@ Adriana, dank je wel, de horeca is een goede optie ja. Sta er alleen nooit vaak bij stil, gezien ik een enorme kluns ben. Ik heb ooit moeten bedienen op een bruiloftsfeest en denk met schaamte terug. Maar er moet genoeg zijn waarbij je niet hoeft te bedienen toch? @ Flipske, levert een krantenwijk niet ontzettend weinig op? En dan mis ik nog het contact met collega's enzo. Mijn werk thuis blijf ik uiteraard gewoon voortzetten. Dit is geheel naar eigen wens in te delen.
Jaaaa, daar ben ik steeds naar aan het kijken. Vandaar dat ik ook tot de conclusie gekomen ben dat er heus wel iets is wat ik kan gaan doen. Dit is iets waarbij ze hier nu even niemand zoeken in mijn regio. Dit is leuk qua uren en tijden, dus dit lijkt me inderdaad wel iets of iets vergelijkbaars.
@ Hellen83, ja achter de bar (of iets anders) bij de sportschool lijkt me ontzettend leuk. Ik heb ooit ook een sportopleiding gedaan, en sport zelf fanatiek. Toevallig gisteren ook naar aan het kijken geweest. Ga zo nog een uitgebreider rondje in de regio doen online. @ Mary, op zich heb je gelijk, het is inderdaad een investering, maar heb er dan toch moeite mee. En nu is het nog maar 2 jaar voordat zij naar school gaat. Het werk wat ik nu doe staat in ieder geval prima op mijn CV, hiermee voorkom ik gaten. Ik wil inderdaad niet alle uren dat man thuis is werken, vandaar een beperkt aantal uur buiten de deur te werken. Wil ook nog wel wat tijd met gezin, dit maakt uiteraard ook weer de keuze lastiger. @ Lioness, ja dat zijn ook geschikte tijden. Vaak heb ik het idee dat je wel als oudere (25+) op veel plekken bij voorbaat al geen kans lijkt te maken,maar niet geschoten is altijd mis natuurlijk!
Dat kan denk ik ook best leuk zijn ja, alleen vind het idee zo raar.. Heb ik ook al gedaan toen ik 17 was, en nu ben ik 2 diploma's en 10 jaar verder. Dus dat zit gewoon een beetje in mijn hoofd.
Ik heb een nul-urencontract bij een verzorgingsinstelling. Het is wel onder mijn niveau, maar het verdient lekker en ik mag bepalen op welke dagen ik mag werken en hoe laat. Ze sturen mij de diensten en ik kan ze accepteren of weigeren. Dus ik kan dit inplannen met het werk van mijn man. Wanneer ik in de ochtend werk, werkt hij in de middag of is hij vrij. Wanneer hij werkt ben ik thuis. Dus hoeven we gelukkig geen oppas/opvang te betalen, want je schrikt je rot van de prijzen die ze vragen! Ik weet niet of dat wat is? Maar in deze tijden mag je al blij zijn als je een bijbaantje hebt! Ik stel nu ook heel erg weinig eisen maar daardoor heb ik wel sinds vorige week een nieuwe baan