hoi.. heb morgen een sollicitatiegesprek in amsterdam... zamenhofstraat daarvandaan wil ik naar het centrum winkelen... haha maar das 10 minuten met d eauto.. en lopend? is dat te doen dat ik daar de auto laat staan (weg binnendoor) of dichterbij een handige parkeerplaats... ben niet zo'n stadrijder
Van Noord naar het centrum lopen....succes Nee denk dat je dan beter een bus kan pakken naar het pontje of zo (pontje is ook in Noord), en dan het ij oversteken naar het centraal station. Of gewoon in Noord gaan winkelen (Buikslotermeerplein), maar dat is wel heel wat anders dan het centrum. *edit ik zie dat je met de auto gaat... dan kun je ook met de auto naar het pontje rijden, daar parkeren, en van daaruit naar het centrum. Scheelt ook parkeerkosten.
Wil je in het centrum van amsterdam noord winkelen?? Of wil je echtnaar de kalverstraat enzo? Want ik zou sowieso niet met de auto naar de kalverstraat gaan, dan kun je het best de auto bij de pont parkeren, pont over, centraal sttion doorsteken en dan ben je er al..... Buikslotermeerplein is ook wel leuk winkelen, daar kun je je auto kwijt met zo een blauwe kaart. Succes met je sollicitatie!
bedankt voor jullie reactie pontje is goed alternatief denk ik... anders amsterdam noord wat zit daar eigenlijk??? tja ben echt een leek hoor in amsterdam