werk.nl, hoe irritant!

Discussion in 'De lounge' started by justme1974, Jul 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Grrrr net weer geprobeerd...jullie raden het al.
    Moet ook vakantie nog doorgeven. Wist ik niet, was geen probleem, maar moet ik het wel kunnen doorgeven.

Heb het ook al in zowel Chrome als Explorer geprobeerd...maakt ook geen verschil. :cool:

2. Hier kan ik ook nog altijd niet inloggen. Begin het nu wel irritant te vinden.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, na een paar keer tevergeefse pogingen heb ik vorige week, 3 dagen na start van m'n vakantie, dat door kunnen geven...
    Maar echt, wat een kansloos gebeuren is dat hele systeem zeg :(

4. En dan ook heel droog weer in het nieuws vermelden dat de site weer werkt.

Ja dat klopt wel, totdat je wilt inloggen in je werkmap...

5. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik heb ze net gebeld Hoe het zit als de site het nou nog een paar dagen niet doet of ik dan alsnog na het stoppen van mn ww de sollicitaties door kan geven.
    En dit was mogelijk volgens de medewerker.

Tevens gevraagd wanneer ik mijn brief omtrent de wazo kan verwachten deze heeft een week vertraging want het is heel druk bij het uwv..

6. Rylie

Rylie VIP lid

Jun 14, 2010
    5,757
    490
    83
    Female
    Patissier
    Noord Brabant
    Idd. Ik was helemaal blij dat ik me kon gaan aanmelden ( nou ja blij....)
    Kan ik me aanmelden met digid en daarna niks. gewoon ee wit veld met een oranje balk. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFf

Mensen van he UWV. Ik weet zeker dat er een man/vrouw thuis zit die hier meer verstand van heeft dan de personen die er nu mee bezig zijn.. GRRRRRR
    Stelletje prutsers!!

7. Ik zal maar niks meer zeggen :D ;)

8. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik probeer net weer in te loggen (eerste keer na uitloggen)

Geeft ie aan dat ik drie keer verkeerde gegevens heb ingevuld en ik nu tot 12:57 niet kan inloggen

9. Rust

Rust Actief lid

Jan 10, 2013
    187
    0
    0
    Jongensland
    Het duur allemaal lang.. maar ik heb alle activiteiten weer keurig doorgegeven... nog 2 mnd!

10. Haah ik kan nu helemaal niet meer inloggen..

No response from server. Gaat lekker daar..

11. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Even uitleg over de site:
    Afgelopen weekend hebben we groot onderhoud gehad om de site gebruiksvriendelijker te maken (hier is ruim van tevoren melding over gemaakt op de site, dat ie zaterdag en zondag niet beschikbaar zou zijn)
    Hellaas is het door de onderhoud instabiel geworden waardoor die maandag en dinsdag stoorde. Heel vervelend maar dinsdag is er een crisis team op gezet om het zo snel mogelijk te verhelpen.
    Woensdag deed de site het weer wel, maar werd enorm overbelast.
    Het is ook niet raar, als je op het nieuws hoort hoeveel werklozen er zijn momenteel, die zijn allemaal ingeschreven bij het werkbedrijf en willen vervolgens allemaal ineens weer de site op. Kan zo'n site echt niet aan.
    Hoe dan ook, de site werk wel, maar traag en het is wachten tot het wat rustiger wordt op de site voordat je erop kan.
    Tot die tijd staan te telefonisch voor jullie klaar om jullie verder te helpen, vragen te beantwoorden en desnoods mails en/of meldingen voor jullie door te geven.
    Het UWV doet zijn best. De regels waar een werkeloze zich aan moet houden worden bepaald door de regering hoor, wij zijn een uivoerdene instantie.

Ik blijf erbij dat klagen niet altijd terecht is (ja, soms wel als er echt iets mis gaat), maar ligt de fout bij ons, bijvoorbeeld door een storing op de site, dan doen we er alles aan om daar rekening mee te houden en activiteiten die doorgegeven moeten worden, worden verlengd (in dit geval met 4 extra dagen) om de klaten tegemoet te komen.
    Soms zou het fijn zijn dat klanten niet zo zouden klagen, maar ook begrip zouden hebben met het UWV, wetende dat we alles doen wat we kunnen met wat we ook tot ons beschikking hebben. De regeling bezuinigd ook bij ons. Net zoals klanten ook begrip willen voor hun situatie.

12. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Oh ja, en wat die slechte inmago betreft van het UWV,
    Men zou ook kunnen denken, de werkloosheid in nederland is nooit zo hoog geweest.
    En ondanks de bezuinigingen die toegepast worden bij het UWV, moet het UWV al die duizende extra klanten allemaal nog helpen. En het gaat vaker goed als fout hoor. Ik vind dit juist een compliment waard.
    En als wij iets fout doen, zijn wij niet te beroerd om daar onze excuses voor aan te bieden en er alles aan doen met evt uitzonderingen om het weer zo snel mogelijk weer recht te zetten hoor.

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Gisteravond eindelijk gelukt! Na denk ik 20 pogingen over 3 dagen.

@Loes: een site die zo traag is dat er continu time outs verschijnen, werkt in mijn ogen niet. Zeker niet voor zo'n belangrijke site en is het een schande. Natuurlijk is het niet bewust gedaan en wordt er alles aan gedaan om het op te heffen, maar schijnbaar niet afdoende.
    Kreeg ook gewoon gistermiddag nog storingsmeldingen, dus opgelost was het zeker niet woensdag. :cool:

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    #94 Mykelti, Aug 1, 2013
    Last edited: Aug 1, 2013
    En wederom een foutmelding op deze prima werkende site. ;):D
    Dus wit scherm met fout en service niet available...

Maar dan wordt het mooier...als ik dan terugga, kom ik op de site van DigiD. Als ik dan in mijn browser werk.nl intik, opent de site en sta ik ingelogd. Dat is nog eens een knaller van een bug zeg! :$

Een document openen lukt dan weer niet...ARGHHHHHH

En weer een storingsmelding...ze kunnen me even wat. Na de vakantie zijn ze de eerste weer. :x

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Als de website van ikea zo zou werken zouden de " klanten" ook klagen. Als je zo'n grote verantwoordelijkheid hebt, draag hem dan ook en zorg dat het werkt. Punt .

In het bedrijfsleven ben je gewoon de pineut als je zegt ja sorry mijn systeem werkt niet kunt u het elke dag nog eens proberen, we doen ons best hoor. Daar heeft die klant geen boodschap aan en ben je gewoon je klant kwijt.

Het punt zit er voornamelijk in dat er onwijs gehamerd word op de plichten en als je het niet doet gebeurd zus en zo. Maar als je aan die plichten wil voldoen word er niet thuis gegeven.
    Dat frustreert en speelt op mensen hun rechtvaardigheids gevoel en dat is nu net waarom er wel degelijk klachten zijn en ik die ook rechtvaardig vind.

16. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Dat de site nodig is en dat klanten aan hun verplichtingen moeten voldoen en het niet kunnen omdat de site niet werkt wekt bij mij alle begrip op voor frustaties.
    Echter, als je een taak voor een bepaalde datum moet doorgeven, en het lukt niet i.v.m. de storing, wordt hier rekening mee gehouden en krijgen klanten ook meer tijd.
    Geloof me, klanten snap ik vaak best, maar klagen helpt niet. Wij weten wat er mis is en doen er alles aan om het op te lossen.
    1 telefoontje en wij klantadviseruren kunnen klanten ook vaak verder op weg helpen. Wij kunnen jullie berichten die jullie dan zelf niet kunnen openen voor jullie voorlezen en mails voor jullie doorsturen.
    Er is meer mogelijk dan je zou denken.

En eh, de site deed het weer wel sinds gisteren, maar werd overbelast door de vele klanten die allen ineens tegelijkertijd erop willen. Daar is weinig aan te doen maar wachten of even bellen.

17. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Dan verwacht je een melding met "onze site is overbelast...bla bla bla".
    Er is nu nog gewoon met grote regelmaat storing. En je zou inderdaad anders mogen verwachten van een dergelijk orgaan.

Dat wil overigens niet zeggen dat er vast hard gewerkt wordt en dat alle medewerkers hun uiterste best doen om iedereen netjes te woord te staan. Nu wilde ik gisteren mijn contactpersoon even benaderen, maar ja, die gegevens stonden op de inlogpagina waar ik niet kwam. :D

18. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Fijn dat dit ook gezien wordt. Is even wat anders dan alleen benoemen wat mis is aan het UWV (niet persoonlijk op jou gericht, maar in het algemeen)

Voor degene die vragen heeft, of in contact wil komen met zijn of haar contact persoon, bel naar: 0900 92 94 en wij kunnen berichten doorgeven of jullie laten terug bellen. (let op: telefonisch doorverbinden mogen we niet, maar een terugbelverzoek kunnen wij regelen dat iemand binnen 24 uur zelf gebeld wordt door de contactpersoon)

19. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik snap dat jij je aangesproken voelt hoor, maar dan maar gaan roepen dat klagen niet helpt enzo... Nee, tuurlijk helpt dat niet, maar je frustraties moet je af en toe toch even kwijt! Dat jij DAT dan weer totaal niet lijkt te snappen, vind ik nogal typerend voor de gemiddelde UWV-medewerker die ik zelf steeds tref....
    Lees topics als deze dan gewoon niet, als je daar niet tegen kunt ;)

20. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,823
    2,004
    113
    Ik zeg ook niets meer.. ik zie een karikatuur ontstaan :D Ik ga morgen maar even bellen. Moet 12 dingen doorgeven,ben benieuwd.

Share This Page