Ik werk nu als juf, vier dagen en verdien 1400 netto. Ik wil graag iets anders gaan doen zoals secretaresse of receptioniste (heb ook opleiding tot communicatiemedewerker) maar durf de stap niet te zetten omdat ik bang ben dat het een stuk minder betaald. Als ik het hier allemaal zo lees valt dat best mee...
jeetje wat verdienen jullie allemaal veel. Sta er echt van te kijken. Ik verdien als gastouder zo`n 1000 euro bruto per maand. Ik heb dan 3 kinderen zo`n 20 uur in de week en 1 kindje zo`n 8 uur. Zelfs mijn man verdient behoorlijk wat minder dan jullie. Sta er echt van te kijken hoor.
Ik ben ook juf en werk ma t/m do. (woensdag telt niet als een hele dag). Ik verdien daarmee 1467 netto...
Het is in het onderwijs heel lastig om te praten over uren, omdat je veel vakantie hebt. Maar je moet wel hetzelfde aantal uren maken als iemand met een "normale"baan. De dagen zijn dus langer. Ik werk meestel van 8 tot half 6. Het is 0,85 fte. Eigenlijk 0.85nog iets, maar weet zo niet precies hoeveel...
Personeelsfunctionaris. Heb Personeel en Arbeid gedaan (HBO). Ik ben 28 jaar. Werk nu 24 uur, verdien ongeveer 1400 netto per maand. Heb daarnaast adv, in mijn geval in totaal 10 weken verlof per jaar. (goede arbeidsvoorwaarde als je kinderen hebt!)
Ik ben verzorgende IG.... ik vind ook dat ik niet mag klagen. De zorg staat er bekend om dat het geen vetpot is, dat is het ook niet.. maar het kan nog veeeel slechter hoor!
HR Adviseur. Heb de opleiding Personeel en Arbeid (HBO) gedaan en ben 27 jaar. Werk 28 uur en verdien circa 1200 netto. Daarnaast heb ik een leaseauto.
Verzorgende C in de thuiszorg ik werk 24 uur en heb 1300/1400 euro netto en ik ben 23 jaar. Ik heb een leuk salaris en een hele leuke afwisselende baan doe dit nu 3 jaar en zou niet anders meer willen. Ik heb draai geen nachtdiensten.
Ik ben clientbegeleider in de gehandicaptenzorg voor 25 uur. Heb een diploma SPW 3 Ik ben 29 jaar en werk nu 4,5 jaar bij deze stichting. Ik verdien ongeveer 1300 euro per maand,soms iets minder en soms iets meer. (Inclusief onregelmatigheidstoeslagen) Ik moet echt heel erg hard werken,heb amper tijd om te gaan plassen of even te gaan zitten. Aan de ene kant vind ik m'n salaris laag (voor de arbeid die ik verricht) maar aan de andere kant is het ook maar 25 uur. De pest is dat we er ook korte diensten tussen hebben zitten dus om aan m'n uren te komen moet ik wel veel dagen werken. Ik werk gemiddeld 2 weekenden per maand en heel veel feestdagen. Overuren krijg je niet extra uitbetaald,die trekken ze er de volgende maand gewoon weer af. Ach ja,het is wél leuk en dat is ook belangrijk! (maar niet persée het allerbelangrijkst in deze tijd)
Ben er inderdaad binnen gekomen zonder opleiding via mijn schoonmoeder. Heb wel de opleiding behaald van voedingsassistente 2 jaar terug. Was een opleiding van 1 jaar die in mijn ogen niks voorstelde! Nu is het voornamelijk bijwerken naast mijn studie/stage. Ben nu HBO student SPH en bij mijn huidige stage heb ik een 0 uren contract in de gehandicaptenzorg aangeboden gekregen, waar ik ongeveer hetzelfde ga verdienen. Voor minder doe ik het namelijk niet.