hee meiden! Ooit heb ik een keer gehoord van een leesboekje waar je de naam van je kindje in kan zetten. Zodat die mee "speelt". Ik heb toen een site gekregen maar niet opgeslagen! Weten jullie waar je die kan maken? Groetjes
Mijn Kinderboek - Kinderboeken met naam, geef uw kind de hoofdrol in een eigen boek Woezel en Pip leesboekje met eigen naam - HEMA Gepersonaliseerd boek kinder cadeau - boek met eigen naam hier zal vast wel wat voor je tussen zitten
CADEAU - Vind een persoonlijk en origineel cadeau bij YourSurprise.nl Hier kun je boeken, chocolade, muziekjes etc etc etc kopen waarin je iemand zijn naam kunt verwerken. Heb er zelf een ketting laten maken die gegraffeerd is met een foto. Erg goede kwaliteit en zeer snelle levering.
Bookadoo® foto en naam gepersonaliseerde Kinderboeken Wij hebben de 'Op het potje' versie. Helemaal geweldig! Niet alleen met naam, maar ook met foto op elke bladzijde. Super leuk! Je kan de boekjes op de site alvast inkijken.
op de jonge gezinnenbeurs zag ik zelfs een boek waarin een foto van je kind op elke bladzijde te zien was. In een verhaaltje en ze hadden ook vriendenboekjes liggen waar het meisje dan 1 van k3 was.
hier 2x een boek met naam +foto dus je eigen kind echt in de hoofdrol besteld bij personalgifts.nl IN het ene boekje is onze oudste dochter een zeemermin, echt met haar naam en haar foto. En de jongste is een meisje die op het potje moet plassen maar niet durft ook met haar foto en naam. Bestel bij personalgifts.nl zijn echt super mooi geworden. je kan daar ook bestellen met alleen boekjes met de naam van je kind erin.
Finn heeft er een van Nijntje...weet niet waar hij wegkomt, maar het boek gaat over Nijntje en z'n vriendje Finn...erg leuk!
Heb 4 van die boekjes cadeau gekregen, en zonder uitzondering vind ik het slecht geschreven verhaaltjes, echt jammer. Omdat hun naam erin zit, vindt oudste ze allemaal wel leuk, maar als voorlezer ben ik er niet blij mee. Ik zou dus wel het hele verhaaltje willen kunnen lezen, voordat ik zo'n boekje zou bestellen. Sorry, ik weet niet bij welke sites ze vandaan komen. De titels: - Tellen is een eitje - Mijn teddyberenavontuur - Het feest van Nijntje (of Een feest voor <naam>, weet 't niet meer zeker) - en een engelse, My christmas adventure