@ minniii: Ja, hebben vanaf die vreselijke 20 weken echo niet meer geklust..... pfffff.... haha!! Is wel goed voor de spanning tussen ons.... m'n vriend houd het haast niet meer, whahaha!! (ik ook niet! ) @ char: Wel spannend hoor, maar inderdaad... je moet jezelf ook niet gek gaan maken.... rustig aan..... je merkt het vanzelf wel..... (maar toch spannend.... ook als meelezer van jou, haha!!)
Hihi Viv, ja inderdaad goed voor de spanning tussen jullie... nog effies volhouen... En inderdaad ik wil mezelf ook niet gek maken, ben best rustig hoor er in. Meer als eerst eigenlijk. Haha ja en ik hoop wel stiekem dat ik binnenkort leuk nieuws hier kan brengen. Mariahh, Sher, Minniii, Roosje, Kell en Me Willen jullie nog even doorgeven of jullie wel of niet mee gaan met meeting..?? In de club svp.
dit bedoelde ik eigenlijk, hij kan het natuurlijk bij jou weg trekken maar als jij minder/weinig eet valt er niets meer te halen, je kan niet je kleintje laten teren op jouw reserves, dat bedoelde ik hihi, snap ook wel dat je jezelf niet gaat uithongeren maar als jouw lichaam behoefte heeft aan 4 sneetjes brood waarom eet je die dan niet gewoon? het is nou niet zo dat je dik word van die 2 extra sneden hoor, mits je er een half pakje boter en 6 lagen hagelsslag opgooit natuurlijk @de rest van de meiden, wat een enge dingen allemaal hier zeg! @char, sorry ik blaas geen hcg jouw kant op, ben even heel egoistisch maar heb het zelf nodig whuahahahaha @hier, pakketje komt vandaag binnen jeeejjj
@ Joy... Dat is het hem juist mop... Ik kom heel snel aan van brood, aardappels en rijst.. ( zetmeel) Maar ik merk dat ik er nu in me zwangerschao gewoon veel behoefte aan heb. daarom eet ik toch brood. Maar smorgens en smiddags gaat gewoon niet want dat groei ik de pan uit hahahaahhaa.... Dus beperk het gewoon nu weer ff het brood eten... 2 sneetjes is genoeg en smiddags lekker wat anders. Savonds eet ik wel 3x in de week ook aardappels.. deed ik ook nooit maar ben van mening dat me kleine pikkie dat allemaal wel nogid heeft. Zodoende! @ Char... Ik zal vanmiddag even lezen en reageren in het prive clubje... Vergeet het steeds sorry! Spannend hoor.... Ik had ook beetje rampjes de maand dat ik zwanger raakte geloof ik. @ Viv... Hihihi wel een spannende boel dus bij jullie thuis... hihi wel leuk! net of je weer helemaal verliefd bent als in het begin hahahahaah.... Denkd at wij er ook wel moeite mee zullen hebben na de bevalling... We hebben niet mega veel sex maar toch wel iedere week en dan echt heeel intiem.... Bijna nooit echte vluggertjes..... ja of we moeten gewoon heel erg op springen staan tussendoor hihihi.
Joy, nee jij en me mogen de hcg houden hihi. Ze moeten naar ons alle 3 wat blazen!! Ik ben echt moee!! Ga nu werken. Xx
Even tussendoor hoor..... Ik ben net in bad geweest!!! Oehhhhh.... wat was dat weer lekker zeg!! Ga morgen even alles weer teruglezen, ga er nu weer vandoor! XXXXXXX
@ Sher, meisje toch, lees je verhaal van gisteren. Hoe gaat het nu met je? Je bent toch niet gaan werken vandaag? @ Nona, haha dat auto verhaal. Geweldig. Je hebt straks dus een huispapa, super leuk, dat probeer ik mijn vriend ook aan te praten maar dat wil hij niet. Maar wil hij thuis zijn of hij is ongewenst werkeloos? Als ik dat mag vragen. @ Maraih, maakt niet uit, zon pijn die niet uit te houden is wordt je ook niet vrolijk van. Dus je mag best klagen. @ Minii, Bijna weekend! Lekker he. @ Vivian, ik hoop dat ik mag aansluiten. Inderdaad goed geklust Je doet het echt zo goed vind ik. Enne pas weer klussen als jij je er fijn bij voelt he. @ Charise, helaas ik kan niks blazen maar duim wel voor je. Hopen dat dit een geslaagde ronde is. @ Hier, ik ben vanmorgen al vroeg op moeten staan. Had een kleurenanalyse en make up advies samen met me moeder. Ze hebben gekeken welke kleuren qua kleding het beste bij me paste en daarna ook make up die het beste bij je past. Ben nu dus anders opgemaakt dan normaal, en heel toevallig moet ik vanavond model staan, voor fotoshoot, dus laat het lekker zitten. Keer wat anders. Verder is mijn ovutest van vanmorgen nog niet helemaal knallend dus ga zo nog een keer doen. En dan zou me ei wel morgen komen. Weet alleen nog niet zo goed wat we dan met klussen doen want we hebben het nu al 4 dagen achter elkaar gedaan haha. Gewoon omdat we zin hadden haha. Heel erg maar ergens zal hopelijk een goed zaadje tussen zitten. Weet dus niet of ik me vriend vanavond nog een keer t bed in krijg of morgen.
Meiden, even snel een vraagje tussendoor!!!! Ik heb sinds vanmorgen ineens zo pijn in me benen... Het zit in me kuiten geloof ik... met zitten, staan en lopen voel ik het.. heel de dag door... Echt ineens zo heftig dat ik er dood moe van wordt. This zo zeurende pijn dat ik soms wel wil huilen... pffff erg he.... Zo stom... Wat zal het kunnen zijn?!? wil ook niet voor ieder liflafje me vk of ha bellen
Hey meiden.. Me: nee ik ben niet gaan werken, m'n werk wil me verlopig niet zien daar haha. Dus nu zijn ze ziektewet aan het regelen. Ik in paniek vanwege bewindvoerder wat ik nog even heb. Maar zij vond gelukkig hetzelfde. M'n gezondheid en de kleine gaan voor gaven ze aan. Minnii: ja schandelijk he als je zo wakker word met allemaal mensen om je heen haha. Viv: heerlijk dat je hebt genoten van het bad meis en de angst om te klussen of verder te gaan is meer dan begrijpelijk. Begin eraan wanneer jij eraan toe bent Mariahh: wat vervelend van je rug meis!! En je zwangerschap gaat ook hard he meis! Hier: vanmorgen een echo gehad en ctg scan. De scan verliep wat lastig dus moet over 2 weken zowiezo terug komen. De gyn heeft ook besloten dat ze me eerder gaan inleiden, omdat ik volgens hun nu te vaak ben flauwgevallen en het steeds gevaarlijker kan worden/zijn omdat ze niet echt een duidelijke oorzaak kunnen vinden. De komende weken is het dus even afwachten hoe de zwangerschap verloopt en wanneer ze me precies dan willen inleiden. Daarnaast heb ik door de klap een hersenschuddinkje opgelopen, maar ach dat gaat wel over !!
och sher, je doet altijd zo lekker luchtig, maar weet zeker dat je je niet zo voelt! dikke knuffel voor jou! @minnii, ik snap hem nu! ennuh gewoon bellen daar zijn ze voor! @viv, heerlijk in bad! veel plezier met wat je ging doen! @me, leuk fotoshoot have fun!
@ Mariah, ik heb ook erg holle rug..en heb ook veel last van de rug! Dat je zoveel last hebt, heeft ook te maken met te weinig rust! Denk aan jezelf mop. Ik heb mijn voedingskussen besteld, hopelijk helpt dat in bed! @ me87, nee mijn vriend is niet ongewenst werkloos. Hij is gestopt, omdat ik dat wil..Anders kan ik mijn studie/werk niet doen. En aangezien ik de kostwinner ben en zijn salaris niet opweegt tegen de kosten voor kinderdagopvang voor 5 dagen...is het zonde om hem te laten werken..Dusja in goed overleg is hij gestopt en wilde hij ook graag stoppen..Dus hij geniet al 4 maanden van een werkloos leven hahaha Afentoe wel jaloers.. @ sher, och meid wat vervelend...Dan ben jij wellicht wel degene die als eerste gaat bevallen...hihihi! @ minii, doe je rustig aan in de kroeg? @ charise, haha ik ga stuk...mijn vent die lijkt op de vent van barbie...ja zo kan je het wel stellen..het is een anabool, tattoo's...hahahaha @ hier lekker weekend!! soort van hahaha! Heb sowieso erg rustig weekje gehad...nog maar even dan lekker verlof en wachten op ons prachtige kindje.. We hebben mijn twee neefjes op bezoek,..dus mijn vriend kan lekker oefenen hahaha! xxxxx
Even ego bericht. Vandaag 20 weken. Al fijn op de helft. Buik begint nu te groeien. Morgen de echo. Vind het ondanks goede echo bij 15 weken erg spannend. Nog steeds erg bang dat er wat mis is. Gisteren de uitgerekende datum van ons sterretje. Hele week al moe, veel pijn en niet lekker in mn vel. Denk ook daardoor.had er heel lang naar toe geleefd. Hopelijk nu meer genieten van het wondertje in mijn buik. Morgen meer reacties op jullie allemaal.
@ me: Leuk he, zo'n kleurenanalyse? Heb ik ook een keer gedaan...... moet zeggen dat ik toen wel heel lelijk ben opgemaakt, maar dat is weer wat anders, haha!! Wat betreft het klussen..... het zaadje kan een paar dagen overleven toch?! Dus dan zit je met klussen lijkt me wel goed hoor meissie! @ minniii: is dat van je benen niet iets wat op verzuring lijkt? Of hou je misschien vocht vast in je benen? Dan zou ik proberen zoveel mogelijk met je benen omhoog te zitten..... @ Joy: dankejwel! Ging even bij een vriendinnetje langs en had een verjaardag van m'n schoonzusje. Het schoonzusje van mijn schoonzusje was er ook met haar 6 weken oude zoontje...... ik moet zeggen dat ik dat (thank god!!) niet moeilijk vond...... vond hem alleen maar heel erg schattig! @ Sher: Voor jou even een dikke virtuele knuffel!!!!!!! Doe wel een beetje rustig aan meissie! @ kell: Spannend morgen de 20 weken echo..... zit vast goed met die kleine van jullie! Succes in ieder geval! @ nona: Lekker al weekend! Geniet ervan! En hoe gaat je vriend met je neefjes om? Lukt het "oefenenen"?
Minniii, die pijn in de benen komt vaker voor bij zwangeren. Kan door vocht komen, toegenomen gewicht, maar ook door dat aderen slapper worden tijdens zwangerschap. Je kan soort spataderen krijgen. Niet teveel warme douches, baden en sauna nemen. En niet met je benen over elkaar zitten. Niet teveel lopen. Geen hakken dragen. Enne voetjes omhoog als je zit. En mocht het heel erg worden willen magnesium tabletten nog wel eens helpen. En als het ondragelijk word, van die elastieke kousen dragen die wat steun geven, steunpanty ofzo kan ook. Me, leuk zeg kleurenanalyse, heeft mijn moeder ook eens gehad. Erg leuk! Viv ,lekker zeg in bad.. fijn dat je eindelijk weer kon. Was het de eerste keer na je bevalling? Kell, jippieee!! Op de helft! Hoop dat je kleine gezond is meid! Jullie willen niet weten wat het word toch?? Nona, hahaha ja nou precies... jouw man en de man van barbie zijn gewoon stiekem broers hahahaha... Enne ja inderdaad slim gedaan dat je vent lekker thuis is. Ik verdien ook meer dan mijn man, maar ik hoop nog steeds dat hij straks meer verdient en ik misschien kan stoppen. Hij wil sowieso studie gaan doen. En ja ik hoop dat we het financieel redden dat ik tegen die tijd sowieso minder kan gaan werken. Want ik vind het nu soms al best pittig, 32 uur werken (dat is bijna fulltime in de zorg), en ook nog huishouden erbij. Straks dan ook nog een kleine. Ik werk ook onregelmatig wat het ook zwaar maakt. Maarja we hebben nog even om er over na te denken gelukkig. Slaap lekker meiden!! Xx
@ char: Ja, was de eerste keer weer in bad! Ga normaal minimaal 1x per week in bad, meestal vaker...... dus miste mijn badje ook echt, hihi! @ sex: heb mijn vriendje sex beloofd in het weekend..... wil er een speciale "voor-de-2e-keer-een-1e-keer" van maken....... Vind het ook wel weer spannend na zolang en na de bevalling. Maargoed..... hij kan zich nu lekker gaan verheugen op het weekend, haha!! En ik uiteraard ook!!
Viv spannend haha ik zou het dood eng vinden!! Hoop dat het allemaal weer "vertrouwd" voelt (je snapt me wel ) Kell heel veel succes bij de 20 weken echo! Ben erg benieuwd! Ik zal aan je denken! Snap dat het een moeilijke dag was! Knuff Sher hè bah vervelend dat er ook geen duidelijke oorzaak is, doe rustig aan hoor! Dikke knuffel voor jou en hopelijk komt alles goed! Hier na 1,5 uur slaap wakker geworden van teveel pijn schaam me ook wel door m'n geklaag omdat ik blij moet zijn dat ik überhaupt zwanger ben geraakt & tot nu toe een "gezond" kindje in m'n buik heb maar ik trek die pijn niet meer na een film en een warme douch met een pot thee nog geen verbetering Grr Hoop dat de ha een wondermiddel heeft maar vrees dat ik er mee moet dealen en genoege zal moeten nemen met een fysio Nogmaals sorry voor al m'n gezeik, jullie mogen me best op m'n plaats zetten en zeggen dat ik me niet zo aan moet stellen mja ik hoop dat ik nog wat kan slapen voordat ik naar de ha ga Xxxx
Mariahh: als ik mag zeuren mag jij dat ook hoor! Zwanger zijn heeft helaas niet alleen leuke momenten, maar ook minder leuke! Die zijn net zo belangrijk om te delen als de leuke momenten. Zo kunnen we elkaar helpen toch . Viv: Geniet er lekker van samen met je mannetje!! Ben je nog wat speciaals van plan?? hihihi, zoals kaarsjes, lingerie en dat soort hatsefratsen?? Hier vandaag de grote boodschappen halen voor het feestje van mijn kerel zaterdag.. Hij is zondag jarig maar we vieren het zaterdag voor vrienden & kennissen en zondag voor familie. Drukke boel dus. Vanavond lekker TVOH kijken, jullie kijken wel mee he meiden
Meiden ik heb even jullie hulp nodig hihi... Mijn beste vriendin is 4 weken verder in haar zwangerschap als dat ik ben. Het word hun eerste kindje, nu zijn we een babyshower aan het regelen en willen we Quiz vragen maken voor het aanstaande ouderpaar hihi. Het moeten leuke/handige/serieuze vragen zijn.. Hebben jullie leuke ideeen?? En uiteraard bijpassende antwoorden haha.
Goedemorgen meiden, Bijna weekend!! Jaja Nona... ik doe rustig in de kroeg... Drink me cola-tje.... en kom niet van die kruk af hahahaha... als het goed is zijn me twee vriendinnen er ook dus is wel even gezellig! This om de hoek dus kan zo naar huis als ik dat wil. @ Char en Viv... Ik weet niet wat het is!!!!! Doet zo zeer...!!! Wat is verzuring? hahaha sorry als het een domme vraag is.. ahahahaa Gisteren heb ik er heel de dag last van gehad en ben om 6 uur naar huuis gegaan en toen eten gaan maken en toen zakte het,..... Lijkt wel dat als ik ff sta een uurtje en loop dat het dan wegzakt?!?!?!?! Want rond een uurtje of 9 op de bank kwam het weer opzetten. Ik zit natuurlijk de hele dag he meiden... Af en toe een loopje naar de wc en meer niet... Lijkt wel of iets iets afknelt in me been met zitten ofzo... Me benen zijn niet extra dik... dus denk geen vocht?!?! ik ga dalijk toch de vk denk ik bellen. Hoop niet dat het puur van het zitten is... want voor me werk zit in 9 uur per dag! en ik kan me werk niet staand doen. Agh ja misschien was het wel ff voor een paar dagen en heb ik er dalijk geen last meer van... Daar ga ik maar vanuit! @ viv... Spannend het weekend!!! lekker je verstand op 0 en genieten van elkaar moppie! niet teveel erover nadenken dan ben je niet ontspannen... is moeilijk denk ik maar probeer het! @ Sher.... kijk je uit met boodschappen doen hihihihi.... gekkie!!!! @ Kell.. Spannend 20 weken echo.... Ik ga dadelijk een afspraak maken voor de groeicontrolle!! ben benieuwd.... @ Me.... was je shoot leuk @ Meeting.... Ik heb gisteren even snel alles gelezen op werk maar toen ik wilde reageren werd ik weggeroepen. Ik kan die hele maand niet meiden... This al helemaal vol gepland.... dus de andere eerst volgende meeting ben ik er bij.. bij deze helaas niet... SORRY
Ha denkt aan een ernstige vorm van bekkenibstabiliteit nummer van een bekken fysio gehad dus die mag ik vanmiddag bellen. Ze zal me helpen met houdingen/dagindeling etc maar t gaat niet zomaar weg en zal veel moeten rusten. En als klap op de vuurpijl stront verkouden en 38,8 koorts ( normaal heb ik 35,7 ) pff voel me geweldig Ga nu de club lezen over de meeting