lieve mama´s het is een beetje gek om dit hier te posten maar ik wil het toch graag doen. een vriendin van mij heeft foto´s van mijn dochtertje Noa* bewerkt en zijn heel mooi geworden. zij wil en kan dit ook voor andere mama´s doen. ze wil zelf niet te commercieël overkomen, want doet het echt met hart en ziel, en dus heb ik gezegd dat ik het wel wil posten voor haar. ze heeft hier onlangs haar werk van gemaakt en gaat een opleiding voor rouwcounselor doen. is echt een lieverd en als jullie wat voorbeeldjes willen dan kan ik die van mijn meisje sturen. het is gewoon zo fijn om mooie foto´s te hebben vind ik. Bij Noa* was bijvoorbeeld haar huidje al los gaan laten en dat ziet er dan "gek" uit. voor mij niet natuurlijk, maar ik vind de bewerkte foto´s wel mooier om in te lijsten. ook bijvoorbeeld kan ze ziekenhuisslangetjes weghalen. dat zijn toch wel waardevolle dingen. dus wie interesse heeft, laat me weten dan stuur ik haar flyer en de voobeeldfotootjes van Noa* als je wil. lfs, C
Hoi conejita, Toevallig heb ik kort geleden een post geplaatst omdat ik op zoek was naar iemand die foto's kan bewerken van ons zoontje die is overleden bij 20 weken. Weet jij toevallig of zij ook foto's van zo een jong kindje kan bewerken? Fijn dat ze jou foto's zo mooi heeft kunnen bewerken! Hoor graag van je! Groetjes Roxane