bestaat zo een puzzel waar je de landen op hun plaats moet doen of een andere puzzel met wereldkaart?lijkt me leuk voor mijn zoontje.wie hier iemand? alvast bedankt voor de tips. groetjes
hey dit zoek ik ook! Mijn zoon is steeds bezig met de landen en ik zoek ook zo'n puzzle voor sinterklaas. Heb al gezocht om een Globe voor kinderen maar die zijn er niet ja voor oudere kinderen, ik zoek een simpele 1. Is jou zoon ook met landen bezig? mijn zoon nl enorm. elke dag de vragen: Wij wonen boven in Nederland he mama? En mijn oom woont in Duitsland he? wij wonen op Aarde he? nu wil het allemaal wat herkenbaarder maken voor mijn zoon dmv een puzzle of een simpele globe.
Wij hebben het uitgetekend op een groot vel papier dat boven op de deur hangt Anne wilde weten of peru verder was dan zeeland En waar dat dan wel niet lag... En nog 1000 vragen.
saskia:ja leuk idee zelf maken.maar dan ik kan zoiets niet!hahaha anetske; wat leuk die interresse van je kindje! schattig he? nou mijn zoontje is nog wel erg jong hoor, maar hij begon nu te snappen dat hij niet zomaar naar oma kan gaan.maar dan wilde hij naar oma vliegen deze week! dus interresse komt denk ik binnenkort. ik vind het handig ook om mijn afkomst uit te leggen en mijn familie op de webcam waar die allemaal zijn. zo kun je het uit leggen. maar een puzzel is ook een puzzel toch?
Mijn schoonouders hebben zo'n puzzel. Hij heeft flink grote stukken, en het zijn er 24 meen ik. Is leuk voor kinderen vanaf 2,5 zou ik zeggen. Hier ook familie aan de andere kant van de wereld; zoonlief bevat dat niet helemaal, maar vindt het wel leuk om te bekijken op een wereldkaart. Géén idee wie de producent van die puzzel is, ik zal het morgen bekijken (dan gaan we naar m'n schoonouders toe).
@belize: wij ook niet hoor Zal eens een foto maken... Vooral duidelijk is het verschil in afstand en dat de aarde "rond" is
doe maar, laat zien! maar ja, we kunnen wel een kaart voor kinderen vinden denk ik om het op te hangen. maar een puzzel lijkt me nog leuker!
leuk macy!maar zijn toch wel voor oudere kinderen. ik kon wel andere puzzels gevonden die wel leuk zijn voor mijn zoon. erg bedankt!
smartmax hebben we ook al n tijdje, erg leuk op de verwarming enzo. maar ik zie dat ze nog grotere sets daarvan hebben. goede website zeg macy!
Lekker handig, gisteren bij schoonouders geweest en helemaal vergeten om naar die puzzel te kijken. Ik stuur ze wel een mailtje, of ze kunnen zien van wie die puzzel is...
Ik heb nog geen reactie van schoonouders, maar heb al googlen'd wel deze gevonden: Vergroting van de legpuzzel: Wereldkaart op puzzelwereld.eu (zoek op fabrikant: Educa) Op die site staan ongelooflijk veel legpuzzels, dus er zitten er vast meer bij die geschikt zijn.
o bri!!!dit is het! echt geweldig. zeer geschikt vind ik het. prachtig met dieren enzo!hartelijk bedankt! PS:gek dat ik zelf niks kon vinden met google.
Bij het kruidvat hebben ze zo nu en dan ook houten puzzels van Europa en de wereld, maar ik denk nog wel erg pittig voor een kindje van nog geen twee.