Je moet gewoon luisteren naar je eigen lichaam, ben je te moe of te ziek om te werken, moet je je ziekmelden. Dat is aan jezelf om te bepalen. Je hebt er niets aan als je halverwege de zwangerschap oververmoeid thuis zit.
Maak je er niet op vrijdag al druk om! Kijk hoe hetmaandag is. Gaat het een beetje dan ga je gewonn totdat het nietmeer gaat dus misschien eerder weg dan gepland.
Ik heb me ziekgemeld boven de misselijkheid heb ik als extra ook nog de griep , heb gezegd dat ik zwanger ben maar ze feliciteerde me niet eens, en ik moet vanmiddag bellen of ik weer beter ben. Pffffffffffffffffffff
Niet om te rellen maar: Als je ziek bent vanwege je zwangerschap, ja dan ben je ziek en kun je niet werken. Maar geen zin hebben? Neem dan vrij. Of hou op met werken. Maar wees vooral niet trots op zo'n mentaliteit.
Als ik jou was zou ik zelf aangeven een afspraak te willen met de arbo. Ik was in het begin ook heel moe en misselijk, maar heb voordat ik me ziek zou melden al een afspraak met de arbo arts gemaakt. Heb toen met hem besloten dat ik even 8 uur minder in de week zou werken. En toen ik me na 16 weken beter voelde ben ik weer 32 uur gaan werken. Zo toon je wel inzet en dat je wel wil werken en kan je afspraken met de arbo maken, waar ze op de werkvloer wel rekening mee moeten houden.
violet jij kan wel mooi 8 uur minder werken maar ik kan nauwelijks mijn ontbijt maken en opeten. Heb helemaal geen kracht en hele tijd misselijk heb al 3 dagen non stop geslapen en nog kan ik wel slapen zoo moe en ziek ben ik
Denk dat je dat ook het beste kunt zeggen tegen je bazin. En dan tegelijkertijd zeggen dat je niet ziet dat je deze week nog kunt werken en dat het misschien handig is een afspraak te maken met de arboarts.
Ik heb gebeld met mijn eigen cheffin en ze zei alleen oke en ja en ik moet nu over een half uur weer bellen om met personeelszaken een afspraak te maken bij de arbo arts. Jeetje ze zei niet eens van gefeliciteert of wat erg dat je veel moet overgeven etc.
En ik werk er al heel lang, ze was zooo kil echt onvoorstelbaar , ik dacht dat ze op zijn mins wel gefeliciteert met je zwangerschap zou zeggen maar nee hoor . Zo zie je maar weer hoe ze op het werk over werknemers denken
Neej vrij nemen doe ik gewoon als op vakantie ga ik heb me al ziekgemeld, owww wat heerlijk!! af en toe moet je ook doen, me man heeft ook ziekgemeld maar ik zal niet lang ziek blijven. volgende week dinsdag ga ik weer beginnen Bij mij op werk doen ze ook helemaal niet moeilijk, owwww wat is dat heeeeeeerlijk zeg. Ik ga nu naar stad samen met me man shoppen !!!!!!! Hamis liefjem ik hou van jou Dikke kus !!!
Jouw collega's zijn vast erg blij met iemand als jij in het team. Om misselijk van te worden als iemand zo'n mentaliteit heeft als jij
ik bedoelde te zeggen dat het van inzet zou getuigen als je zelf een afspraak zou maken bij de arbo arts. Omdat dat ook de manier is om minder te gaan werken als je door je zwangerschap je werk niet aan kan. En blijkbaar denkt je werkgever er ook zo over, prima toch?
Wat bedoel je daarmee luckybird ga toch iets anders doen om jezelf te vermaken raar mens. Ja ik slaap de hele dag door en het gaat jou helemaal niets aan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ben ik ziek moet ik me ook nog verantwoorden tegen over jou zeker oprotte wie ben jij nou weer!
Ja nou ik heb nog geen afspraak voor de arbo dienst kunnen maken omdat de mevrouw van de personeelszaken vrij was vandaag . Maar woensdag gaan we weer bellen even zien hoe het dan allemaal gaat.
Jeetje, beetje puberale meiden hier in dit topic? Heb echt het idee dat ik naar reacties op het Tina forum zit te kijken. Succes ermee, Gonca en Hamis... jullie zullen het vast ver schoppen