sommige mensen zijn niet te vertrouwen!

Discussion in 'De lounge' started by , Mar 12, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Ik moet het gewoon ff kwijt!
    Sinds 2 maanden heb ik er een nieuw schoonzusje bij en ik kon het heel goed met haar vinden!

Ze kwam al vrij snel bij mij over de vloer en gingen elke week leuke dingen doen.Ook heb ik haar verteld over onze kinderwens. Maar ze kwam ook veel bij mijn andere schoonzus die 2 kindjes heeft.

Op een gegeven moment kwam ze met verhalen aan dat mijn andere schoonzus die ik al 3,5 jaar ken haar in vertrouwen nam en dingen vertelde zoals dat ik nooit een goeie moeder zou worden en dat ze het helemaal niks vond als wij langs kwamen. Er kwamen dus spanningen van mijn kant. want ik met me stomme kop geloof mijn nieuwe schoonzusje die ik nog maar net ken.

Ik waarschuwde der wel dat als het mij teveel zou worden dat ik het ging vertellen. Nou dat was dus afgelopen vrijdag! En er bleek dus helemaal niks van waar te zijn en ze heeft alles bij elkaar gelogen.

Ook heeft ze onze kinderwens verteld tegen mijn andere schoonzusje. En sinds gister avond zijn we erachter gekomen dat ze het ook tegen mijn schoonouders heeft verteld! Wij zijn echt laaiend! Stuurde ze gister een berichtje: Wij willen het goed maken we nemen jullie wel mee uiteten! Nou ze kan het bekijken!
    En me zwager kiest natuurlijk helemaal haar kant. En nu willen ze ook opeens en kind ze wonen nog thuis kennen elkaar net 2 maanden en zijn 20 en 22.

Zo ff mijn hart gelucht pff

XxX juuls

2. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,063
    3,858
    113
    Pfff, alsof ze dat even goedmaakt met een etentje. Ik zou haar voorlopig niet meer hoeven te zien.

3. Priscilla R

Priscilla R Fanatiek lid

Nov 9, 2007
    2,055
    0
    0
    huismama
    Oud-Beijerland
    Heb zo'n hekel aan stokers blehh

4. Niet meer actief

zou d'r bij mij niet meer inkomen....

5. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    :confused: :confused:

wat een K streek :confused:

6. knorretje21

knorretje21 VIP lid

Jan 1, 2008
    5,805
    0
    0
    zal er bij mij inderdaad ook niet meer inkomen zeg!
    en dan nog het lef hebben om een etentje aan te bieden :s sommige mensen zijn gewoon RAAR ..

7. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Wat een lekkere kinderachtige actie zeg :confused: Wat probeerde ze in vredesnaam te bereiken? Die kon van mij ook mooi in de plomp vallen!

8. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ach sommige mensen sporen gewoon niet 8)

9. bouchere

bouchere Niet meer actief

ze had van mij op het dak mogen gaan zitten.
    wat een doos :)

10. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Wat een raar en achterbaks mens! Hoe haalt ze het in der hoofd om zoiets door te spelen. Het lijkt wel alsof ze zich zit in te likken bij je familie.. Kijk maar uit hoor!

11. Ecosa

Ecosa Fanatiek lid

Dec 15, 2006
    2,397
    1
    0
    Ik heb ook zo een schoonzus, helaas. Ik ken haar al 7 jaar en dacht haar echt goed te kennen, we konden echt goed met elkaar opschieten. Ik had haar in vertrouwen genomen over mijn eerdere miskraam en over onze kinderwens en mijn PCO. Schijnt dus dat ze alles heeft doorgeluld aan mijn schoonouders, terwijl ik haar zo had gezegd dat ik absoluut niet wilde dat juist mijn schoonouders het niet mochten weten.

Tja, ik ben nu heel afstandelijk tegen haar, maar verder kan ik niets doen, helaas. :(

Ik heb in ieder geval geleerd om mensen niet meer zo snel in vertrouwen te nemen, hoe goed je ze ook denkt te kennen.

12. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Jeetje zeg, wat een gek mens, waarom bestaan dat soort mensen? het slaat echt nergens op!

13. marsab

marsab VIP lid

Oct 6, 2006
    6,315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Zulke mensen hebben gelijk afgedaan bij mij!
    Die mensen zijn volgens mij noooooit meer te vertrouwen!

14. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    jemig echt absurt :confused:

15. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

Feb 15, 2008
    1,890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    zooooo! die kwam er bij mij niet meer in (en die zwager ook niet zo lang die haar kant koos).

wat een r*twijf, zeg!

nouja, jij kunt er niks aan doen natuurlijk. kun je niet bij je andere familie laten lijken of ze jouw kinderwens ook verzonnen heeft?

sterkte...

16. toerist18

toerist18 VIP lid

Oct 23, 2005
    8,317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wat een raar portret!
    Ik zou haar terug pakken...
    Door ook iets terug te zeggen wat ze jou misschien heeft verteld.

17. loesje

loesje Bekend lid

Mar 1, 2006
    627
    0
    0
    peuterspeelzaalleidster
    overijssel
    Fijn hé zo'n schoonzusje not. Ik heb er ook één, ook altijd stoken en allerlei verhalen rondvertellen bah. Ik weet hoe je je voelt :(

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik had dr ook meteen geboycot!

Zijn jullie nog uit eten geweest met hun?

Denk dat mijn schoonzusjes dat niet eens durven, haha. (ben voor de rest heel aardig hoor :) )

19. Niet meer actief

het is net alsof iedereen het over mijn schoonzus heeft! ben dus gelukkig niet de enige wie "zo'n"schoonzus heeft mijne is achterbaks schijnheilig en een stokelaar heb op het moment weer mot met haar maarja niks aan te doen lekker laten gaan

20. Niet meer actief

Thanx meiden!

Voor jullie reacties. HEt ging zelfs zo ver dat ze de vakantie wou annuleren! Want we zouden met ze 4ren op vakantie gaan maar gelukkig hebben we appart geboekt dus ze doen maar gaat ze alleen maar geld kosten. En terug gepakt is ze wel!
    Me schoonouders weten van hun baby wens! En me schoonouders Hebben met ze gepraat onder het motto een geplande baby komt hier niet in! En mijn schoonvader heeft het ook gelijk tegen haar vader verteld en die zijn niet de makkelijkste mensen! Dus denk dat der porsie wel heb gehad.

En met me andere schoonzusje en ons gaat het super goed nog beter dan voor de ruzie. Misschien ook omdat ze nu weet dat we graag kindjes willen! Maar we hebben de grootste lol. En het "nieuwe schoonzusje"valt een beetje buiten de fam maar eigen schuld dikke ....

XxX juuls

Share This Page