Bij wie laat een derde kindje ook op zich wachten?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door derde, 7 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi,

Ik heb twee schatten van kinderen en al heel snel na de geboorte van de jongste wist ik dat een derde kindje heel welkom zou zijn. Mijn man heeft wat langer nodig gehad om aan het idee van een derde te wennen. Gelukkig ging hij vorig jaar zomer overstag. Omdat onze eerste twee kindjes in de eerste ronde raak waren gingen we er stiekem vanuit dat het dit keer ook niet zo lang zou duren. Maar helaas zegt onze geschiedenis hierover helaas helemaal niks, want we zijn inmiddels in ronde 11 beland. We hebben geen eisprong gemist en dat maakt het zo raar. Mijn cyclus is sinds we begonnen zijn wel wat onregelmatiger dan hiervoor, toen was hij steevast 24 dagen (zonder pil) en nu wisselt het soms met uitschieters naar 29 dagen. Maar in principe een prima cyclus.
    Omdat er maar weinig topics zijn voor vrouwen bij wie het voor een derde (of misschien wel vierde? ) wat langer duurt, ondanks de voorgeschiedenis hoop ik dat er wat dames hier aan willen sluiten.
    Ik weet het we mogen ons heel gelukkig prijzen met onze kindjes die we met heel veel geluk zo snel mochten krijgen, maar ik zou zo graag willen praten met moeders in het zelfde schuitje als ons. Want de frustraties beginnen bij ons helaas de overhand te nemen. En we zijn vast niet de enige bij wie het dit keer wat langer duurt toch? Voor mijn gevoel wacht ik nu al twee jaar op een zwangerschap, omdat ik het al veel eerder wilde dan mijn man, maar we zijn nu bijna een jaar echt bezig.

Ik hoop op een aantal mama's die zich hier willen aansluiten, graag wel als je nu minimaal een half jaar bezig bent, dan weten we van elkaar beter hoe het is in ongeveer hetzelfde schuitje.

Deel Deze Pagina