Gisteren hebben we sinterklaas pas gevierd hier (dochter snapt dat toch nog niet, en vriend is vandaag jarig dus savonds meteen zijn verjaardag erachter geplakt) Krijgt ze een mooie tafel en stoel van ikea (mammut) En ook vingerverf dus ik dacht vandaag laat ik haar een mooi schilderijtje voor papa maken Ik dacht die ikea spullen zijn makkelijk af te doen dus kind schort aan, papier vastgeplakt, was ze klaar wil ik het af doen krijg ik het niet van die tafel af noui zijn het geen hele vreselijke plekken maar je ziet wel duidelijk geel of andere kleuren vooral op de randen Ik dacht ach vingerverf even met spons erover lukt het wel, nou niet dus, gevolg: meteen al witte plekken van het eraf proberen te halen van de verf (soort schuurplekjes) en gekleurde vlekken op tafel, wat sonde ! Is de eerste keer dag ze ging vingerverven en ik dacht echt krijg je er zo af zeker op zon plastice tafel (van de handen gaat het ook snel af dus ja haha) wat ben ik toch een muts schaam me dood vooral tegen over schoonmoeder bedoel ze heeft het gisteren gehad en nu is de tafel al verpest Kijk ik daarna op de verpakking van de hema vingerverf staat er ook nog eens op let op moeilijk of niet te verwijderen hoe kan ik dat nou neit gezien hebben .. moet nog veel leren hahahhah maar ja ik denk nu maar zo zon tafel krijgt toch wel gebruikssporen (om mezelf wat te troosten want vind het echt heel erg sonde ) en ga zometeen maar even meteen bij zeeman kijken of ze een tafel zeil hebben .. jullie weleens zoiets gehad of ben ik de enige domme muts
nou nee ik heb hier een groene staan van hetzelfde merk en ik poets ook gewoon met een schuursponsje. Hier zitten potloodstrepen regelmatig op de tafel maar dat is er zo af met wat alles reiniger en een spons. Ik zou de Ikea even contacten en je probleem voorleggen. Misschien is het een fout in de kleurmenging ofzo. Oh enne ik vind het trouwens erg raar dat vingerverf moeilijk te verwijderen is. Het moet met de handen worden gebruikt dan moet het er toch zo af zijn zou je denken.
echt waar :s shit heb ik weer dan.. je zit vanaf de zijkant echt lichtere plekken (niet spierwit maar duidelijk dat ik daar die vlek heb proberen te verwijderen) potlood weet ik niet of dat zo eraf gaat nog niet geprobeerd en gai k ook maar niet meer doen (haal nu maar echt een zeil want vind dit echt doodsonde omdat ze hem gisteren gehad heeft ) ben alleen bang dat ikea weinig zal doen voor me, aangezien op de vingerverf staat vlekken niet of moeilijk te verwijderen ben bang dat het dus mijn eigen schuld is hoop zo dat mn schoonmoeder niet boos word (zal wel niet maar hoop dat ze het wat luchtiger opneemt dan ikzelf haha) is gelukkig niet zo dat er hele donkere vlekken op zitten maar wel lichte zichtbare kleuren te zien zijn op de tafel... maar ja weer een les geleerd was gewoon erg enthousiast ik denk mooi snel een schilderij voor papa maken omdat hij jarig is kind blij want ze kan lekker kliederen... en ach anders koop ik over een tijd wel zelf een nieuwe als er meer van die plekken op zouden komen maar ga er vanuit dat het dus gewoon met die verf te maken heeft, voel me alleen echt een muts!
Idd ikea laten weten! Er staat toch echt 'makkelijk schoon te houden' als ik mammut ijea google! Zonde zeg
Zou gewoon bellen hoor. Nee heb je.... Vind het ook logisch dat vingerverf makkelijk te verwijderen moet zijn. Dus geen rare gedachte van je hoor!
ok dan ga ik straks toch maar even bellen als dochter op bed ligt, zal hier wel melden wat ze erover zeggen, en heb je wel gelijk in nee heb ik ja kan ik krijgen... en anders is het in elk geval bekend bij hun wellicht krijgen ze meer telefoontjes ooit daarover..
@choco ik moet bekennen ging echt last minute kadootjes kopen en ging er eigenlijk vanuit dat het gewoon afwasbaar was omdat het voor kids is.. beetje naief misschien maar ja is eerste keer dat ik dat koop haha waar haal je die van SES? ken het niet dat merk want dan ga ik die wel een keer halen ik moet nog bellen moet nu snel weg kan onverwacht met vriendin even meerijden naar het winkelcentrum zo om kadootje voor vriend te halen het hagelt hier namelijk als een gek dus daar maak ik graag even gebruik van
Muts ben je niet hoor. Want ik had het ook, dacht vingerverf krijg je overal vanaf. Zoonlief in de peperdure bloomstoel met blad erop. Zo klieder maar op los.. Mijn hele blad groen, ik poetsen ook met schuursponsje. Nu is het blad vol groene waas en lichte krassen!! Zonde, maar vind het ook heel vreemd dat je vingerverf nergens vanaf krijgt. Ook niet van een plastic tafelkleed, geen vingerverf meer hier dus!!