Ze weten t nu al te verpesten!!

Discussie in 'De lounge' gestart door MvN, 22 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

Pffff,

Eindelijk een datum afgesproken om trouwjurken te gaan passen. Dit was ik van plan om te gaan doen met mijn oma ( die heeft mij opgevoed ) mijn moeder, en een hele goede vriendin.
    Nu was mijn zusje beledigd dat zij niet mee mocht (14jr), dit kind wilt altijd overal met haar grote neus bij zijn en krijg ook nog eens altijd haar zin!! Dus ze was weer eens boos geweest omdat ik een vriendin meeneem ipv haar. Mijn zusje zet mij ook vaak voor lul omdat ik gewoon best dik ben, en zij zo mager en heb daar op zown dag geen zin in.
    Nu zit iedereen ja, ik begrijp je zusje wel, je bent haar zus. Maar ik wil haar gewoon niet meehebben!! En nu heeft ze verdomme juist mijn oma zo ver gekregen dat me oma zegt neem je zusje maar mee ipv mij.

Dus heb nu gezegd dat ik helemaal geen jurk meer ga passen en dat ik wel alleen ga en niemand er meer bij hoef te hebben!

2. MvN

MvN Niet meer actief

Oja vergeten te zeggen, mn zusje is ook echt et oogappeltje van mijn ouders ( zij is het enige kind wat mijn ouders zelf hebben opgevoed )

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

zo die is hard! maar ik zou dus ook gaan zonder iemand ja neem je vriendin mee maar verders

4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.191
    113
    Het is jouw moment en jij bepaald wie daar bij is. Wil je je zusje daar nietbij? Dan is dat jouw keus en daar moet je bij blijven. Ik zou gewoon lekker met oma,mama en vriendin gaan en me niks aantrekken van je zusje. Ondanks alles toch veel plezier!

5. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    roos

sjeees nou ik begrijp je frustratie hoor !! maar meid het is jou dag ! jou jurk ! jou beslissing wie je mee neemt ! dat dat kind eens niet haar zin krijgt ( sorry misschien niet aan mij om dat te zeggen )
    gewoon lekker je oma mee en je moeder en je vriendin ! maak er een super dag van en laat het niet verpesten door zo draak van een zusje !

( ik ken der ook zo ene die altijd met der giegel bij moet zijn bij alles )

6. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    Gadver zeg,,, het is toch JOUW dag ! Je bepaalt lekker zelf wie je mee wilt hebben met een jurk uitzoeken!
    Meestal vind je je jurk trouwens niet in een dag...misschien kun je een dagje samen met je oma gaan en een dag samen met je vriendin en dan later een met zn allen? Joh je moet zo vaak mogelijk jurken gaan passen! LEUK!:) En dan kan je zusje de laatste dag mee en is iedereen blij.. (en heeft ze toch weer dr zin...k*t is dat toch eigenlijk..)

x

7. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

vind het knap van je dat je niet heb toegegeven!!!
    en idd neem je vriendin mee valt niemand iets te verwijten.

8. BabsieG

BabsieG Niet meer actief

Het is jouw trouwen, dus JIJ mag bepalen wie je erbij wil hebben. Neem je toch gewoon alleen je vriendin mee...?

9. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    het is JOUW dag!!! als je dat maar niet vergeet!

wat ontzettend gemeen van je zusje zeg!
    ik zou haar dan ook echt niet meenemen...

miss idd verstandig om dan alleen met je vriendin te gaan!?

sterkte ermee! en hoop echt dat je echt kunt genieten als je de jurken gaat passen!
    ik vond dat echt geweldig namelijk.

Liefs Ella

10. MvN

MvN Niet meer actief

Ja het doet me ook echt veel pijn! had me er zo op verheugd. Ik neem mn moeder alleen maar mee omdat t zo "hoort" maar heb veel meer met mijn oma. En dat ze dan uitgerekend mijn oma heeft bespeeld.. pffff zit hier echt te janken..

11. hellie

hellie Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.178
    1
    0
    Noord-Brabant
    Kun je niet aan je oma uitleggen hoe je je voelt en hoe jij erover denkt?

En anders idd gewoon met je vriendin gaan en bekijkt de rest het maar. Als je je zusje niet mee wilt hebben is dat je goed recht en het is jouw dag!

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Jemig wat lastig zeg!

Ik zou een vriendin meenemen en er gewoon van genieten!

13. Maia

Maia Niet meer actief

neem je oma en vriendin mee bij het uitzoeken van de jurk, en dan later misschien je moeder en zus bij het afpassen..

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Is het ook zo dat je zusje dat weet en expres naar je oma gaat?
    meid jij bepaald wie er mee mag. Je moeder meenemen omdat het zo hoort hoef je ook niet te doen toch? want eigenlijk zeg je dat je haar liever ook niet mee wil.
    Neem lekker je vriendin en oma mee, het is jouw belangrijke moment en dat moet zo blijven.

15. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0

ach meid toch... wat vind ik dat erg om te lezen. juist omdat het een hele leuk iets betreft!!! JOUW droomjurk zoeken!!!

wat ontzettend gemeen dat er altijd weer mensen zijn , en dan ook nog je zusje!!! die het weten te verpesten...

miss wel een idee om er eens met je oma over te praten! want ik denk , als je nu voor een jurk heengaat met bvb alleen je vriendin , dat je het nog niet echt van je af kunt zetten.
    je schrijft dat je door je oma bent opgevoed en dat je moeder meegaat omdat het ''hoort''. Denk je dan niet dat je dit soort dingen juist met je oma kunt bespreken!? Misschien dat je vriendin mee wilt naar je oma? dat ze je kan steunen als je erover praat?

ook al ken ik je niet , ik vind dit zo erg om te lezen.... en hoop toch echt dat je kunt genieten op de dag dat JIJ je droomjurk vind!!!!!!!!!!
    Het wordt vast een SUPER jurk!!!!
    want iedere bruid is altijd zooooo mooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

sterkte met alles!!!
    Liefs Ella

16. miekje80

miekje80 Bekend lid

27 apr 2007
    798
    0
    16
    Overijssel
    Nodig je oma uit en jouw vriendin, zonder dat je moeder en jouw zusje het weten. Je hoeft het je oma niet eens van tevoren te vertellen. Nodig haar bij jou thuis uit en neem haar dan mee naar de bruidswinkel.
    Het is JOUW dag en JOUW jurk en JOUW beslissing.

17. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Nou meid, niet verdrietig zijn hoor!! Ik snap je wel. Bedenk dat het jouw (jullie) dag is en niet die van iemand anders. Als je niet wilt dat ze mee gaat, dan heeft ze dat maar te respecteren. Inderdaad, zoals Miekje al zegt, nodig je oma uit thuis en ga dan lekker naar de winkel. Maak er wat leuks van!!!!

En trouwens, volgens mij gaat het hartstikke goed met je gewicht! :)
    Ga zo door!!

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Het is JOU dag en JOU jurk.
    Dus alleen JIJ beslist wie er mee gaan.
    Als ik in jou schoenen stond had ik inderdaad ook gezegd: Dan blijven jullie allemaal maar lekker thuis, ik ga wel alleen of met mijn vriendin.

&niet verdrietig zijn! Je gaat trouwen. Je moet juist dolgelukkig zijn!

19. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    meis, als allereerst gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk!
    laat je niet zo gek maken door je zusje, het is jouw dag! misschien kan je eens met je oma gaan praten leg uit waarom jij je zusje er niet bij wilt hebben misschien weet ze dan wat je bedoeld...
    Of is het misschien een idee om je zusje mee te nemen als je eenmaal je jurk hebt uitgezocht (dus bij de 2e pas) dat je de 1e keer gewoon lekker je oma, moeder en je vriendin mee neemt! meis heel veel succes enne laat je ons even weten hoe het gegaan is?! wanneer ga je trouwens op jurken jacht?!

20. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    weet je wat

ga lekker met je vriendin en hou je familie er buiten dan zien ze je trots zijn op jou gekozen jurk.

pas maar op met je zus mijn zus heeft bijna mijn huwelijk naar de klote geholpen :x

Deel Deze Pagina