Dat bedoel ik ook niet maar als hij nu werkt voor het geld kan hij financieel gezien niet ineens thuis gaan zitten.
Dat kan natuurlijk ook. Maar op dit moment zeg ik dan toch: liever dat mijn kind dan 30 is zonder dat ik de wereld heb gezien dan wel de wereld gezien en kind pas 13... Mijn kinderen volwassen zien worden staat hoger op m'n lijst dan reizen (ik verwacht bij iedereen wel. Komt misschien stom over maar gevoel is soms lastig te verwoorden in geschreven tekst)
Haha, dan doe ik iets verkeerds, want mijn oudste vindt het dus super leuk dat hij jonge ouders heeft en wil zelf ook jong aan kinderen beginnen. En dan hebben ze ook nog een jonge opa en oma.
Niet thuis, maar mogelijk wel minder of dan andere keuzes maken. Is in elk geval wel de keuze die mijn man zou maken. Hij werkt nu fulltime en wil dat het liefste ook nog wel even blijven doen, hij denkt ook weer na over nog een studie, maar als mij iets zou overkomen zou hij zo iets anders gaan doen of minder gaan werken. En wij hebben ons leven wel dusdanig ingeregeld dat dat dan prima zou kunnen. Zelfde is het als de situatie andersom is.
En je kunt ook met 53 overlijden als je pas met 40 kinderen hebt gekregen, dan heeft je 13 jarige geen moeder meer. Als ik 53 ben is mijn oudste 30, dan is ze gelukkig al veel zelfstandiger (althans, dat hoop ik dan toch)
Nou ja precies dat dus. Ik verwacht van de oudste iig dat hij dan allang zelf kinderen heeft haha. Hij heeft daar sowieso best bijzondere ideeën over (gezien deze tijd). Zo ziet hij niks in meerdere vriendinnen, hij denkt dat hij gewoon gelijk degene ontmoet met wie hij gaat trouwen en hij wil graag kinderen rond zijn 20e. Daarnaast wil hij dokter worden. Ik zeg altijd dat hij alles kan doen wat hij wil, maar ben wel benieuwd hoe hij erover denkt als hij echt vol pubert en met meisjes bezig is.
Ik snap dat een ziek kind geen probleem van het werk moet zijn ,maar als elke oplossing waaronder vrije dagen opnemen, dan door je leidinggevende wordt weggewuifd met "daarom" zou ik ook wel even wat vacatures gaan bekijken. Verder iemand een handje uit mijn emmer popcorn?
Ik ben overigens oa on deze reden gestopt met werken. Zelfs mijn extra aangekochte uren mocht ik niet gebruiken om thuis te blijven (incindenteel) voor zieke kinderen. Terwijl ik prima thuis kon werken.
Nou er komt nu, weleens waar niet op het schoolplein maar op het forum, nog weinig zinnigs uit je mond als je het mij vraagt. Je doet je nicknaam i.i.g. eer aan
Veel plezier allemaal met denken te weten hoe alles zit in mijn leven. Maak jullie niet te druk, dat is niet goed voor je hart Ik maak me ook niet druk al denken jullie van wel, vind het wel vermakelijk hoe jullie je allemaal gaan lopen verdedigen, alsof jullie je aangevallen voelen. En ja, ik oordeel over dingen die ik zie, bijvoorbeeld de bso leidsters hier, dat is een ongeïnteresseerd zootje, ik zie ze dagelijks en hoor genoeg, scheer dus niet alle bso leidsters over 1 kam, er zullen vast lieve bestaan, maar dan nog blijf ik het een onzinnig concept vinden. En de wereld zien betekent niet per definitie reizen he, dat maken jullie er van.
Nou hoe zouden we dat anders moeten zien dan? Het is duidelijk dat jij op andere gebieden niet echt breed ontwikkeld bent, dus ging ik er maar vanuit dat het over reizen zou gaan. Zo kortzichtig als jij is mijn puber van 14 niet eens.
Hahaha komt goed, heb familie in de buurt en denk dat man wel wat vindt op chemelot. Komen we met zijn allen die kant op.
Ik denk dat dit gaat over de stelling van deze vrouw, dat kinderen niet door een ander dan eigen ouder opgevangen zouden moeten worden. Dus niet om de rol van de man.