Ik zou het wel zeggen. Dat je geen uitdaging meer hebt in je huidige functie en meestal niet met plezier werkt. (niet te negatief natuurlijk) Misschien kunnen ze vrij simpel er wat aan doen. Andere functie binnen het bedrijf? Een opleiding erbij? Hier hetzelfde. En zitten midden in een reorganisatie. Dus ik weet al dat ik september 2015 op straat sta. Omdat ik al enige tijd aangeef geen uitdaging meer te hebben (lees: ik zit 80% van mijn tijd spelletjes te spelen op fb en jullie hier lastig te vallen) Mag ik vervroegd een outplacement traject in. Vanaf januari krijg ik dus hulp met het vinden van een andere baan die mijn huidige werkgever betaald!
o das fijn vaddie! Probleem is, dat ik deze functie in mijn eentje doe en als ik wat anders wil... tja hoger dan dit wil ik niet binnen deze organisatie... ben wel blij om te lezen dat er meerdere in dit schuitje zitten! toch een beetje steun aan elkaar
Ik ook! Het leed dat solliciteren heet werpt hier nog niet echt zijn vruchten af. Het is erg lastig momenteel! Mijn werk is een hel :/ En dat is nog zacht uitgedrukt! Gelukkig heb ik nog verlof tot begin februari maar zie er erg tegenop terug te moeten
ik heb (bijna) precies hetzelfde. ook sept. 2015 eruit en vanaf januari bij reintegratie en krijg opleiding betaald (doe ik nu al). en ze helpen me een andere baan te zoeken. doe ook 80% van mn tijd spelletjes op FB en hier kijken enz. zullen mensen denken makkelijk betaald krijgen maar het verveel op den duur echt wel!
Ik zou het ook zeggen, sterker nog ik heb het zelfs gezegd. Ik ben ook niet blij met mijn huidige functie. En ik heb daar een goed gesprek over gehad met mijn baas. Scheelt wel dat ik het goed kan vinden met mijn baas, en hij natuurlijk ook wel wat door had. Helaas mag ik de opleiding die ik wil doen niet doen bij het bedrijf waar ik werk. Het heeft niets te maken met mijn functie, dus mag t (nu) niet. Jammer maar helaas. Over 3 maanden ga ik met verlof en daarna ga ik me orrienteren op ander werk en een opleiding.
ik heb het toch gezegd! dat het me tot hier zit en dat 1 persoon van mijn part mag oprotten en dat ik geen motivatie meer heb. Hij vond het erg om mij zo te zien en hij gaf me vol complimenten hoe ik gegroeid was in mijn huidige functie en blablabla en hoe hij mij kon helpen om weer positief te worden. 1 woord.... wow... doet me wel goed ander werk is echt moeilijk.. er is genoeg, maar de eisen zijn zoooo hoog! maar wat doen jullie dan om toch je dag door te komen??
Wat fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad! Hopelijk lukt t je om je motivatie weer terug te krijgen. Hoe ik de dag door kom? Tja door toch gewoon m'n werk te doen en t gezellig te hebben met m'n collega's. Gelukkig is de sfeer wel goed waar ik werk. Dat scheelt een hoop.
Wat vervelend voor je! Helaas herkenbaar maar gelukkig heb ik een nieuwe baan. Wat ik toen deed? Gewoon door doen en de positieve punten eruit halen.
Wauw wat een goed gesprek zeg!! dat doet dan wel weer goed Wat zei hij verder nog dan?? En wat voor werk doe je nu dan ?? ik heb hetzelfde maar dat wist je al wel