Pijn klachten heb ik altijd wel of ik werk of niet, maar wil het niet erger maken zeg maar, want dan ben ik verder van huis. Nee ik werk dan niet fulltime en dat is dan wel gunstig. Schoonmaak vacatures heb ik ook gekeken, maar zelfs daar vragen ze vaak ervaring of diploma's voor.
Dan kan je toch juist beter in een vanaf 4 jaar groep zitten? Ik denk dat je bij de kleinsten veel meer til- en verzorgingswerk hebt waarbij je je pols belast?
Ja dat snap ik, maar het is wel: 1. iets waar je je kennis en opleiding voor kunt gebruiken en met kinderen 2 en redelijk in de buurt. 3. een vaste functie, geen uitzendwerk Wie weet kan je als ze je kennen doorstromen naar een kdv van die organisatie, dat is altijd makkelijker dan van buitenaf solliciteren. En 4: daarbij BSO lijkt me veel minder belastend vor je pols. Wat wil je nog meer?!! Gauw een mooie brief sturen en je bent onder de pannen.
Ik kijk altijd of ik aan een aantal eisen voldoe, maar je kan vaak niet aan alle eisen voldoen. Dus stuur ik toch een brief, ook al vragen ze een flexibel iemand of iemand met ervaring. Misschien word je toch wel uitgekozen als je een goede brief schrijft en goed motiveert. Niet geschoten is altijd mis.
Een update Ik heb vrijdag een sollicitatie gesprek. De eerste in al die maanden. Het is schoonmaken van vakantiehuisjes op een park. In eerste instantie alleen op de maandag, maar dat kan meer worden. Mijn zoontje kan ook meteen terecht op de opvang, dus helemaal goed. Heb nog meer vacatures lopen, dus wie weet komen er nog uren bij op andere dagen.
Kijk aan! Maar op welke sites kijk jij dan allemaal? Ik woon bij jou in de buurt zeg maar en kom echt genoeg vacatures tegen op internet, en heb deze week alleen al 15 sollicitaties de deur uit gedaan.... en zoek ook parttime werk en maakt me niet uit wat..
Goed dat je zo druk aan het solliciteren bent! Ik las over je kinderwens en ik denk dat een baan de druk wel een beetje van de situatie zou halen.
Hier ook druk aan het zoeken, maar er is gewoon niet veel. Morgen heb ik weer een gesprek bij een detacheringsbureau, maar die nemen mensen nu maar aan op projectbasis, dus 3 maanden of iets langer. Heb je wel eens op monsterboard gekeken?
Ik ben ook al een tijd aan het zoeken, ik woon in zeeland waar niks te vinden is.. Tis echt slopend af en toe. Ik werk nu als oproepkracht bij een bedrijf dat elk moment kan zeggen dat ze me niet nodig hebben, echt vervelend die onzekerheid.
Ik begrijp dat je aan het werk wilt, maar als je onderstaande uitstraalt in je brieven/gesprekken en daar de nadruk op gaat leggen dan ben ik bang dat het nogal eens lang kan gaan duren voor iemand je aanneemt. Tot er met vorig jaar augustus zat ik in de ziektewet vanwege pols klachten. De klachten zijn nog niet helemaal weg, maar kom niet in aanmerking voor een WIA uitkering, dus zit nu in de WW daar heb ik recht op tot November. Nu moet ik 1 keer in de week solliciteren en dat doe ik ook en soms zelfs vaker, maar wordt steeds afgewezen. Ik wordt er zo moedeloos van. Succes met je gesprek en hoop dat je het positieve dr uit kunt halen
Dit vermeld ik niet in mijn brieven hoor Ik heb ook een no risk polis, dus mocht ik weer in de ziekte wet komen vanwege mijn pols dan hoeft mijn baas geen ziekte geld te betalen dat doet het UWV dan
Dat kan kloppen, maar dat wil niet zeggen dat dit in je voordeel werkt. Veel werkgevers zitten ook niet op dat subsidiepotje te wachten wetende dat je om die reden uit kunt vallen. Ik heb in het verleden veel sol gesprekken gedaan, maar aangezien het aanbod van personeel zo groot is dan kies je voor iemand die gezond is. Ik adviseer je dan ook om het niet te melden in het 1ste gesprek, eerst maar eens zien of het verder goed klikt van beide kanten en dan bij een positief resultaat kun je tijdens het onderhandelingsgesprek dit alsnog melden.
Ik ben gisteren aangenomen Ik begin 14 Februari eerst alleen de maandag, maar de vrijdag komt er ook bij.
wat fijn dat je werk gevonden hebt! succes met je nieuwe baan !! heb niet alles gelezen maar wat voor baan heb je gevonden?