21 dagen na eisprong nog geen menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door domblondje13, 20 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. domblondje13

22 mrt 2009
    23
    0
    0
    rotterdam
    Hallo,

Ik heb de afgelopen maand ovaluatie testen gebruikt omdat ik een lange cyclus heb. Nu had ik op dag 27 duidelijk een positieve test. De meeste site's zeggen dat je tussen de 10 a 16 dagen daarna ongesteld moet worden. Maar ik dus niet. En ook geen positieve zwangerschaps test op 6 dagen na NOD. :(

Herkent iemand dit?

Groetjes Sanne

2. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Sommige meiden testen pas 2 weken overtijd posi. Dus er is nog hoop meid. Ik duim voor je !

3. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Wat voor ovulatietesten heb je gebruikt en heb je na je positieve test nog een ov-test gedaan? Kruidvat-testen schijnen namelijk heel lang en vals positief aan te kunnen geven, zeker als je een lange en onregelmatige cyclus hebt.

Het kan ook zo zijn dat je wel een positieve test gehad hebt, maar geen eisprong. En dat je daarom nu niet ongesteld wordt. Of er kan een zwangerschap gaande zijn, maar dan zou je op zich nu wel een positieve test moeten hebben, zeker een lichte streep. Ik zou het nog even afwachten en over een paar dagen weer testen. Wie weet heb je dan wel een positieve test. Succes!

4. domblondje13

22 mrt 2009
    23
    0
    0
    rotterdam
    Dankjewel voor jullie reacties!

Ik heb twee testen gedaan. De eerste was op de dag dat ik dacht dat het ongeveer wel moest komen en die was donkerder verkleurd dan de tweede test. Toen na twee dagen weer 1 gedaan en die was duidelijk lichter. Ze waren van sensitest.

Maar je kan dus wel het hormoon aanmaken als je geen eisprong krijgt?

Groetjes Sanne

5. domblondje13

22 mrt 2009
    23
    0
    0
    rotterdam
    Ik had gister bij het afgeven elke keer een beetje bloed maar heel licht. Als ik menstrueer is het altijd gelijk in een keer veel bloed en dat gaat de eerste dag zo door.
    Vanochtend was er weer niets te zien.
    Begin toch el te denken dat ik gewoon zwanger ben hoor.

Ben vaag misselijk en soms als ik eten zie denk ik gelijk gatver!
    Ben afentoe een beetje duizelig. Van de week zelfs erg toen ik net m'n ogen dicht deed om te gaan slapen. Alles tolde zelfs toen ik m'n ogen open deed.
    Koffie! Heb er gewoon niet meer zo'n trek in. Ik had van de week nog wel lekkere koffiemelk gekocht. En genoot er echt van.

Hoop dat ik me geen illusies maak.

Deel Deze Pagina