wat vinden jullie van het volgende: allereerst is onze prachtige zoon 3 weken en 3 dagen geleden geboren en zijn we daar dolgelukkig mee. Ik werk 70km verderop en ben minimaal 3 uur onderweg met woon-werkverkeer. Je snapt dus dat ik graag dichterbij wil werken, omdat dit voor mijn zwangerschap al ver was verwacht ik nu helemaal kapot te zijn na een werk dag plus file rijden. Ik ben dus al een tijdje aan het kijken voor wat anders in mijn functie en toevallig belde gisteren p&o mij op of ik nog steeds geïnsteresseerd ben in een functie in opleiding die ik ongeveer 11 maanden geleden open gesolliciteerd had. Nu ben ik natuurlijk ontzettend blij maar dat betekend dat ik fulltime moet gaan werken en mijn partner parttime. Nu is dat geen probleem voor ons omdat het hoe dan ook naar ons toe komt (3uur reizen word dan 1uur en geen file en spits) en daarbij komt mijn droom uit qua werk. Het probleem wel is dat ik niet weet hoe moederschap en een opleiding samen zijn. Ga ik dat wel trekken, loop ik niet over? Zijn er ervaringen van vrouwen/moeders die dit al hebben meegemaakt, al dan niet de keuze hebben moeten maken of ook inderdaad een opleiding zijn gaan doen toen hun baby ongeveer een half jaar was? ALvast heel erg bedankt voor de info en evt tips liefs Anita