Baby nog alle ruimte

Discussion in 'Zwangerschap' started by JMay, Jan 27, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Hadden jullie kindje rond dit termijn38+4 ook nog alle ruimte?

Onze kleine man is nog niks ingedaald en zwemt mooi nog rond, de vk kan hem gewoon vastpakken en als t moet zou ze hem zo om kunnen draaien bij wijze van spreken.
    Ze schat hem nu tussen de 2500/2700 gram al is het maar een schatting natuurlijk
    Elke controle is het weer spannend omdat we bang zijn dat hij dan ineens weer dwars of in stuit ligt. Maar gelukkig gaat het nu 3 weken goed ;)

Ik heb veel voorweeen gehad de afgelopen dagen dus hoopte dat hij miss wat was gezakt en dat het voor wat verweking of Iets had gezorgd maar ik zit helaas nog pot dicht :)

2. Hannah1989

Hannah1989 Fanatiek lid

Jan 11, 2014
    1,269
    16
    38
    spannend zeg!
    nog geen ervaring mee..
    maar wilde je heel veel succes wensen met je laatste loodjes :D

3. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Wat lief dankjewel !!

4. pluk

pluk VIP lid

Dec 13, 2005
    16,276
    4,508
    113
    Ja hier had de jonge dame zich met 38+4 nog even snel in een stuit gedraaid en weigerde uit die positie te komen. Dus werd er een keizersnee ingepland.

Op de morgen van de keizersnee (39+2) bleek bij de controle echo dat mw weer met het hoofd naar beneden lag (ik heb niet gemerkt dat ze gedraaid was). Bij de inwendige controle (had ondertussen weeën dus werd er even gevoeld) bleek mw weer verdwenen te zijn. En tijdens de keizersnee besloot ze dat beneden in toch wel eng was en is ze lekker bovenin onder mijn ribben gaan zitten waardoor de gyn alsnog een tang nodig had om haar te pakken te kunnen krijgen.

5. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH
    Jeetje wat een eigenwijsje pluk!

Ik wil graag thuis bevallen dus hoop niet dat hij ineens is omgedraaid dan ..

6. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    Ik heb jou termijn nog niet bereikt dus weet het niet.
    Mijn kleine ligt sinds vorige week vast ingedaald gelukkig.
    Maar ik wil even iets aan je vragen als dat mag..
    Je zegt dat alles van beneden nog potdicht zit en ik lees vaker vrouwen die dit weten van zichzelf of die weten dat ze al 2cm ontsluiting hebben bijvoorbeeld.
    Krijgen jullie altijd een inwendig onderzoek bij de verloskundige of hoe gaat dat in zn werk? Is het standaard dat ze vanaf een bepaald termijn je eventuele ontsluiting checken?

Wil niet inbreken in je topic maar omdat jij dit ook beschrijft dacht ik toch is vragen☺

7. JMay

JMay VIP lid

Feb 22, 2014
    6,685
    0
    36
    NH

Ja klopt hier doet ze het normaal ook niet hoor maar ging nu erom vanwege z'n ligging en om te voelen of er misschien iets van een navelstreng ofzo voor lag.
    Daarnaast denk ik ook door de voorweeen die ik gehad had en het soms voor de vk moeilijk te voelen is hoe meneertje nou ligt.

Bij mijn dochter heeft ze nooit getoucheerd, met 39+2 dagen braken m'n vliezen en de weeen kwamen niet dus werd ik overgedragen

Share This Page