werk en toilet delen met collega's

Discussie in 'Gezondheid algemeen' gestart door mamameer, 30 apr 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.960
    15.002
    113
    De enige die ik nog ken zijn wc bril covers (ja ze bestaan) die leg je over de bril heen zodat je toch "schoon" kan zitten. Mja je moet m ook wegwerpen enzo pak je met opvouwe de verkeerde kant ben je net zo ver maar dan met je handen ipv je bips, als je uberhaupt al zou zitten ipv er net iets boven te blijven. Ik had ze in mijn auto aangezien ik nogal lange ritten maakte vroeguh. In praktijk nooit gebruikt.

Kraan dichtdraaien met een doekje, deurklink met elleboog. Centrale toegangsdeur staat hier nu open. Ik kan als een gescrubte chirurg zonder handjes te gebruiken van wc terug komen naar mn werkplek.

Iedereen blijft op een vaste plek zitten ondanks flexplekken. Tenzij t niet anders kan. Scheelt weer toetsenbord en muis risico's. Overal liggen pakken desinfect.

Ik denk eigenlijk dat op een kantoor t koffie apparaat en de waterkoker op t moment gevaarlijker zijn. WC is iedereen alerter op, maar die waterkoker wordt zo opgepakt alsof corona niet bestaat (lijkt me een heerlijk gedachte overigens, vooral als t geen illusie zou wezen).

Ik nam vorige week gewoon maar mn lunchbox en mn thermosbeker van de starbucks mee en een gevulde dopper. Daar red ik t wel mee.

mamameer en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Neem je een flesje spray alcohol / desinfect mee. Spray je alles wat je aan moet raken in, daarna zo een dettol doekje erover dan zit je echt wel veilig.

Torvi en mamameer vinden dit leuk.
  3. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Mja wij zijn zo’n unisex zkh, kleedkamers en toiletgroepen delen wij met zijn allen. Op onze vleugel zijn er 3 toiletten voor 3 afdelingen, ik denk dat we met 75 man zijn. Dus je staat zowat altijd in de file. Ook nog eens midden in de koffiehoek, dus echt veel durf je ook niet te doen op dat toilet XD Al hoewel dat toch iemand niet tegen hield om een toilet volledig van de muur te slopen! Zaten we maanden met maar 2 toiletten XD Er hangt desinfectieschuim, dat gebruik ik weleens als de boel er echt vies uitziet, maar meestal is het gewoon gaaaannnnn en rap wegwezen.

Al heb ik er door @Novi wel een nieuw trauma bij ;)

Novi en mamameer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina