Amerikaanse slaat vriend met baby Een 27-jarige Amerikaanse vrouw heeft bekend dat ze tijdens een ruzie haar vier weken oude zoon bij de voetjes had beetgepakt en hem als een honkbalknuppel tegen haar vriend aan had geslagen. De baby liep daarbij een schedelbreuk op. De vrouw kan voor het misdrijf tussen de vijf en twintig jaar cel krijgen. De jongen maakt het inmiddels goed en is samen met de vier andere kinderen van de vrouw bij haar ouders ondergebracht. (novum) http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_39 ... egorieArt6 Dit kan ik ook niet snappen. mensen denk toch echt niet meer na hoor. gewoon verschrikkelijk
De enige reactie hierop is dan spoor je toch niet. Wat hebben al die mensen tegenwoordig, het lijkt wel alsof de familiedrama's, kindermishandelingen de grond uit schieten, of tenminste het is nu gewoon vaker in het nieuws!
het lijkt wel of je elke dag gekkere verhalen hoort, wat een belachelijk mens zeg, hoe kom je op het idee.....
Wat een idioot wijf! Ik snap werkelijk niet hoe ze het verzint. Alsof het het eerste was wat ze voor handen had.. Ik vind het al erg als er over de rug van de kids geruzied wordt, maar dit slaat alles! Opknopen is mijn advies..