Babymassage!

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Music Mama, Jun 10, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    Hallo dames!

Ik ben docent babymassage en woon in Noord-Holland.. ik vroeg me af of er mama's of papa's zijn die met hun baby een cursus babymassage gevolgd hebben en hoe dat bevallen is!

2. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Ik kom dan niet uit Noord-Holland maar heb wel met ons zoontje (inmiddels 4 jaar) een babymassagecursus gevolgd toen hij baby was. Ik vond het super leuk, leerzaam, en m'n zoontje knapte er destijds echt van op! Heb het ook na de cursus lange tijd gedaan, het was altijd een fijn en ontspannend moment.

3. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

Jul 15, 2013
    1,246
    0
    0
    Amersfoort
    Ik wil dit graag nog een x gaan volgen!!!

4. JD74

JD74 Bekend lid

Sep 17, 2013
    514
    0
    0
    Kindercoach De Vuurtoren Den Haag
    Aan de kust
    Ik geef de cursus ook en vind het een heerlijke manier van ontspannen en contact maken met je baby. Hele fijne uitvinding! Ik ben zelf een maand geleden weer moeder geworden en kan niet wachten ons zoontje te gaan masseren. :)

5. Cream86

Cream86 Bekend lid

Feb 12, 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Ik heb een 1daagse cursus bij mij thuis gekregen als kraamcadeau en dat was echt geweldig :D De docente vond het ook leuk, want er is veel meer contact met de ouders en kinderen ^^

6. Music Mama

Music Mama Fanatiek lid

Jun 4, 2012
    1,440
    0
    36
    Leuk al die reacties! Ik vind het zelf ook echt super om te geven.. en mooi om te zien hoe de baby's er positief op reageren!

Share This Page