Wereld Borstvoeding Week 2008

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Nemo, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Juist daar op zo een gelegenheid zou ik me niet druk maken om de mannen die er rondlopen. De mannen die daar aanwezig zijn, hebben namelijk allemaal een vrouw/vriendin die hun kindje(s) borstvoeding geeft. Dus juist van die mannen hoef je niet te denken dat ze naar je gaan zitten staren/kijken op een verkeerde/vervelende manier.


    Maar OT, Ik kan op het moment so wie so niet, maar als ik wel gekunnen had was ik niet gegaan (uhm, als enige die hier reageert geloof ik :oops: ). Het lijkt mij echt niks, zoveel mensen, al die kinderen, al die drukte. Nee, niks voor mij. Ik heb echt een hekel aan drukte. Nouja drukte van mensen die ik ken kan ik wel hebben, maar al die drukte van vreemde dat vind ik niks. Maar het is natuurlijk een super leuk initiatief voor de mama's en papa's die het wel leuk vinden!

    Veel plezier voor de dames (en heren) en kinders die wel gaan!

    Liefs, Hanneke!
     
  2. debie

    debie VIP lid

    5 jun 2007
    8.533
    0
    0
    Mmmm moet eerlijk zeggen dat het mij ook niets lijkt. Misschien leuk als je net begint met de bv, maar nu nog. :rolleyes: En vind het ook een beetje ver rijden, ik sla hem over.
     
  3. Esli

    Esli Bekend lid

    23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Grappig, misschien ga ik wel even een kijkje nemen, ik woon in Amersfoort en ben dan net terug van vakantie.
     
  4. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik ga er nog even over nadenken. Ik denk het niet. Mn man en ik hebben tegenwoordig alleen nog de weekenden samen ... en ik weet zeker dat hij dit geen leuke tijdsbesteding vindt :) ...
    Verder heb ik ook 'iets' tegen dit soort mensenmassa evenementen brrr ... Dus daar moet ik me ook nog overheen zetten.

    *denkdenkdenkdenk*
     
  5. Salapio

    Salapio VIP lid

    15 jan 2007
    13.917
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hmmm ... zie net dat het op een dinsdag is ... geen idee hoe ik kom bij het weekend :oops:. En op dinsdag moet ik werken ... Dus dat maakt de beslissing weer heel makkelijk ;)
     
  6. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Uhm bij mij is 28september op zondag hoor ;) ! Weet niet hoe het op jouw kalender is ;) !

    Trouwens nog een veel mooiere rede om niet te gaan als dat ik het echt helemaal niks vind en gewoon niet kan op het moment. Malou en Ruben zijn de 28ste jarig! Haha! Dat is natuurlijk veel belangrijker :D ! (had zelf nog niet eens naar de datum gekeken wanneer het was! :oops:)

    Liefs, Hanneke!
     
  7. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Hmm... Heb er toch nog eens over nagedacht en het is misschien hartstikke leuk, maar denk toch niet dat ik ga. Denk niet dat het wat voor mij is.
    Ben ook niet zo'n mensen massa type.
    En zeker met een kleintje (ben ik nu achter) is het allemaal een stuk anders geworden. En Tessa kan al helemaal niet zo goed tegen drukte...
     
  8. mamabeer

    mamabeer VIP lid

    28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    ik denk dat ik ook ga moet alleen ff kijken of dat bij het station in de buurt ligt. anders manlief ff lief aan kijken :D of ie wil rijden
     
  9. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Ik heb me opgegeven ! Heb er zin in.
     
  10. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Ik heb gevraagd en mannen zijn van harte welkom !
     
  11. Boney

    Boney VIP lid

    23 dec 2006
    16.784
    0
    0
    Hihi nemo, maar ik ga niet. Bij nader inzien denk ik niet dat zoiets wat voor mij is...
     
  12. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Zoals het er nu naar uitziet kan ik niet komen. Luuk is niet zo lekker dus ik blijf liever thuis met hem :(
     
  13. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    @Luuk: ik hoop dat je snel beter bent ! Dan komt je mama mischien toch zondag.
     
  14. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    En is er nog iemand van hier geweest vandaag? Of niet?
     
  15. Helma1602

    Helma1602 Lid

    19 aug 2008
    82
    0
    0
    Wij zijn geweest en hebben meegedaan.
     
  16. Nemo

    Nemo Niet meer actief

    Wij ook !
     
  17. 40plusmama

    40plusmama Niet meer actief

    Ik had ook graag willen gaan maar zowel Luuk als ik waren/zijn niet lekker :(

    Hoe was het?
     
  18. Nemo

    Nemo Niet meer actief

  19. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ja nemo, dat filmpje zag ik gister avond op de televisie, vandaar dat ik op het idee kwam om te vragen of er nog iemand geweest was ;)!
     

Deel Deze Pagina