werk bah

Discussie in 'De lounge' gestart door Mataraa, 14 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Haiiii meiden,

Ik moet ff wat van het hart:

Ik vind mijn werk niet meer leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    bah bah en nog es bah! geen zin meer, buikpijn gevoel....
    moe moe en nog es moe...

Ik wil er mee stoppen en ga wat anders zoeken.

zo dat is eruit :)

Fijn weekend allemaal! :D

2. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Ahw, dikke knuffel!
    Fijn weekend! :)

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Gooi het er maar uit...

Fijn weekend

4. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    tnx meiden!

5. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Gooi het er gewoon uit daar is dit forum ook voor.

Hopelijk vind je snel een baan die wel leuk is.

Fijn weekend!

6. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Dan is het inderdaad tijd om wat anders te zoeken. Niks zo vervelend als met zo'n gevoel naar je werk gaan.

Succes meid!

7. GeoLilly

GeoLilly Bekend lid

2 aug 2013
    796
    0
    16
    Vrouw
    België
    Wat dapper van je! Veel succes met de zoektocht!

8. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.298
    394
    83
    Ik weet precies hoe je je voelt ;)
    En als ej wat anders wil dan gaat je dat ook lukken!

Succes ;)

9. pien25

pien25 Fanatiek lid

2 dec 2008
    1.272
    0
    0
    Balen! Als dat je gevoel is dan moet je zeker iets anders gaan zoeken. Succes!

10. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ik heb morgen een gesprek over 2014 met mijn manager... zal ik het dan aangeven? dat ik er klaar mee ben? of zal ik netjes mijn mond houden en wachten tot ik wat anders heb?
    Ik kan nooit zo goed mijn mond houden namelijk.....

Hoe hebben jullie dit? En wat zouden jullie doen?

11. minon

minon Niet meer actief

Je mond houden!
    Dadelijk loopt de manager met het idee om wat mensen af te laten vloeien en dan gooit ie jou als eerste eruit en zit je in de ww.
    Nooit oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt!

12. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik zou ook je mond houden.

Zit in dezelfde situatie, ben al aan't solliciteren geweest, maar voorlopig nog niks. Heb eerst de perikelen hier op het werk afgewacht en nu aan een paar collega's wel te kennen gegeven dat het voor mij gedaan is.

13. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik deel hetzelfde gevoel. Het is zo klote, maar ja, je hebt niet 1-2-3 een andere baan nu. Dus ik sleep me elke week weer naar het werk.

M'n manager is vorige maand (om economische redenen) ontslagen, waardoor ik nu rechtstreeks onder de directeur werk. Ik moet nu dus met alles naar hem. Geen probleem als het een fijne man zou zijn, maar dat is het niet. Hij duldt geen tegenspraak, hij mag mij niet. Om het kort te houden: ik sta bovenaan de lijst met mensen die er bij een volgende ronde uitvliegen. Ik ben dus ook aan het rondkijken en tot ik iets anders heb, houd ik m'n mond. Als hij mij ontslaat, dan wel om economische redenen en niet op basis van verstoorde werkrelatie.

Een ding weet ik wel: als ik een andere baan heb gevonden en m'n ontslag heb ingediend, dan gooi ik alles over tafel. Wat zal dat opluchten.

Jij sterkte ermee verder en alvast een fijn weekend!

14. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    Ohjee Nijntje :( :( is echt niet leuk he!

Ik probeer het echt hoor mijn mond houden, maar ik ben al zo'n flapuit en op mijn werk willen ze je echt helpen om het weer naar je zin te laten hebben...

pfff moeilijk.. ondertussen ben ik aan het solliciteren :)

hebben jullie dan verder wel leuk werk? of blij met jullie werk omdat je werk hebt?

15. Mataraa

Mataraa Fanatiek lid

3 mrt 2011
    1.334
    8
    38
    Noord-Holland
    oooo dat gevoel ken ik. die opluchting dat het zal zijn! Ik kan dan wel met mijn baas/manager opschieten alleen af en toe luisterd hij naar mensen en reageerd hij met zijn emotie ipv verstand.
    ik zit ook 1 functie onder hem ben eigenlijk de spin in het web.
    Maar het word hier echt vinger wijzen ipv elkaar helpen.
    Zo geen zin meer in.

Wat lijkt het me erg als je directeur je niet mag :( en je ziet hem ook dagelijks???

16. Joyciejj

Joyciejj Fanatiek lid

10 mrt 2011
    1.486
    223
    63
    Ik heb hetzelfde.. maar probeer maar iets anders te vinden pfff
    En een vast contract.. krijg je tegenwoordig ook niet zomaar!
    Maargoed heb het ook helemaal gehad met mn werk en ik probeer er maar het beste van te maken

17. Cindy81

Cindy81 Fanatiek lid

28 feb 2012
    2.271
    50
    48
    Ik snap je gevoel helemaal.

Ik werk 3 dagen en dan zie ik hem dus. Probeer hem zo veel mogelijk te ontlopen ;), maar ja soms kun je niet anders. Ik kon gewoon heel goed met mijn manager. we vertrouwden elkaar blindelings. Nu kan ik hier niemand meer vertrouwen. Voordat hij z'n ontslag kreeg, heeft hij nog te horen gekregen dat de directeur van mij af wil (en nog 2 andere vrouwelijke collega's). Maar op welke termijn is onduidelijk.

Ik ben op dit moment zo negatief over alles door dit hele gebeuren op het werk en prive en dat is zooo niet leuk. Na kerst ben ik lekker ruim een week vrij. Daar kijk ik echt naar uit. ik hoop ook dat ik er daarna weer wat positiever in sta (ondanks al het gezeik).

18. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ken t gevoel! vind mn werk ook niks meer! gelukkig ben ik overgeplaatst en is het nu beter uit te houden wetend dat ik 2015 toch eruit ga. nu bezig met opleiding en dan hopelijk snel een leuke baan :)

ennuh tja ik zou nog ff je mond houden maar wel aangeven miss dat je iets mis in je werk ofzo

19. Vlindertje81

Vlindertje81 Bekend lid

24 nov 2013
    963
    0
    16
    Ohh, dat is zo niet fijn je zo te voelen :(

Ik heb zelf twee maanden geleden aangegeven aan mijn teamleidster dat ik het allemaal niet meer red. Nu ben ik zelf dus op zoek naar ander werk, maar ook zij houdt haar oren en ogen voor mij open.
    Gisteren belde ze nog dat ze een tijdelijk plekje voor mij heeft op db. Helaas hebben ze het onderling bijna volledig op kunnen lossen en moet ik dus nog even blijven op mijn werk.

Hoop dat jullie allemaal wat leuks vinden en wel zo snel mogelijk!!

20. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Sterkte! Dat is niet leuk!

Ik zou ook mijn mond houden tegen je manager. Eerst op zoek naar een andere baan. Ze liggen al niet voor het oprapen. Dus voor je weer een nieuwe hebt, ben je waarschijnlijk ook weer een hele poos verder....

Deel Deze Pagina