wanneer sliep bij jullie de kleine door snachts?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door lovewinnie, 22 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    mijn meisje drinkt standaard om de 3 uur en soms wil ze wat vaker toehappen en geef dit dan ook gewoon. nu vind ik het best zwaar om haar snachts zo vaak te voeden, wanneer sliep jullie kleintje over een voeding heen en kan ik dit wel gaan verwachten.
     
  2. Zeeuwsmeisje

    Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

    9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Komt vanzelf wel... nachtvoedingen zijn heel goed voor je productie. De eerste weken ga ik nog 4 voedingen tussen 22.00 en 7.00. Met 3 maand zat ik op 2 nachtvoedingen en met 5 maand sliep hij van ong 20u tot 6u. Nu van 19.00 tot 6 maar zogauw hij ergens last van heeft of zoals nu verkouden is zit ik zo op weer 2 nachtvoedingen.

    Ze is nog zo klein... ik zou gewoon haar volgen. Het wordt vanzelf echt wel beter.
     
  3. Bumbaloe

    Bumbaloe Actief lid

    1 jun 2007
    372
    0
    0
    de ousdste sliep door toen ze 5 weken oud was en de jongste toen ze ruim 2 jaar was...
    Je went eraan. :)
     
  4. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Erik is bijna een half jaar en heeft net 1 keer doorgeslapen snachts.
    Maar idd zoals Bumbaloe al zei : je went er aan ;)

    Al moet ik bekennen dat het soms nog wel erg zwaar is hoor. Bijvoorbeeld als ik ziek ben. Of Erikje ziek is en dus vaker komt snachts.
     
  5. sonjaw

    sonjaw Fanatiek lid

    26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Kenji slaapt hier ook door en doet hij dat niet dan komt hij tussen 5/6 uur.Slaapt hij door dan is het rond de klok van 7.Laatste voeding rond half 11.Bv via fles krijgt hij.
     
  6. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Steven sliep met 5 weken door.
    En toen hij 4 maanden was had ik de avondvoeding er ook af.
     
  7. Bumbaloe

    Bumbaloe Actief lid

    1 jun 2007
    372
    0
    0
    @kiowa; ik hoop voor je dat het zo laat doorslapen (met 2 jaar) niet aan de geboorte datum ligt, want onze jongste is nl ook geboren op 3 april. :)
    En wel op 3-4-5.
     
  8. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Met 10 weken.
    Nu ( 19 weken) slaapt hij van 20.00 tot 07.00.
     
  9. wendy80

    wendy80 Bekend lid

    21 jun 2006
    510
    0
    0
    moeder
    overijssel
    Volgens mij heb ik wel heel veel geluk.
    Mijn zoon sliep met 5 dagen al door
    en m'n dochter met 10 dagen.
    Maar elk kind is natuurlijk anders.

    Liefs Wendy
     
  10. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Leander slaapt nog steeds niet door, komt nog steeds tussen 2 en 3 uur 's nachts. Maar het went wel.
     
  11. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    mijn meisje wordt nu nog om de 3 uur wakker, vanacht ging ik om na de voeding van 10 uur naar bed. toen de volgende voeding al om 12 uur, 3 uur 6 uur en na de voeding van 9 uur was ze klaar wakker en ben er maar uitgegaan ze blijft dan wakker tot haar volgende voeding en smiddags slaapt ze van 1 tot 5 uur lekker door dus dan kan ze wel langer zonder voeding alleen is haar nachtritme dus nog vroeg in de middag ipv snachts. ik doe haar normaal smorgens in bad en ga dit nu savonds proberen kijken of dat werkt
     
  12. sonjaw

    sonjaw Fanatiek lid

    26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Meid om de 3 uur is normaal.Hier tot vorige week ook en alleen s'anchts niet dan redde hij 4/5 uurtjes.En nu slaapt hij sinds 2 dagen tot half 8.Het komt vanzelf ;)
     
  13. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ja, geduld is een schone zaak.
    Op een gegeven moment droomde ik zelfs ,dat ik alleen maar wilde slapen..... dat was op het hoogtepunt van 8 weken toen kwam hij nog 2x per nacht. En toen opeens 1x en vanaf 10 weken dus helemaal door van 23.00 tot 05.00.
     
  14. Mamzie

    Mamzie VIP lid

    29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen

    hihihi das wel heeel toevallig :D
    Nou nog anderhalf jaar wachten en dan vertel ik het je of ie pas met 2 jaar doorslaapt. ( hoop echt dat ie eerder doorslaapt hoor ;) )
    Maar als ie het ook pas met 2 jaar doet dan ga ik een landelijk enquete houden :p
    kijken of het aan de datum ligt ;)
     
  15. Kim1989

    Kim1989 Actief lid

    15 feb 2007
    112
    0
    0
    Enschede
    mijn zoontje is nu bijna 2 maandjes oud en sliep al vanaf zijn geboorte snachts door...
    hij in het ziekenhuis snachts in keer geweest omdat ze m wakker hadden gemaakt, de nachten erna hebben ze hem lekke rlaten slapen tot 7 uur smorgens... :)
     
  16. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.591
    3.483
    113
    Tja, hier is het ook nog om de 3 a 4 uur. Meestal laat in de avond, ergens rond een uur of half 3 en dan weer om een uur of 6, half 7.
    Op zich vind ik het niet erg, maar soms is ze na een voeding klaarwakker of krijgt ze krampjes en zit je vervolgens nog een uur te troosten of langer.
    Sinds 1,5 week krijgt ze alleen 's nachts nog BV van de borst, de rest kolf ik overdag en combineer ik met KV, omdat ze ontzettend veel spuugt na BV, ik geef het nu met Johannesbroodpitmeel erdoor en dat gaat goed. Ik ben alleen bang dat de borst helemaal verleerd als ik het alleen nog maar gekolfd in een flesje geef, dus vandaar dat ze alleen nog 's nachts krijgt, wanneer ze relatief weinig spuugt. Maar goed, dat gaat ook niet elke keer goed, dus regelmatig mogen we haar 's nachts ook weer helemaal omkleden, omdat ze de helft over haar kleding heeft uitgespuugd. Af en toe zijn we 's ochtends helemaal gebroken, maar goed, zo te lezen kan het zomaar zijn dat er meer uren tussen gaan zitten.
     
  17. Firella

    Firella Actief lid

    14 aug 2006
    201
    0
    0
    Hoorn
    Mijn dochter slaapt vanaf haar geboorte al door! In de kraamweek moest ik haar uiteraard wakker maken voor de voeding (dat was een drama want zi wilde niet wakker worden, maar na 10 dagen mocht ik haar laten liggen. Ik mocht er dan maximaal 8 uur tussen laten. Ze sliep die 8 uur ook echt door.
    Nu slaapt ze van 20.00 uur tot 07.00 uur.

    Firella
     

Deel Deze Pagina