Hoi Dames, Over 2 weken krijg ik opnieuw een echo, dit keer een termijn echo. En daarna ben ik eigenlijk van plan om mijn zwangerschap bekend te maken. Maar nu ben ik dus op zoek naar een hele originele manier om dit aan te kondigen. Het liefst iets dat op foto is vast te leggen (altijd leuk voor later!) Hoe hebben jullie de zwangerschap bekend gemaakt?
Aan familie? Met een cake Cake gebakken en besmeerd met glazuur en daarop roze en blauwe muisjes met babyvoetjes. Niks gezegd en de cake gewoon op tafel gezet. Van te voren camera in een hoekje gezet zodat iedereen erop stond. En toen de bel ging snel op opnemen gedrukt. Wij hebben dus alles op film!
Wat een leuk idee! Ik lees ff mee.. Wij hebben bij de eerste beschuit met muisjes gegeven bij de koffie.. En bij de 2 e had kindje een shirtje aan met hoera ik word grote broer.. En daarmee gewoon rond laten lopen tot iemand het las.. Nu zoek ik ook weer leuke manier om te vertellen
Wij hadden een waslijntje gemaakt met babykleertjes en daar tussen de echo gehangen foto van gemaakt en op fb geknald zonder tekst erbij. Ouders hebben we het gewoon verteld na de positieve test
Wij hebben een verhuisdoos genomen en daarin een bos roze en blauwe helium ballonnen met daar aan lintjes waaraan de echo hing. Die vloog zo omhoog toen ze de doos opende. Onderop de echofoto stond "Tot december!" We hadden die dag twee 'lichtingen' familie, dus konden het mooi twee keer gebruiken. Iedereen was erg enthousiast. Het is vooral heel erg grappig omdat er ineens iets omhoog vliegt uit een doos en iedereen zoiets heeft van 'Wat is dat?!" We hadden nog een boek onderin de doos gedaan, zodat de doos ook nog enigszins gewicht had. Anders lijkt het net of je een lege doos geeft ;p Er zijn echt zo veel leuke manieren om het aan te kondigen. Ben erg benieuwd naar de andere tips!
Wij hadden dochter een boek gegeven met de titel " een baby in mama's buik " die foto op fb gezet. Veel leuke reacties maar door sommige over het hoofd gezien. Die reageerden pas bij de echo foto twee weken later...
Aan wie wil je het bekend maken? Kijk eens op Pinterest of Google eens op 'pregnancy announcement' voor wat ideeen. Onze ouders hebben we de echo foto laten zien, collega's heb ik getrakteerd op cake met muisjes en op social media hebben we een foto gedeeld waarop we een rompertje vast hielden met de tekst we're expecting.
wij hadden feestje en zo de familie en close friends met 10 weken verteld Foto taart van HEMA: leuk en lekker!
Wij hadden de familie uitgenodigd voor m'n verjaardag. En toen de verjaardagstaart tevoorschijn gehaald....was heel leuk, want het duurde heel even voordat ze doorhadden dat het geen echte verjaardagstaart was.
Bij de 1e hadden we op m'n vriend z'n verjaardag het huis versierd met geboorteslingers roze en blauw. Maar dat kwam niet helemaal binnen haha