Moeder/dochter dag

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door Neilia, 30 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Na het hele Corona gebeuren wil ik met mijn oudste dochter een moeder-dochter dagje doen.
    Ze is een echt meisjes meisje en houd van make-up, jurkjes, nagellakken, prinsessen en alles wat meisjesachtig is.
    Ik ben het tegenovergestelde dus zoek naar leuke ideeen wat ik kan gaan doen met haar.
    Ze is 4,5 maar zal tegen die tijd 5 zijn.

    Hebben jullie leuke ideeen? of wat doen/hebben jullie gedaan tijdens zo een dag?
     
  2. NiekeKris

    NiekeKris VIP lid

    13 apr 2008
    22.510
    8.362
    113
    Duurt nog even voordat zo iets weer kan, maar bv. naar Disney on ice. En een overnachting in een hotel met buffetontbijt erbij vinden ze hier ook prachtig.
     
  3. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    Ik zou in april met dochter een weekendje weg. Hotel met zwembad, bubbelbad, lekker winkelen.
    Dochter wilde ook graag een nagelbehandeling doen. Zodra het mag gaan we dit alsnog doen.
     
  4. riean

    riean VIP lid

    21 apr 2014
    5.540
    7.043
    113
    Mijn dochter mag elk jaar zelf kiezen wat ze met me wil doen. Het gaat dan om één dag, en met een bepaald budget van 50 a 60 euro ofzo. Wij plannen vaak 1 dag in de vakantie.
    Ene keer gaan we samen wokken, andere keer met de trein naar een grote stad om te winkelen. Tussendoor ergens wat drinken, lunchen. We zijn ook een keer gaan schaatsen in Nijmegen, dat was ook erg leuk.
     
  5. 1548

    1548 Niet meer actief

    Hier plannen we ook 1-2 x per jaar en laat ik haar (binnen budget ;)) beslissen wat we gaan doen.

    Laatste keer zijn we met de trein naar Amsterdam geweest, hebben we een boottocht gemaakt en gewinkeld én taart gegeten bij De 3 Graefjes (dat laatste wilde ze echt graag).

    En tussendoor doen we weleens zelf gezichtsmaskers en scrub maken, een wellnessavondje samen in bad.
     
  6. 1548

    1548 Niet meer actief

    Ik weet niet of het er nu nog is maar we zijn naar Disney on Ice geweest, ook een leuke ervaring voor ze.
     
  7. 1548

    1548 Niet meer actief

    Oh en Mind mystery is super leuk!! Maar misschien is ze nog te jong. Maar ook een leuke ervaring!
     
  8. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    zijn wij ook geweest, vond ze echt heel magisch.

    Ik vind het wel een goeie om het aan haar over te laten.
    Ga is vragen wat zij graag wilt doen met mij :)
     
  9. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    dit ken ik niet. Ga het is even google’n!
     
  10. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Onze moeder/dochterdag, gaat een uitje naar de avonturenboerderij worden.
    Heeft ze zelf gekozen. Hopelijk mag het snel weer een feit worden.
     
  11. MnnW

    MnnW Fanatiek lid

    10 jun 2013
    3.153
    2.238
    113
    Vrouw
    Ergens met de trein of bus heen is sowieso altijd leuk!
    Ik ben wel met Y naar de prinsen- en prinsessendag in Paleis t Loo geweest, samen geluncht en gewinkeld, naar de bioscoop met grote popcorn..
     
  12. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Daar wonen wij vlakbij dus zitten we al regelmatig :p
    Wel heel leuk !
     
  13. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Wij ook. :) ze raakt er nog niet op uit gekeken daar.
     
  14. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Wat leuk :)
    Ik bedacht me ineens vandaag dat ze al tijden zeurt om naar Duitsland te gaan.
    Denk dat het een dagje en nachtje Duitsland word.
     
    1548 en Meisje93 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina