Ik snap dat alles heel dicht bij elkaar zit, maar zijn er klachten die typisch bij progesteron horen, of juist overduidelijk een zwangerschap aantonen?
Ik heb deze symptomen, maar lijk nu toch ongesteld te worden. Het zijn zoveel dingen, vandaar mijn vraag *roze verlies (vanaf mogelijke innesteling plus pijntjes) *vreemde buikgevoel *vaak plassen *urine geur plus kleur *pijnlijke jeukende borsten (als ik zl knuffelde deed het al pijn met mijn cupje a) *zelfs wat vocht uit tepels *misselijkheid en dus overgeven *oververmoeidheid *vaak honger *maagzuur op bed
Tijdens allebei mijn zwangerschappen had ik bijna geen klachten. Ja ik was iets vermoeider en had wat pijn in mijn borsten en menstruatiepijn. Om die reden dacht ik ook dat ik elk moment ongesteld kon worden. Progesteron rijtje is elke maand wisselend; dromen, moe, grote en pijnlijke borsten, gloeiende wangen, menstruatiepijn, zweten, kort lontje, maagzuur, honger & pukkel op 6/7 dpo.
De klachten zijn vaak vrijwel gelijk. Als het van een zwangerschap zou zijn zou je nu positief moeten testen. Zo kom je er vanzelf achter
Lijkt op elkaar en naar mijn idee kun je het daaraan niet merken. Tenzij je positief test kun je zeggen; Ja deze klachten komen door de zwangerschap. Maar iedere maand heb ik pijnlijke borsten, rare dromen, rugpijn, hoofdpijn vermoeidheid etc ...