
Minniii, klinkt alsof je niet goed tegen teveel warmte kunt ofzo. Want douche is warm, in zo'n club is het warm... Wel creepy dat je allles hoorde enzo en je alleen niets kon doen. Vaag!! Mariahh, wat klote zeg van die pijn in je rug. Bekkeninstabiliteit misschien? Hopelijk kunnen ze iets voor je doen!! Viv, ja ik vind het ook tijd worden hoor!! Enne dan kom jij als jullie zover zijn ook snel aansluiten he?!! Hier, ik heb mijn tempkaart toch weer aangepast. Had natuurlijk laatste 3 dagen temp elke keer zelf met 0,4 aangepast, omdat ik vroeger op stond en temp dan meestal 0,4 lager is dan als ik om normale tijd zou tempen. Dit heb ik een keer getest. Maar goed uiteindelijk had ik zoiets van nee, ik ga het gewoon aanpassen in hoe het was. Dus was niet meer zo hoog. Maar dan vandaag wel weer tempstijging. Ben nu 10 DPO, en ja ik weet niet hoor, af en toe soort lichte krampjes in buik. Nouja gisteren en vanmorgen had ik het. Ik ga echt proberen dinsdag pas te testen, dus dag na NOD. Dus als ik ongi word is het niet meer nodig natuurlijk. Maar ja we wachten af. Ben wel nieuwsgierig af en toe, maar ik weet gewoon hoe rot het is als je een negatieve test krijgt. Dan heb ik liever nog 4 dagen een beetje hoop. Word liever gewoon ongi dan, dan eerst nog naar een witte test te staren... Dus.... we wachten af. Kunnen jullie ondertussen nog even wat hcg naar mij blazen!!! Xx