Nav het boodschappentopic ben ik van plan goedkoper boodschappen in te slaan. We zijn wel enorme vleeseters maar, het klinkt stom, heb weinig benul van de prijzen. Nu kwam ik deze site tegen en die lijkt me best heel handig om in 1x voor 2 weken vlees in te slaan, maar wie kan mijn vertellen of dit duurder dan vlees in de winkel is. Vleesbestelling.nl bedankt
Mwaahh..lijkt mij beetje duur! De varkensfiletlapjes die ik zie bv, 4 stuks voor 5,45..betaal ik een een winkel never nooit niet hoor! Goedkoper boodschappen inslaan kan al snel als je in de winkel goed let op de prijs hoor! Als je ziet hoeveel soorten merken en prijzen er per product zijn..sta je van te kijken als je er op let! Laatst bij de c1000 bijvoorbeeld een doos met vlees voor de hele week voor 10,00 euro. zou normaal 19,50 kosten. Wij dus direct 4 dozen ingeslagen
De prijzen zijn vrijwel gelijk aan de supermarkt prijzen soms net iets duurder maar zeker niet goedkoper
Veel duurder dan wanneer je op flinke acties let! bijv. kipfilet bijna 10,-/kg! dat koop ik altijd ergens in de aanbieding voor 3.99. kippenbouten ong. 5,- per kg. koop je in de goeie actie voor 1.99 of 2.49. Gehakt meer dan 6,- per kg. koop ik voor 2.99 in de aanbieding. Verse worst ong. 7.- per kg. in de beste aanbieding 2.99 per kg. Shoarmavlees 8,- per kg. in de aanbieding vaak 3.49 per kg. Wat voorbeeldjes... Dus je bent veeel duurder uit..
Ik vind het ook niet goedkoper als je inderdaad op aanbiedingen let in de winkel is dat veel goedkoper.
@ devilschase vast heel lekker vlees, maar TS vraagt of het goedkoop is, en dit is nog dubbel zo duur
zeker verkeerd gekeken dan, want alle prijzen die ik zag zijn behoorlijk fors. kwaliteit zal wel beter zijn hoor, daar niet van.
Nog even gekeken en de prijzen zijn vd pakketten. Maar kgprijs van 11 euro is al veel natuurlijk, zeker als je bedenkt dat daar ook 'eenvoudige' vleessoorten tussen zitten. Maar nogmaals, zal vast goed zijn, zei het alleen omdat TS om goedkoop ging. En online te bestellen biologisch vlees is natuurlijk nooit goedkoper
hebben jullie geen vleesboerderij in de buurt zitten? hier in de regio hebben we die wel zitten daar heb je echt goedkoop vlees
Ik moet zeggen, ik vind de site niet zo handig. En ze doen de prijs niet per kilo. Dus het was me iets teveel moeite om het uit te zoeken. Sorry.
Ik ga altijd naar duitsland. Daar heb ik ongeveer zeven kilo voor een euro of 20! En dan maar te zwijgen over de grote stukken! haha!