kraanmachinist

Discussion in 'De lounge' started by RoxanneTobias20, Sep 13, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. RoxanneTobias20

RoxanneTobias20 Actief lid

Aug 13, 2013
    142
    0
    0
    32-33-33-33-??
    Den Haag
    wie weet er nog waar ze personeel/werknemers zoeken in de branche kraanmachinist? groetjes rox

2. minon

minon Niet meer actief

Branche ligt aardig op zn gat volgens mij. Wat voor kraanmschinist bedoel je? Tele-/ mobiele torenkraan, verrijker of grondverzetmachines

3. RoxanneTobias20

Aug 13, 2013
    142
    0
    0
    32-33-33-33-??
    Den Haag
    volgens mij grondverzetmachines ja tis voor me vader snap je haha

4. minon

minon Niet meer actief

Okay dan weet ik niks voor je :(.Man is leermeester op tele en torenkranen geweest. Daarvoor tien jaar zelf machinist maar ook ontslagen door de crisis drie jaar geleden nu. Moest toen 32 man weg

5. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Hier in het noorden is niks iig. Ze vliegen er momenteel met bosjes tegelijk uit. De hele bouw ligt nog steeds op z'n gat en daardoor is er ook geen/weinig grondwerk.
    Zelf ben ik ook al ander werk aan het doen daardoor.

6. RoxanneTobias20

Aug 13, 2013
    142
    0
    0
    32-33-33-33-??
    Den Haag
    oke dan ja das tegenwoordig echt klote voor iedereen die zn baan verliest t gaat echt niet meer de goeie kant op dit jaar..
    zie helaas steeds meer mensen thuis zitten met een ww uitkering etc

7. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

Jun 17, 2010
    2,382
    206
    63
    Male
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik blijf erbij dat niemand thuis hoeft te zitten. Zelf heb ik namelijk binnen een week weer werk. Moet er wel bij zeggen dat je beter laag opgeleid kan zijn dan hoog, want alle hoog opgeleiden zitten thuis en ik heb het werk voor het uitzoeken.
    Je moet tegenwoordig wel wat met je handen kunnen, dat is belangrijker dan het koppie gebruiken in tijden van crisis. Daarom snap ik ook niet dat ze zo graag willen dat iedereen maar door studeert. Zo creëer je een overschot aan hoog opgeleiden. Straks is er niemand meer die weet hoe hij een spijker in een plank moet slaan. (gaan de uurlonen wel lekker van omhoog)

8. minon

minon Niet meer actief

Nou als je nu in de staalbouw werkt die machines programmen enzo kun je overal zo aan de bak. Handjes werk is idd volop te krijgen in tijden van crisis. Maar gaat om haar vader. Dan wordt het moeilijk. Mijn vader is ook 60 en werkloos geraakt. Heeft vijf maanden geduurd voor hij wat anders had. (Timmerman maar altijd vrachtwagenrijbewijs bijgehouden) nu als chauffeur en magazijnmedewerker aan de gang. Idd minder als wat hij deed maar hij werkt. Succes met zoeken in ieder geval!

9. ACH

ACH Niet meer actief

Misschien kun je dan beter een uitzendbureau beginnen.. Wat een ondoordachte reactie!

10. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Helemaal mee eens! Lekker botte reactie... Ook erg fijn voor alle werkelozen hier die zichzelf het ramtam solliciteren!

11. fidel2010

fidel2010 VIP lid

Aug 26, 2010
    6,659
    212
    63
    De aardappelcampagne en de bietencampagne, misschien dat bij daar nog tussen kan komen ?? Ht is erg moeilijk zeker omdat je toch richting de winter gaat, vorig jaar heeft vl 5,5 maand thuis gezeten, ook kraanmachinist. De wegenbouw is stabieler, misschien die richting opzoeken ?

Share This Page