vergoeding ICSI

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bbibi, 18 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    Hallo Dames,

Kan er iemand mij een bepaalde code geven over de vergoedingen van ICSI? :)
    Ik ben in conclaaf met mijn verzekering (zilveren Kruis Achmea) en zij willen totaal voor mijn ICSI poging maar 1497,- vergoeden.
    Ik mag mijn echo's NIET in nederland laten doen (wat andere meiden wel mogen) want dan krijg ik uiteindelijk nog maar 1100euro vergoed. :x

Nu lees ik overal dat andere dames veel en veel meer vergoed krijgen.

Zijn er dames die zo lief willen zijn om mij te helpen aan een bepaalde vergoedingscode en of het bedrag wat eigenlijk officieel vergoed zou moeten worden voor ICSI?

Bedankt alvast!

Liefs Bbibi

2. abi

abi Bekend lid

12 mrt 2013
    886
    0
    0
    schiedam
    Ik weet niet hoe het zit aks je naar het buitenland gaat maar mijn basisverzekering van cz vergoed 3 icsi pogingen..

3. Kaltje

Kaltje Actief lid

4 feb 2013
    108
    0
    0
    Amersfoort
    Hi Bbibi,

Kijk anders eens op Freya.nl. Daar staat die info denk ik wel.
    Ook kun je googelen op DBC's en ivf. Ik meen ooit een officiele site te hebben gezien met hier alle richtlijnen op!
    Groetjes,
    K.

4. Bbibi

Bbibi Fanatiek lid

20 feb 2012
    4.762
    3
    38
    Receptioniste/ financieel admin medewerker
    Dusseldorf
    @abi mijn verzekering vergoed ook 3x ICSI of IVF en ook in huit buitenland. Alleen de vergoeding had hoger moeten zijn helaas :(

@ kaltje toevallig hadmik op freya gekeken ik kwam ook een site tegen met een code maar die was van een laar jaar terug. Toen ik op de oorspronkelijke site keek zag ik ontzettend veel nummers en kon ik het echt niet terug vinden helaas :(
    Ik hebhet NZA inmiddels gemaild. Hopelijk hoor ik daar snel meer over :)

Deel Deze Pagina