Gestart met IUI vraag over puregon

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Happy1980, 26 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Deze manad zijn we gestart met iui.
    Dit met hormonen, puregon.

Nu heb ik afgelopen dinsdag een echo gehad.
    Er was 1 eitje van 10,5.
    Vrijdag weer een echo gehad nog steeds maar 1 eitje van 13,0.
    Nu heb ik echt het gevoel dat ik voor niks aan het spuiten ben. Dit zei ik ook, maar toen zei de gyn dat mijn cyclus nu korter zou zijn. Zie dat niet echt, omdat ik als ik geen hormonen zou gebruiken dinsdag ongeveer mijn eisprong zou hebben.
    De gyn van dinsdag zei nog dat ze bloed wilde laten prikken als het niet echt gegroeid was. Maar deze gyn wilde gewoon zo door gaan.
    Gelukkig heb ik dinsdag weer de eerste gyn, die ik een stuk fijner vind. Dus dan geef ik mijn twijfels weer weer een keer aan.

Nu heb ik dinsdag weer een echo om te kijken hoe mijn eitje groeit.

Maar vraag me af, hebben meer mensen gehad, dat de puregon niet echt iets leek te doen. En wat is daar aan gedaan?

2. BabyWish91

BabyWish91 Fanatiek lid

31 mei 2010
    2.823
    0
    0
    Vindt het heerlijk om met vriendlief samen te zijn
    Groningen
    Hallo,

Ik heb ook een tijdje puregon gespoten, en sommige rondes groeide het sneller dan de andere.
    Dan werden het aantal eenheden iets verhoogd. En dan had het wel weer resultaat.
    Veel succes dinsdag bij de echo.
    Hopelijk is je follikel nu wel goed gegroeid.

3. MJ1

MJ1 Lid

1 mei 2010
    24
    0
    0
    NULL
    België
    Bij mij was er de eerste FM niets te zien met puregon, de tweede FM eentje van 8mm maar... en allemaal kleintjes links, rechts niets te zien (heb pcos aan de linkereierstok) ik was zo teleurgesteld, dan hebben ze me drie dagen 75eenheden laten spuiten en moest ik terugkomen voor de derde FM op cd18: er was een eitje te zien van 18,6mm aan de rechterkant! En dit op drie dagen! Ik mocht gelijk de pregnyl zetten. Zo zie je maar, het kan snel gaan!

Deel Deze Pagina