zonnebril

Discussie in 'De lounge' gestart door Patty82, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Hoi Dames,

Even jullie advies. Ik ben al een tijd op zoek naar een leuke zonnebril. Nu heb ik 2 leuke zonnebrillen gevonden. Rayban en Nuit (nieuwe ontwerper). Ik heb geprobeerd de nieuwe ontwerper te google, maar kan niets vinden. Het montuur van Nuit is eenvoudig zwart en nergens op de zonnebril is zijn merk terug te vinden, behalve op de binnenkant. Mede hierdoor twijfel ik. Wat zouden jullie doen? Voor de Rayban gaan of toch Nuit en waarom.

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Ik zou gaan voor die jij het mooiste vindt, maar ik houd dan ook niet heel erg van opzichtige merkjes. Ik heb zelf wel een Rayban, vorig jaar gratis ergens bijgekregen, maar ik vind hem eigenlijk helemaal niet zo lekker zitten.

3. Pukske

Pukske Actief lid

6 aug 2014
    142
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ga voor hetgeen je zelf het mooiste vind, maar misschien nog wel belangrijker wat goed past en dus lekker zit.

Ik werk in een brillenzaak en zie te vaak dat mensen iets willen waarbij ik direct zie dat dat ze niet lang lekker zal gaan zitten.
    Als ik dit uitleg en alternatieven aandraag zijn de mensen het eigenlijk altijd met me eens.

4. Jordan

Jordan Fanatiek lid

17 apr 2012
    3.395
    1
    36
    Full Time baan, workaholic figuur
    Den Haag
    Ik zou gaan voor mooi en niet voor merk. Ik heb wel een Ray-Ban en daarover kan ik zeggen: Ik vind hem geweldig. Moest eerst wel wennen omdat er kleurverloop in de glazen zit maar hij is licht (qua gewicht) en super rustig aan je ogen. Ik word er blij van. Nuit is nieuw voor mij, ken het niet. Succes! :D

5. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.021
    1.030
    113
    Twijfel je nou omdat het merk niet goed zichtbaar is? Dat snap ik niet... Je koopt toch een bril omdat je hem mooi vindt/ fijn vindt zitten en niet om het merk? Heb zelf een Gucci- zonnebril maar daar staat het merk geloof ik ook alleen ergens op het pootje. Heb deze gekozen omdat ie mij simpelweg het beste stond ;)

6. Patty82

Patty82 Bekend lid

8 sep 2008
    591
    3
    18
    Den Haag
    Hoi, bedankt voor de reacties.

Beide brillen zitten overigens goed, vandaar de lastige keuze. Ga ik voor de rayban of voor de andere.

Wat betreft merk. Ik vind het belangrijk om te weten wat voor merk iets is. Zo staat rb in mijn ogen voor degelijkheid en weet je dat je een goede zonnebril koop voor een mooie prijs. Bij een nieuw merk weet ik niet wat ik kan verwachten en of het zijn geld wel waard is.

Deel Deze Pagina