Wat voor auto is het meest geschikt/fijne voor een gezin met 3 kindjes waarvan de oudste ongeveer 3 / 3,5 jaar zal zijn (ivm maxicosie/kinderstoelen) Ik bedoel dus qua ruimte. Is dan een stationwagen het makkelijkste of meer een modelletje zoals een citroen xsara picasso (hoeft niet die te zijn maar het ging mij om model auto) Iemand met een gezin van 3 kindjes (of anderen natuurlijk ook) tips voor mij? We hebben binnenkort een nieuwe auto nodig en ik kijk alvast vooruit in het meest ideale vooruitzicht (dus 3e kindje is er nog niet) Ik vind het alleen zonde als we nu een andere auto kopen die straks niet meer zo handig is als er nog een derde komt. Alvast bedankt!
wij hebben een mitsubischi carisma en ze passen mooi alle drie op de achterbank met nog wat plaats over. Maar we willen wel ooit een grotere auto hebben zodat we ook nog een vriend of vriendon kunnen mee nemen
Renault Laguna. Maar je zou ook kunnen kijken naar type auto als een opel zafira, daarin heb je 7 zitplaatsen.
Wij gaan voor een espace... we hebben nu een station en dat is echt gedoe vind ik als ik daar ook een maxi/cosi bij moet krijgen. Past wel maar die gordels gaan zo lastiig vast van de 2 rodi´s die we hebben. Picasso paste ook (we zijn met alle autostoelen naar garage geweest en hebben tig verschillende auto's geporbeerd) maar ook dat vond ik net aan... wel al veel beter dan de station maar was nogsteeds gedoe met vast maken. Met een espace was het het simplste