Hej iedereen, Misschien dat jullie mij kunnen helpen. Aanstaande vrijdag hebben we een feestje voor mijn stiefvader zijn verjaardag. Ze hebben net een nieuwe jacuzzi en ons uitgenodigt om zwemkledij mee te brengen. Vrijdag ben ik net geen 11 weken zwanger, zou het kwaad kunnen om erin te gaan? Ze weten dat ik zwanger ben en ik moet van hen eigenlijk mijn gyn opbellen. Maar ik vind dit een rare reden om de gyn lastig te vallen. Dus wat denken jullie kan ik mee in de jacuzzi of best aan de kant blijven?
Ik ben met 10/11 weken op vakantie gegaan en daar ook gewoon wezen zwemmen dus dan kan een jacuzzi ook prima hoor.
Tot de 37 graden mag het, hoger wordt volgens mij afgeraden. (Heb zelf ook een jacuzzi dus ff uitgezocht toen)
Je mag er niet in als je gebroken vliezen hebt. Te warm wordt inderdaad afgeraden, maar volgens mij is dat niet onderbouwd. Verder geen probleem en lekker genieten. Feit of fabel; je mag niet naar de sauna
Ja joh, natuurlijk mag dat. Ik ga ook gewoon in een lekker warm bad.men er zijn zelfs vrouwen die gewoon naar de sauna gaan.
Heb begin dit jaar een miskraam gehad en ze hebben schrik dat de warmte en water/lucht stralen een 2de miskraam gaan uitlokken. Iedereen bedankt voor de info
In het eerste trimester mag je volgens mij niet in een té warm bad, weet niet hoe warm ze die jacuzzi hebben staan?
Ik heb tijdens mijn zwangerschap samen met mijn -ook zwangere- verloskundige in een jacuzzi gezeten. Zal wel mogen dus.
Ik heb ook tot ver in de zwangerschap nog in de jacuzzi gezeten. Die was weliswaar verwarmd, maar niet zo warm. Wel wat minder vaak de bubbels aangezet dan ik normaal zou doen. Mn maag vond dat geschud niet altijd prettig. Gewoon lekker doen meid, desnoods vragen of de temperatuur lager mag (als dat kan). Werkt zelfs ontspannend
Toch hoor ik veel dat t afgeraden wordt in t eerste en laatste trimester. Vanwege oa de temperatuur en de krachtige stralen..