En is het al opgelost? Je hebt goed werkgeverschap en goed werknemerschap. Zoals jij je nu opstelt in dit topic laat je niet zien mee te willen denken met de organisatie. Jouw auto is kapot en dat is hun probleem/verantwoordelijkheid. Zo werkt dat natuurlijk niet. Je bent een volwassen vrouw met een arbeidsovereenkomst. Je kunt zelf meedenken over een oplossing. Zoals aangegeven kun je aanbieden te ruilen, met de fiets te gaan of een auto te huren. En anderzijds mag je van de organisatie verwachten dat zij in het kader van goed werkgeverschap meedenken. Alleen werkt dit altijd twee kanten op en kun je niet met je armen over elkaar afwachten waar zij mee komen.
€0,29 per km? Ik krijg €0,06 per km met een maximale afstand van 30 km enkele reis. Aangezien ik 70 km verderop woon moet daar dus iedere maand geld bij. Maar dat is wel mijn eigen keus geweest. De meeste bedrijven hebben een vergoeding van €0,19 per km. Daar zit jij dus ruim boven. Klagen over de km vergoeding lijkt me in deze dus niet echt terecht. Klagen over je werk en tijdsdruk kan ik niets over zeggen, aangezien ik niet in de thuiszorg werk. Je bent zelf verantwoordelijk voor vervoer van en naar je werk. Niet je werkgever. Ik zou dus zelf met een oplossing komen of op zijn minst proberen tot een oplossing te komen. “Wat kunnen ze me verplichten?” Lijkt me in deze situatie niet de juiste vraag..
Kom lekker intramuraal werken! De banen liggen voor het oprapen, en je kan eisen stellen nu met vaste dagen/diensten etc.
Er is een verschil tussen de reis van en naar het werk, en het reizen van de ene cliënt naar de andere tijdens het werk he. Sommigen hier halen dat door elkaar. Dat gezegd hebbende, het is idd jouw probleem, als de deal is dat je met eigen vervoer heen en weer moet tussen de cliënten. Het is inmiddels zondagavond, hoe heb je het opgelost?
Bij ons krijg je de eerste 10km 0.19 cent en daarna ook 0.27 of 0.29 cent de km (en dat zijn echt de meeste km's tikt dus lekker aan) Hoe heb je het opgelost? Is bij ons iets wat je zelf moet oplossen. Wij hebben meerdere auto's en anders kan je ook een auto huren.