Kidstel?

Discussie in 'De lounge' gestart door Silinde, 5 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Iemand ervaring met de website / levertijden van kidstel.nl? Het is een Nederlandse site dus ik dacht, ik vraag het hier maar eens.
    Ik heb 27/02 een bestelling gedaan (en betaald) maar tot nu toe nog niks gezien en ook geen track&trace o.i.d.
    Ingeval dit een bedrieger zou zijn, welke stappen kan ik dan ondernemen? Is het handiger om in NL of BE aangifte te doen? En welke bewijzen zijn er nodig om evt. mijn geld terug te krijgen? Ik kan nl. moeilijk bewijzen dat ik niks gekregen heb, want ja, niks kan je niet tonen. Betalingsbewijs is uiteraard geen probleem.
    Alvast bedankt.

2. Silinde

Silinde Fanatiek lid

8 dec 2011
    1.385
    29
    48
    NULL
    Bij mijn mannen
    Oef, gelukkig goed nieuws. Door de media-aandacht is de levertijd langer, maar mijn pakketje komt eraan. :p En toegegeven, het is ook daardoor dat ik snel besteld heb, bang dat het binnenkort verboden wordt in België (ik wou eigenlijk wachten tot mijn Meneer ouder is maar ja).

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Kende t nie dus natuurlijk ff gekeken....

En ookal is t nie je vraag ik weet nie zo goed wat ik er van moet vinden....! Zou zelf bang zijn voor totale paniek als dat ding t opeens nie doet..

Ik mocht vroeger niet verder dan t bruggetje en naar binnen als de lantaarnpalen aan gingen...deed je t nie? Moeders kwaad!

En nu? Willen we overal controle op en vergeten ons kind te vertrouwen. ..

Vind ik in t algemeen he

Weet nie wat jou persoonlijke situatie is

Deel Deze Pagina