Wat rot voor hem. Voor mijn gevoel hebben ze hem inderdaad ook een beetje aan het lijntje gehouden. Zo jammer dat iemand met zoveel inzet niet krijgt wat hij verdient. Maar er is ook weer erg weinig aan te doen i.v.m. uitzendbureau.
Nou hij heeft net Pietje gebeld. En Pietje blijft beweren dat hij het met Klaasje moet regelen. Komen ze er niet uit is het einde verhaal. Ook krijgt hij geen contract en werkt dus per dag via het uitzendbureau...
Nou vandaag heeft hin te horen gekregen dat hij moet meer terig hoeft te komen. Ze hebben in ene niemand meer nodig. Ik kan wel janken nu zitten we samen thuis in de WW mn grootste nachtmerrie!
Oh Saja, wat een nachtmerrie, lijkt mij ook vreselijk, samen in de ww. Ik zou zeggen, een paar dagen keihard klagen, chocola eten, huilen op elkaar's schouders, zwelgen in zelfmedelijden, en dan: schouders eronder en zoeken! (ja, makkelijker gezegd dan gedaan, snap ik, maar wat moet je dan?)
jeejtje meis wat Kzooi. schiet allemaal lekker op zo dat hadden ze ook wel even eerder kunnen zeggen. een hoop loze beloftes zo
ik werd gisteren gelukkig gebeld al is het fulltime had in eerste instantie nee gezegd voor een functie als buitendienst medewerker (oh hemel ik ga straks aan de slag in een functie waar ik die mensen van vervloekte verkopen aan de deur) Die heb ik vandaag maar gebeld dat ik voorlopig fulltime bechikbaar ben en heb as dinsdag een sollicitatie gesprek.
Goed dat je alles aanpakt meid, maar ik vind t echt lullig hoe ze met je vriend omgaan daar. Sterkte en ik duim voor je dat je aangenomen wordt.
Is het ook ze hebben hem gewoon een maand lamg aan t lijntje gehouden hem van hot naar her gestuurd terwijl hij de nacht ervoor gewerkt had onrer het mom inwerken. En de vacature die hij zou krijgen staat gewoon open dus wat nou geen werk!!
Dat is echt k*t!! Ik vind trouwens wel dat werkgevers zich aardig arrogant beginnen te gedragen! Tijden zullen echt veranderen. Het is eigenlijk te zot voor woorden. Succes meis!