Oke, hier een totaal onbelangrijk topic met een werelddilemma, maar voor wie zin heeft mag helpen denken. Ik moet een nieuwe jas en ik heb er 2 besteld. En ik vind ze beiden mooi en ik kan niet kiezen. Jas 1, 130 euro, past nu goed, opzich een mooie kleur groen vind ik maar schijnt niet bij mij te passen als 'herfsttype' Jas 2, 80 euro, zit nu best wel een beetje aan de strakke kant maar verwachting is wel dat ik nog weer afval want net (oke beetje net) bevallen. Kleur is groen/blauw en zit in kleurenkaart herfstkleuren. Is er niet meer in een maat groter. Wat zouden jullie doen? (Voor zover je iets erover kan zeggen zonder foto, want dat ga ik niet doen ) Jas 1 past nu beter, maar de verwachting is dat jas 2 over een paar maand beter past. Ben van plan deze jas lang te hebben. En qua kleur, tja, ik vind ze beiden mooi.
Tsja... zonder foto kan ik er echt he-le-maal niks mee om eerlijk te zijn. Het enige nuttige wat ik je kan zeggen is kies wat JIJ leuk vind en wat lekker zit.
Jas 1: qua kleur: hoe vindt jij hem staan? Want dat gezeur over kleuren en types zal mij persoonlijk weinig kunnen schelen. Als ik oudroze of zalm aanreek lijk ik op een dode, terwijl rood of felroze wel leuk staan. Jas 2: te strak, maar je keek wel voor een maat groter. Dus eigenlijk wilde je die wel groter hebben?
Het is een jas die je nu wilt dragen? Dan zou ik voor jas 1 kiezen namelijk. Als het meer een zomer zomer jas is dan zou ik kiezen voor jas 2. maar om echt goed te kunnen kiezen moet ik een foto (van de website) zien.
Haha ja ik snap jullie wel dat jullie zonder foto niks kunnen zeggen. Maar hoe plaats ik een link van een website? Het is een 'tussenjas' zeg maar, voor lente en herfst (en draag ik ook wel in de winter want heb het snel warm) Wat betreft kleuren, tja ik vind het lastig om bij mezelf te zien, maar het schijnt dat ik warme kleuren nodig heb (een keer zo'n analyse gedaan) en jas 2 is een warme kleur en jas 1 een kille kleur (maar wel mooi vind ik persoonlijk)
https://www.bever.nl/p/jack-wolfskin-bornberg-softshell-jas-B11AD90194.html?colour=3154&utm_source=google&utm_medium=organic&utm_campaign=surfaces&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=BVR-PERF-ONG-PR-PLA-NB-REGULARSHOPPING-BRANDED-ALLPRODUCTS&gad_source=1&gclid=CjwKCAjwzN-vBhAkEiwAYiO7oHWkhA8DlSy1uQ8nP84yVhBPuFFK9pIbP-f4FbR7m5Id8kABTBP_DBoC6fcQAvD_BwE Jas 1
Voor een dergelijke 'jas' (ik vind het eerder een vest eigenlijk) zou ik persoonlijk geen 130 euro overhebben eigenlijk, dus optie 2.
Nou het is een softshell jas, winddicht, waterafstotend. Dus opzich het geld wel waard hoop ik Met de vorige dergelijke jas heb ik 11 kaar gedaan, dus wil graag weer een 'goede'
Is jas 1 een kille kleur? Ik vind dat nog best meevallen eigenlijk. Hoe vond je hem zelf staan? Ik vind de kleur van jas 1 mooier.