Afgelopen maandag hebben ze mijn galblaas eruit gehaald Gewoon via een kijkoperatie. Nu had ik de afgelopen dagen wat pijn aan de wondjes maar verder niet. Nu is t echter zo dat ik sinds gisterenmiddag ineens een zwaar drukkend gevoel heb net onder mijn ribben dus waar mijn galblaas gezeten heeft. Net alsof er iemand continue op aan t drukken is. Herkent iemand dit die zelf een galblaasverwijdering heeft gehad? Ben benieuwd!!!
ik herken het niet had wel veel last van het gas maar dan voornamelijk in mijn schouders sterkte met je herstel
Als je het niet vertrouwd kun je altijd even met de afdeling bellen. Dat hebben ze mij in ieder geval verteld na mijn galblaasverwijdering. Ik herken het trouwens niet.
Ik herken het ook niet. Gas zou nu weg moeten zijn, of in ieder geval niet nu oas klachten moeten geven
Dank je wel voor jullie reacties. Mijn gevoel zegt dat het idd niet het gas is.Het zit heel lokaal op 1 plek en toch n stukje lager dan mijn middenrif....heb trouwens al gebeld maar ze doen niks zolang je geen koorts krijgt...was daarom benieuwd of mensen t herkenden....ik ben zo bang dat er n steentje in mn galwegen is blijven hangen ofzo...