Kleding bruiloft roze zwanger/niet zwanger.

Discussie in 'De lounge' gestart door MSL12, 4 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Hoi hoi wie kan mij helpen?

29 maart ben ik uitgerekend en 4 april gaat een van me beste vriendinnen trouwen. Nu dus de vraag of ik daar uberhaubt bij ga zijn of niet. maar wil toch een outfit hebben. ik zit een beetje met de kleding als ik nog zwanger ben of juist niet. Thema kleur is roze dus ook daar moet ik nog rekening mee houden. Ik wil graag wat feestelijks maar hoeft niet perse een jurk mag ook een leuke feestelijke tuniek of iets anders en het liefst iets wat ik dus aan zou kunnen als ik zwanger zou zijn maar ook als ik niet meer zwanger zou zijn zodat ik geen 2 outfits hoef aan te schaffen aangezien het me anders te duur word. wie kan helpen zoeken naar leuke ideeen?

2. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Lastige is dat je wel/niet zwanger bent dus een eventuele complete outfit nieuw kopen zou ik persoonlijk zonde vinden.
    Zou persoonlijk een bestaande zwangerschaps/niet zwangerschapsoutfit aankleden met roze accesoires of een roze jasje/bolero/schoenen.
    Die kun je namelijk altijd nog aan.

3. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Even naar mezelf kijkend:

Waarschijnlijk zou ik alleen naar die bruiloft gaan als ik nog zwanger was. Bij beide kinderen kon ik bar weinig na de bevalling. Een bruiloft had ik dan nog niet getrokken.

Had ik het wel getrokken, dan was mijn lichaam nog lang niet weer terug in de oude staat en was ik toch nog veroordeeld tot zwangerschapskleding..

Ik zou dus gewoon iets kopen waar je zwanger in past.:D

4. Jurassic

Jurassic Actief lid

13 jan 2014
    475
    68
    28
    Een maxi jurk met een leuk vest/bolero. Kan in beide gevallen.

5. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.148
    3.026
    113
    Nederland
    Hier ben ik het helemaal mee eens. :) zou dus een leuke zwangerschapsoutfit kopen of iig iets wat je nu als zwangere aan kan.

6. MamaZH

MamaZH Actief lid

4 mrt 2014
    360
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een wijd jurkje anders aanschaffen die je voor beide kan aantrekken. Ik heb bij beide zwangerschappen een bruiloft gehad op het eindje maar beide jurkjes heb ik later nog kunnen dragen.

7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Zoiets zou ik ook doen, en als zwangere dan met een leuke strik om je buik te accentueren oid en dan als je al bevallen bent lekker wat wijder (zonder strik dus) om je buikje wat te verdoezelen.

8. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Dit zou ik ook doen :)
    Ik ben benieuwd of je het gaat redden, TS :D

9. linda84

linda84 Fanatiek lid

3 sep 2006
    4.383
    36
    48
    Ik zou kijken voor een leuk roze colbertje/jasje zodat je het daarna ook nog kunt dragen. En dat op een basic zwangerschapsjurkje dragen ( als je die hebt)

10. Cabb

Cabb Niet meer actief

Ik heb laatst bij steps een jurkje gekocht voor ons geregistreerd partnerschap. Mijn 30 weken buik paste er makkelijk in en had nog ruimte voor meer. Wilde graag een jurk kopen die ik later eventueel ook nog een keer aan kon dus vandaar dat ik speciaal bij een normale winkel heb gezocht.

Jurk zit strak bij borsten en loopt daarna wijd uit. Een beetje dit idee:

Shirtjurk koraal - Voor haar - bonprix.nl

Dan zou je dus moeten passen of je er zwanger inpast en als dat het geval is dan kun je hem altijd nog aandoen als je niet zwanger bent. Al denk ik dat een paar dagen na de bevalling wel erg dapper is inderdaad. Maar mocht je dan al bevallen zijn en niet gaan kun je de jurk altijd nog een andere keer aan.

11. wondertjenr3

wondertjenr3 Fanatiek lid

26 feb 2012
    2.658
    2
    38
    Zuiden
    Wordt dat niet ontzettend kort als daar een dikke buik in zit? :)
    Wel een erg leuk jurkje!

12. Cabb

Cabb Niet meer actief

Haha dat zal je even moeten passen en bekijken, mijn jurkje was super mooie lengte met buikje maar nou ben ik natuurlijk nog niet topzwaar :p.

13. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Dit :)

14. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

Eens en een hele dag rondlopen 41 weken zwanger doe je ook niet erg handig dus lijkt me zoiezo stug dat het uberhaupt iets gaat worden....

Ik zou iets roze kopen wat je in beide gevallen aan kan (kan combineren met iets bestaands) en zien hoe het schip strand.

15. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Dat denk ik eigenlijk ook, ik kan het me niet voorstellen, zowel als je net bevallen bent als wanneer je overtijd loopt..

Maar dat was de vraag niet, sorry TS.. :)

16. Tigermommy

Tigermommy VIP lid

14 jun 2013
    5.350
    1
    0
    Thuisblijfmama van (bijna) 3 kindjes :)

hihi nee he, er zijn uitzonderingen hoor , vrouwen die blijven gaan maar ik zat echt enorm in mijn cocoon alle drie de keren en een hele dag op bruiloft terwijl ik overtijd was had ik letterlijk gek geworden, nu ben ik steeds 2 weken eerder ingeleid gelukkig..

Ik ben echt snel hersteld deze keer, ideale bevalling, geen schade, volgende dag meteen weer dun en zorg al vanaf een week erna voor complete huishouden en gezin in mijn eentje maar een bruiloft , no thank you haha

17. AnnieF

AnnieF Actief lid

7 sep 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou, zoals al meerderen genoemd hebben volgens mij, een roze bolero of blazer kopen, en daar een leuk basic zwangerschapsjurkje onder dragen. En stel dát je al bevallen bent en weer puf hebt om de hele dag naar een bruiloft te gaan, en je bent alweer plat, dan heb je misschien nog wel een ander jurkje in de kast hangen, waar die roze bolero of blazer overheen kan?!

18. MSL12

MSL12 Fanatiek lid

11 feb 2013
    1.385
    200
    63
    Bedankt voor jullie tips! sowieso was ik niet van plan om een hele dag er naar toe te gaan dat leek me al niet zo verstandig :p

19. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik vind zo`n jurk die van achteren lang is en van voren tot op de knieen erg leuk. Komt je buik heel mooi in uit en na de bevalling kan je hem ook aan.

20. Lentekriebel

Lentekriebel Fanatiek lid

11 sep 2011
    1.384
    0
    0
    Ik had aan het eind van die strakke lange hemden van Sutherland aan. Die accentueren je buik mooi en zijn en in heel veel verschillende kleuren. Panty eronder en evt mooi jasje erover en klaar. Het lijkt een beetje als een strak cocktailjurkje (zijn nl. lang genoeg om flink over je kont te trekken) alleen dan met een ontzettende skippybal eronder :D

Deel Deze Pagina