Ervaring babboe city met 3 kids?

Discussie in 'De lounge' gestart door bunchy, 29 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Van 4,2 en 0??
    Past het ok of toch voor de big gaan?

2. Lottie

Lottie Actief lid

23 jan 2014
    358
    28
    18
    Limburg
    Ik zou voor de big gaan.
    Ik heb de big en vind als daar twee kindjes in gaan en een boodschappentas is hij al vol!
    En die van 0 zit zelfs nog in een maxi cosi of baby schaal dan is hij al helemaal vol!!

De city schijnt fijner te fietsen maar na twee keer fietsen vind ik de big even makkelijk als de gewone fiets.
    Heb 5 versnellingen erop trouwens!

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Ik heb de city en regelmatig een vriendje erbij zitten (dus twee van vier jaar en een baby in de maxicosi) gaat prima, maar dan zit hij ook vol als je ook de rugzakjes en je eigen tas erbij doet. Fiets heerlijk!! (Met aandrijving ;) )

4. Vogelhuisje

Vogelhuisje Bekend lid

2 apr 2014
    879
    1
    18
    In de City kun je een extra bankje zetten zo dat je 2 kinderen en een maxi cosi kwijt kunt. In de big kan dat niet. Heb de big gehad nu de City, de City bevalt me 10x beter... gek genoeg veel meer ruimte en minder breed... wendbaarder

5. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Vandaag nog met 4 kinderen (2x5, 4, 2) gefietst. Dan is het wel vol, maar gaat prima! Heb wel een extra bankje. Heb er in eerste instantie voor de jongste een peuterschaal in gehad.

Prima te doen dus. Wij hebben wel een electrisch ondersteunde City en dat is beslist lekker, zeker als je er 3+boodschappen of 4 kinderen in hebt zitten.

Voordat we hem aanschaften hebben we proef gefietst: tegen mijn verwachting in vond ik de Big doodeng om op te fietsen: die helt helemaal opzij als bijv. de zijkant van de weg afloopt of als je drempels schuin moet pakken. Terwijl je op de City zo wegfietst alsof het een "gewone" fiets is.

6. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Ah gelukkig vrijwel iedereen enthousiast! Zou er ook een baby en drie smalle kinderen in vervoerd kunnen worden of gewoon een zitje op bagagedrager plaatsen voor evt vriendje van oudste van vier?

7. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Nobody?

8. Dani88

Dani88 Lid

6 feb 2011
    56
    10
    8
    Nee 3 kindjes op het bankje gaat denk ik echt niet passen.
    Ik zou dan kiezen voor een zitje op de bagagedrager.

9. bunchy

bunchy VIP lid

21 aug 2009
    6.673
    515
    113
    Ok, en dat is gewoon los te bestellen toch?

Dank voor je antwoord zover!

Deel Deze Pagina